Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4063
Jeg og kompissen min sitter barne vakt.
Og det som nå har hendt er at vi var å så på våpen på et annet rom.

Og der lå det et sett håndhjern som bare måtte testes..
Men vi trodde det var kinky leke håndhjern som man bare kunne bryte opp.
Men det viser seg å ikke være det.
Og nå har vi låst den fast nesten rett ved inngangen og risikerer bråk.
Dette haster.
Haha!

Genialt. Hehe.

Bestikk en av ungene med snop og si det var ungen som lekte
ungen ligger å såver :'(
Å det er vel bare en 2åring?
Hahaha, fyfaen ass..
Tenk om vi hadde kødda å jeg hadde låst kisen fast i senga demmes?
Hvor genialt hadde ikke det vært?!:P
Vi krever bildebevis!
Muligens vært en ide og lete etter en nøkkel?
back 2 buisiness !
Trenger å få de handcops'a løs fra vannrøret FORT !!!
Anybody!! HELP!

Faen ass! Nå må vi begynne å leke rørleggere!
Hvis det er skikkelig ille så er det jo en mulighet å ødlegge dem ved og klippe over med sterk avbiter tang, men da er jo dudens håndjern ødelagt og det kan det bli minst like mye tyn av.
Men hva er håndjernet festet i?
det er festet i et rør som går til varmtvanns tanken.. Så det kommer til å være jævla hett når man evt. fjerner det

Noen som har tegning av låsens mekkanisme/en guide til å åpne låsen med??
Hvis de er festa til et rør med vann i har dere følgende valg :

-Finn hovedstoppekrana, slå av vannet, løsne på røra og få håndjerna av slik.
-Klipp av jerna med ei dritsvær tang.
-La de henge der de henger, og forklar situasjonen når folka kommer hjem. Det verste som kan skje er at de blir litt sure. Det er godt mulig at de tar det med godt humør når de ser hvor desperate dere angrer.
Det lå ikke noen nøkler sammen med jernene altså? Tror jeg ville ha lett litt etter nøklene først og hvis det mislykkes så å heller komme opp med en skikkelig god unnskyldning til eieren når han/hun kommer hjem.
Lå desverre ikke noen nøkler der nei..

Edit: Mirax og eXilim goes plumbers ;D;D Meeeget nice om jeg, exilim, må si det selv Skrudde av shitten, og løsna håndjærna!
Tror du eieren vil ta det skikkelig ille opp da? Eller er det slik at dere har fått streng beskjed om å ikke være på det rommet med våpnene i eller lignende?
Jeg tror uansett at det å ødelegge jernene blir mindre godtatt en att dere trygler for tilgivelse for det domme dere har gjort. (btw. hvordan kan dere unngå å merke at det var skikkelige håndjern og tro at det var lekehåndjern?)

Edit: Greit, da slutter jeg å poste her hvis dere har vært så heldig å fått de av.
Sist endret av Camper; 6. november 2005 kl. 01:16.
Haha.. U're screwed
Hihi, oppdater oss om hvordan det gikk i morra!
Jeg begynner å undre på hva personene dere satt barnevakt hos bruker håndjernene til...*dirty stuff* ^^
hehe sikkert det og
Men vært fall, hun dama jobber som securitas.

Og... den ene siden av håndhjernet låste seg så vi hang det sånn som det hang
men faen ass.. Så nå er det "ikke vi" som har sett det Eller ødelagt det for den saks skyld.
Kan jo hende at det virker straks noen bruker en nøkkel
Better than thou.
Husk å slette logg og slikt på pc'en, så ikke det første de går inn på neste gang de surfer er denne tråden.
OT: Jobber dama i Securitas, og har våpen liggende hjemme uten at de er låst inn i et våpenskap?
det er dritlett å dirke opp håndjern.du trenger egentlig bare en sånn greie jenter bruker i håret(slik sarah connor dirker opp håndjernenene sine i Terminator2 med) eller bare en ganske tynn(3-4mm) metall-gjenstand som kan bøyes. Lag en knekk på ca 4-5mm på den ene siden og stikk den inn i nøkkelhullet, dirk til enten høyre eller venstre til låsen går opp. kjempelett.
Det er jakt våpen.
Å håndhjerna lå ved siden av:P

Rommet er opprinnelig låst, men vi klarte selfølgelig å infiltrere oss inn!
Høres jo stabilt ut.
Har fått med meg at du har fiksa saken, men i tilfelle noen skulle komme i samme knipe:
Fikk demonstrert hvor lett det var å åpne enkelte typer håndjern av en troverdig kar en gang. Med disse håndjernene er det slik at du tar dem på personen på vanlig måte, og de er fast. Men kan åpnes lett som vist med bildet så lenge utføreren glemmer å låse håndjernene med låsepinnen. Han sa at det ofte ble glemt å gjort siden det ofte er mye bråk og stress i de fleste situasjoner håndjern blir brukt. Stikk valgfri gjenstand (merket med 1.) inn og du kan åpne håndjernet.

Korrekt bruk med den typen håndjern var altså: Ta de på slik som du ser på TV, og så låse de med låsepinnen når du først hadde fått kontroll over situasjonen.


http://home.no/larsole/handjern2.bmp
Noen typer håndjern kan åpnes som vist over, så lenge utføreren har ikke låst dem. Det hvite hullet som punkt 2 peker på er til låsepinnen. Han hadde fått seg løs selv under en øvelse mot noen utenlandske spesialstyrker, men fikk juling da de så ham ikke hadde på seg håndjern lenger
Prøv å ring falcken,de kan nokk hjelpe deg!

(Fikk ikke med meg at du hadde løst problemet)
Sist endret av k3n; 6. november 2005 kl. 02:30.
Hmm.. har enda ikke mottat noe cash som jeg sku få av de jeg og Mirax satt barnevakt, ergo enda ikke vært i kontakt med folka :S
hmm.. og jeg vet hvilke troverdige arnevakter jeg skal bestille når jeg får barn
Sitat av etse
hmm.. og jeg vet hvilke troverdige arnevakter jeg skal bestille når jeg får barn
Vis hele sitatet...
Bare pass på å låse ned våpen og håndjærn, så går det vel kanskje bra?

G.
Haha, genialt dette var da
Fint at vi ikke ble tatt!
Lo godt da jeg leste historien din...Godt at det løste seg da! Men nå har vi jo en fin guide for andre tullinger som leker med ting de ikke burde når de er barnevakt hos andre folk
Altså...dere kødder med en fyr som har våpen og håndjern?

!!!!!
Vi kødder ikke med han, bare litt nyskjerrig.
bindersmyten + håndjern fungerer. (Jeg har 3 stk håndjern på meg nesten døgnet rundt