Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1511
Borte i den lokale videosshappa her har de gått over til et nytt system der dvd`ene og blu ray`ene nå alltids ligger inne i coveret og ikke bak disk på den gode gammle måten. Coverene er holdt i sammen med et lite plastikk feste på midten av langsiden som fjernes i disk. Kan det være alarmer i denne montro?
Sist endret av Rabbagast; 19. juni 2009 kl. 15:02.
Det er garantert alarm i "eskene" de ligger i.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
bruk en leatherman for fjerne den, også er det bare i titte inni coveret etter alarm det er alarm i plastikken ja. hvert 99% sjanse for det. og sjekk under BD platen. prater av erfaring :P
tror du finner lett ut om det er alarm vist du prøver å jacke en slik en:P
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
de piper ikke når du åpner de inni butikk. men pass opp for blekkpatroner!

(enda mere erfaring)
Trådstarter
3 0
Så det er altså kanskje alarm i plast dingsen og et sted inne i selvet coveret visst jeg forstår rett?
Det er ikke noen som helst alarm i noe man finner på klær eller spill. Det eneste de gjør er å utløse alarm hvis man går forbi sånne alarm dingser som står ved dører når du går ut.

Altså du kan ta en hammer og mose hele alarm dingsen uten at noen som helst alarm går.
Trådstarter
3 0
Takker for alle nyttige svar.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Rabbagast Vis innlegg
Så det er altså kanskje alarm i plast dingsen og et sted inne i selvet coveret visst jeg forstår rett?
Vis hele sitatet...
Stemmer det

OG til, dere andre, det hender det finnes blekkpatroner i Spill/DVD/BD cover
Sitat av El_idioto Vis innlegg
Stemmer det

OG til, dere andre, det hender det finnes blekkpatroner i Spill/DVD/BD cover
Vis hele sitatet...

Seriøst? Er det noe du her sett med egne øyne eller noe du har hørt?

Hørtes ut som en kostbar tyveriforsikring for en Dvd plate.
Blekket kan vel bare tørkes av plata mens det enda er bløtt/ferskt skulle en tro..
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
det er noe jeg har sett og opplevd selv. egen erfaring vettu :P

OG nei,det er ikke bare det. det ødelegger plata momentant. ogdu får farge over hele deg. ser ut som en forbanna papegøye etterpå...
▼ ... noen uker senere ... ▼
ja men kun på coveret,regner jeg som sikkert
husk alarmen ser ut som en (ofte avlang tynn folielignende stripe) den er oftest limt på cover innside
men aldri på dvden
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
de kan og sitte under dvd coveret men som sagt, pass opp for blekk kjipern å se ut som papegøye :P
Sitat av El_idioto Vis innlegg
de kan og sitte under dvd coveret men som sagt, pass opp for blekk kjipern å se ut som papegøye :P
Vis hele sitatet...
Blekkpatroner som er gjemt inni dvd cover, som liksom skal eksplodere i trynet ditt om du bryter opp coveret ?
Kødder du nå ?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
nei, tuller ikke. enten så er det i slik plastikk cover rundt, eller så er det egen forsegling,dette blir da tatt ut og ordnet av betjeningen. Når man kjøper filmen etc vel og merke. er forsåvidt mest utbredt på Xbox 360 spill har jeg lagt merke til godt jeg er PS3 fanboy :P

hehe. de pleier som regel ikke å eksplorer i trynet på deg, men godt utover hendene din

Og man får ofte et forklaringsproblem til betjeningen. men man kan vri den, og si det att du du bare så på det, og vil ha deg frabedt slike ting, og kanskje du er heldig, så får du avslag eller tilsvarende?