Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 845
spiller en del skyrim, og skal dra til magiskolen... lære meg magitriks, og bli bedre med magi! men er det noe kode for å få aalle magiskillsene ? vi snakker om skyrim på ps3 takker for svar
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
koder og spill hører ikke sammen!!
spill for og spille, ikke juks deg til noe, da ødelegger du noe av vitsen med og spille!
og er det noen som vet hvorfor folkene i landsbyen jeg først kom i angriper meg?? Alvor og sigrid + han andre fyren?? :P

sant det.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Frufsa Vis innlegg
koder og spill hører ikke sammen!!
spill for og spille, ikke juks deg til noe, da ødelegger du noe av vitsen med og spille!
Vis hele sitatet...
Det er da det samme for deg om TS jukser i et singleplayer-spill... ._.

Koder av alle slag finnes på UESP og på Google, og det finnes allerede en Skyrim-tråd som kan inneholde mer info.
Edit: oops, ps3. Nope, ingen koder.

Folk angriper deg av en haug grunner. Enten har du bounty, eller du har angrepet noen mens de ser på (slakt kylling - bli jaget av hele landsbyen), eller du er en vampyr.
Sist endret av robhol; 21. januar 2012 kl. 22:40.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Frufsa Vis innlegg
koder og spill hører ikke sammen!!
spill for og spille, ikke juks deg til noe, da ødelegger du noe av vitsen med og spille!
Vis hele sitatet...
Spørs hva du gjør. Har du fullført spillet fortjener du å messe rundt og vræke alt.
Uansett, ikke koder til PS3 tror jeg.
er bounty som er problemet her. men hvordan betale den når alle i byen angriper meg når jeg kommer til porten? skal betale han oppå der, men klarer ikke fordi de dreper me en gang?? plis hjelp!
Sitat av ssindreb Vis innlegg
er bounty som er problemet her. men hvordan betale den når alle i byen angriper meg når jeg kommer til porten? skal betale han oppå der, men klarer ikke fordi de dreper me en gang?? plis hjelp!
Vis hele sitatet...
Istedet for å ha våpnene dine ute, ta dem ned og la vaktene slå på deg litt. De skal da etterhvert stoppe og spørre om du vil betale, dø eller gå til fengsel.
Sist endret av Fusjon; 21. januar 2012 kl. 23:24.
da får vi se senere fant annen save utn bounty.. bemerkningsbounty hvertfalll. drepte 3-4 stk. derfro fikk ejg bounty,,,,