Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 657
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har ikke så mye erfaring med dette men uavhengig av hvor mye jeg tar føler jeg at jeg bare at jeg blir kvalm og må ligge nede, føler ikke særlig rus heller utenom litt sløv i kroppen men langt i fra noe "orgsmisk" gidder ikke holde på med dette igjen men har noen forslår til hvorfor jeg har det sånn? kanskje kroppen min bare ikke tåler det? Grunnen til at jeg i det hele tatt prøvde meg på Oxy er fordi Tramadol funker ikke på meg.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg får lizm kløa og sånt men overhode ingen eufori på noe vis
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg får lizm kløa og sånt men overhode ingen eufori på noe vis
Vis hele sitatet...
Spør fastlegen om Afipran? Eller prøv med en lavere dose og prøv å hold deg til den i noe tid for å se om kvalmen etter noe tid gir seg?
Jeg ble voldsomt kvalm de første gangene jeg tok kodein/Paralgin forte. Etter hvert ga det seg og opioder nå virker snakere tvert imot. Altså, demper kvalme. Eneste unntak er heroin.

Du kan også prøve med morfin istedenfor?
Hvor mange mg tar du og har du toleranse? Hvor lenge har du brukt opiater evt?
Kvalme er kjent og vanlig bivirkning. Pleier å gå over når kroppen har fått vendt seg til medisinen, da kommer også euforien. Gjorde i alle fall det for meg.

Lå i sofaen og så på film, og helt plutselig føltes det ut som om jeg lå inni det myke stoffet i sofaen. Det var helt fantastisk, som å ligge på en sky.
Min mor hadde en helt annen oppfatning og tok bilde av meg der jeg lå, helt stille med sikkel rennende ned fra munnen og Vaiana på Disney+

Ps. Fikk dette ifbm påvente av operasjon, derav en mor som visste om det.