Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2325
Er det noen som har tips/informasjon om hvem av abus hengelås typene som er mer vriene å få opp en andre låser osv? hvor mange pins det er i dem og hvilken av typene som er lette å få opp?

takker for alle svar
Trådstarter
men er det ikke noen som har spessielt peiling på ABUS låser?
jeg har fått opp en abus 65/30 lås noen ganger, men den er ikke så lett å få opp
er det noen her på formuet som greier å dirke den lett opp men vanlige dirke picks? hvis det er det så gi meg gjerne noen tips
Hvis dirking hadde vært lett hadde det vært kalt for nøkkel.
55-serien er grei å få opp. 65 og 45 er litt verre.
Jeg var i kontakt med spyshop, ang. drikesett. De ba meg være forsiktig med å bestille sett på nettet spesiellt usa, på grunn av at de ikke passer norske låser. Stemmer dette?
Det er dirkesett du skal kjøpe ikke nøkkel, så jeg trodde de skulle passe til norske låser også.
Det er bare pisspreik.
Jeg har brukt utelukkende USA-bestilte sett, og de funker finfint.

Det finnes jo også egne sett på lockpickshop.com som heter Japanese/European eller noe sånt, som er litt tynnere, men jeg har ikke testa dem. Sikkert bra.
Fine de, men litt tynne for en som starter tror jeg. Jeg klarte å bøye mine ganske fort..
Da ligger problemet i fingrene dine, vil jeg tro. Man skal ikke bruke makt I DET HELE TATT når man dirker...
har bestilt låsdirker fra USA men den funka ikke
Hva funka ikke? Dirkene?
Trodde du det bare var å stappe inn en dirk og se på at låsen spratt opp?
Den dagen sykkelen min blir stjålet kommer hoder til å rulle på nFF : )
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av moridin
Den dagen sykkelen min blir stjålet kommer hoder til å rulle på nFF : )
Vis hele sitatet...
Eller i alle de sjappene som selger boltesakser?? Tror nok noen benytter seg av saks før de benytter en dirk for å få med seg sykkelen din gitt...

G.