Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2457
Jeg er ute etter tips til å lage en enkel jingle for en podcast jeg driver med. Trenger i første omgang tips om programvare å lage det med. Har litt erfaring med Fruityloops og slike ting.

Den bør vel være på ca 10-12 sekunder og ha et vist fotballpreg, da denne podcasten henvender seg til fotballfolk.

Hvis en eller annen kjempesnill bamse lager den for meg blir jeg selvsagt kjempeglad, men forventer ikkenoe.
hvordan skal soundet være?

har du noen "rammer" Ideer?


har en del utstyr selv og en del programmer...

kom med litt mer informasjon
www.vpn.no -> Vi driver jo da med Vålerenga og ting og tang rundt der. Det vi trenger er en kjapp liten jingle som intro. Ser for meg et slags "målbrøl" og en litt rocka greie. NB: Viktig at det er 100% rettighetsklarert da ikke vi har noen penger å betale bøter for.
Hvis jeg lager noe kommer jeg til og lage det med materiale som ikke er (c) Jeg jobber i en lokal radio og vi har et arkiv med kun "lyder" ca 130 timer med alle mulige slags lyder og det kan jeg ved eget bruk distribuere fritt... men hvis det er ønskelig så PM meg for flere detaljer...

i tillegg sitter jeg på noen GB med opptaksmateriale som jeg personlig har tatt opp og sitter med rettighetene til.

Det er uansett noen regler som sier at du kan bruke materiale som andre har laget hvis det er under et svært begrenset tidsperspektiv (vet ikke om det er 5 eller 7 sek)...

men PM meg hvis du er interresert
7 sek er vel grensen mellom sponsor og reklame. "Faksimile" av musikk tror jeg er 20 sekunder, hvis jeg ikke tar helt feil.
Det kan godt hende, men det er uansett uaktuelt for meg og bruke andre sitt materiale...