Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 7423
Har funnet noe brunt stoff, ser ut som moste tørkede planter innpakket i glad-pack. Lukter ingenting. Hvordan kan jeg finne ut hva det er? Kan jeg levere det inn noe sted og få svar uten å få trøbbel...?
Du kan begynne med å poste et bilde her. Det er ikke noen steder som tar imot og analyserer smårusk for deg.
Dersom du leverer det inn noen sted så får du det iallefall ikke tilbake
Trådstarter
5 0
https://imma.gr/70617xdd448

Da har jeg prøvd å poste et bilde. ��
Sist endret av Lillemoe; 9. april 2018 kl. 07:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Lillemoe Vis innlegg
https://imma.gr/70617xdd448

Da har jeg prøvd å poste et bilde. ��
Vis hele sitatet...
Ser for meg mest ut som tobakk
Unlicensed Surgeon
Enig at dette ser mest ut som tobakk. Ser ikke ut som hasj og hadde det vært marihuana burde den vært mer grønn. Kan det være Khat? Trodde egentlig den å var mer grønn.

Hasj ser slik ut


Farge og hardhet varierer veldig.

Hasj lages ved å presse kjertelhår(? trichomes på engelsk) ekstrahert fra plantematrialet sammen med trykk og varme.
Det ser i ren form slik ut
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke hasj. Ligner kanskje mest på changa (google it).

Siden det definitivt ikke er hasj, og umulig å vite helt sikkert hva det er, blir det skummelt å prøve å røyke det. Kast det i søpla.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første jeg tenkte.. ferdigmekk?
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke mekk heller, da det ikke ligner på tobakk+hasj i det hele tatt (de trådene hører ikke hjemme i tobakk/hasj/pot), og i følge TS så lukter det heller ingenting.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke mekk heller, da det ikke ligner på tobakk+hasj i det hele tatt (de trådene hører ikke hjemme i tobakk/hasj/pot), og i følge TS så lukter det heller ingenting.
Vis hele sitatet...
Så ikke de trådene før nå. Merkelig ass. Får bare rulle en J av det og håpe på det beste😂😂 HAHAHH
Kanske tørket og lett oppmost flein? (Se oppe i venstre hjørne)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så ikke de trådene før nå. Merkelig ass. Får bare rulle en J av det og håpe på det beste😂😂 HAHAHH
Vis hele sitatet...
Vet ikke om du tuller eller ikke, men om du gjør det ikke ta så mye omgangen.

Kan være spice, eller kanskje changa?
For meg ser det ut som hasj mekka i rullings. Men ville ikke røyka noe jeg fant på gata.

edit; kanskje noe mer også, har ikke peiling hva de lyse trådene er for noe. Sopp?
Sist endret av brennesle; 9. april 2018 kl. 19:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Første jeg tenkte var ferdig mekk, også sopp. Men er du usikker å kast det. Ikke prøv noe du er i tvil om og fant ute. Ikke vits å levere det heller, kan bli mer jobb enn du tror.
De lange gress lignende greiene som ser ut som tørka strå hører ikke hjemme i en joint
Sitat av Lillemoe Vis innlegg
Har funnet noe brunt stoff, ser ut som moste tørkede planter innpakket i glad-pack. Lukter ingenting. Hvordan kan jeg finne ut hva det er? Kan jeg levere det inn noe sted og få svar uten å få trøbbel...?
Vis hele sitatet...
Hvor fant du dette, og hva lå det i/på?
Er ikke sopp som ligger blandet i noen slags te da?
to ting dukker opp i hue og de er begge nevnt her før

Khat
Sopp

Kan det være noe gamle rester fra en fake hasj plate? De bruker jo gjerne ordentlige plantematerialer

Men hvis man ser nærme, dette vil jeg egentlig tro er helt vanlig jord, som noen enten har solgt som shit eller lignende?
Sist endret av 420master; 9. april 2018 kl. 22:35.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Splooge999 Vis innlegg
Kanske tørket og lett oppmost flein? (Se oppe i venstre hjørne)
Vis hele sitatet...
Du sier noe der altså, stilkene over alt stemmer jo, og man kan skimte noe som ser ut som en tørket fleinsopphatt oppe i venstre der.
Kan vara inmixet med spice.

Du kommer nok ikke kunne sende det inn, og få tilbake det, spes om det er rusmiddel.
Og du vet heller ikke vilken type testkit du skal kjopa.

Hiv shiten.

Det lukter jo ingenting sier du, så hasj er ju utelukka.
Jeg har aldri vaert borti hasj som er helt luktfri.
Sist endret av travaxa; 9. april 2018 kl. 23:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
5 0
Skulle gjerne visst hva det var siden det er ungdommer i huset som «ikke bruker» noe som har mistet det. Kan politiet teste det eller er det for liten sak..?
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Du sier noe der altså, stilkene over alt stemmer jo, og man kan skimte noe som ser ut som en tørket fleinsopphatt oppe i venstre der.
Vis hele sitatet...
Samme her. Syns jeg ser flere hatter der også.. Midt på og litt til høyre.

Har du mulighet til å spre det litt utover et papir og ta et nytt bilde?
kan muligens være fleinsopp som er halvveis greit grinda og blitt brukt til å lage te? Om det ikke bare er buff noen har blitt solgt som så har kasta det fra seg igjen da de forstod hva det var. Flere bilder hadde hjulpet, men umulig å si nesten uansett
Syns det der ligna fælt på den ene Changa typen jeg har fått. Men Changa lukter noe jeg ikke klarer å forklare med annet enn at det lukter changa

Skulle likt og sett på det selv med egene øyne og nese, er ikke barebare og identifisere utifra det dårlige bilde
Sist endret av gotta_love_dmt; 10. april 2018 kl. 21:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sjokkert Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
Syns det der ligna fælt på den ene Changa typen jeg har fått. Men Changa lukter noe jeg ikke klarer å forklare med annet enn at det lukter changa

Skulle likt og sett på det selv med egene øyne og nese, er ikke barebare og identifisere utifra det dårlige bilde
Vis hele sitatet...
Ser litt ut som changa ja, faktisk.
Men hva er oddsen for at en tenåring får tak i Changa og i tilegg takler den rusen ? Isåfall hadde jeg blitt svært overaska.

Meen jeg har blitt både sjokka og overaska før.
Trådstarter
5 0
https://imma.gr/70645xc2684

Ser ut som knust bark med tynne tråder i...
Sist endret av Lillemoe; 11. april 2018 kl. 12:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ut som knusktørr fleinsopp.
Veldig bra og utydelig bilde.
Hasj mekket med tobakkserstatning, type "GreenGo"?
Det der er fleinsopp.
Sitat av gotta_love_dmt Vis innlegg
Men hva er oddsen for at en tenåring får tak i Changa og i tilegg takler den rusen ? Isåfall hadde jeg blitt svært overaska.
Vis hele sitatet...
Første gang jeg prøvde DMT var jeg 16, året etter fikk jeg prøvd changa.

Til TS, som flere over meg skriver så ser det faktisk ut som flein. Prøv å dele det litt opp og ta et bilde med blitzen på så skal det nok bli litt lettere å identifisere det helt riktig.

Edit; så nå at du hadde allerede postet ett nytt bilde. Er flein det der, har selv hatt flein liggende en stund og da så det nesten identisk ut som på det andre bildet du postet
Sist endret av Fofi; 11. april 2018 kl. 22:54. Grunn: 2quick
Trådstarter
5 0
Takk for svar. Hvordan inntar man det?
Anonym bruker
"Trekantet Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man spiser det som det er eller så kan det drikkes i form av te.