Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1970
Anonym bruker
"Vred Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så en bekjent av meg fortalte meg om dette dette er ikke ett stoff som gir rus i seg selv, men det forsterker andre substanser og koster en hundrings for 100g. Så om du først tar ett g med dette, så en 0.1 med noe annet så vil dette forsterke effekten kraftig, så du trenger mye mindre av substansen. Jeg kan ingenting om dette, så jeg spør her. Har noen hørt om dette? Er det sprøyt eller sannhet i påstanden? For resultatet vil jo bli mye lavere inntak av substanser som ikke er like bra for deg, og være mer økonomisk. Så dette skal angiveligvis være ett supplement, til det du skal ta, ikke noe som gir rus i seg selv.
Så ett gram med sopp kan oppleves som 3-4g om du tar dette først.
All tilbakemelding mottas med takk
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Det du snakker om her er en psykedelisk mao-a eller reversibel. Jo det gir faktisk en rus i seg selv, om man trår litt på pedalen. Dette er en substans som er ypperlig å benytte seg av om man ønsker en dypere trip. Men det fungerer ikke på alt. Dette er av samme maoi ayahuasca lener seg på. Til shrooms og dmt vil denne gjøre trippen ikke mer intens men dyp.

Desto mer(IMO) jeg lærer om alle typer mao-hemmere som er der ute, jo mer skeptisk blir jeg til det hele. Bare ikke finn på å blande dette med mda stoffer så er du vel safe.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ja det er sannhet i det.
Det er en mao-hemmer (monoamine oksidase-hemmer) i syrian rue som vil forsterke effekten av visse stoffer.
På grunn av dette så kan det også være farlig i kombinasjon med noen stoffer.
Teknisk sett går det under definisjonen legemiddel og de kan derfor holde tilbake varen og be om resept (ikke noe anmeldelse), men det kan gå igjennom også.

Wiki: Monoamine oxidise inhibitor
noen som vet om man kunne spist dette og deretter få effekt oralt av DMT krystaller?
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
noen som vet om man kunne spist dette og deretter få effekt oralt av DMT krystaller?
Vis hele sitatet...

Det samme lurte jeg på, sinnsykt lyst til å prøve DMT men er ikke int i å røyke det :P vet at man da trenger mao hemmere! Kanskje noen her har erfaringen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
noen som vet om man kunne spist dette og deretter få effekt oralt av DMT krystaller?
Vis hele sitatet...
Sitat av 420master Vis innlegg
Det samme lurte jeg på, sinnsykt lyst til å prøve DMT men er ikke int i å røyke det :P vet at man da trenger mao hemmere! Kanskje noen her har erfaringen?
Vis hele sitatet...
Ja, det er faktisk akkurat slik Ayahuasca fungerer.

Prinsippet kan kalles "Pharmahuasca" og flere diskuterer det her.

Husk at oralt inntak av DMT er noe helt annet enn røyking av DMT, der effektene kan være over i løpet av kort tid. Oralt inntak av DMT betyr varighet på rundt 6 timer.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Husk at oralt inntak av DMT er noe helt annet enn røyking av DMT, der effektene kan være over i løpet av kort tid. Oralt inntak av DMT betyr varighet på rundt 6 timer.
Vis hele sitatet...
Men; vil da effektene tilsvare det samme? Like lett med gjennombrudd osv?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av 420master Vis innlegg
Men; vil da effektene tilsvare det samme? Like lett med gjennombrudd osv?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke prøvd ayauhasca selv, men fra det jeg har lest/sett/hørt fra bøker, dokumentarer og nettsted er at opplevelsen er ganske annerledes når den dras ut over flere timer kontra å bli skutt ut av en rakett som røyking av DMT beskrives som.
Jeg leser at passion flower er en "MAOI which potentiates and lengthens the experience". Er denne lovlig da?
https://www.dmt-nexus.me/forum/defau...g=posts&t=3539
Jeg har prøvd både Aya, og DMT. DMT var ingenting i forhold til Aya. Selvutviklingskurven, og lærdommen jeg fikk fra Aya er jeg evig takknemlig for. DMT var bare... Kaotisk fargeklatt.