Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3523
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
skal på hyttetur og har fått låne en stor fin glassbong. etter å ha blit skjelt ut på facebok for at nattingsen han fikk i leie var for lite, ser jeg at bongen mangler en rist. Noen ideer til noe annet enn å bruke en rist av sølvpapir? digger ikke tanken på alle de gassene opp i halsen på gjestene.
Småstein, i vasker er det ofte "rister" du kan pelle ut.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Trådstarter
er det ikke litt kjipt hvis det ender småstein i bunnen av flaska? man får det vel ut i guess, god ide. veldig organisk og naturlig. litt sånn badstue-feel. tror jeg går for den
Hvilke gasser mener du?
Morpho menelaus
AXiMe's Avatar
Jeg vet ikke om det vil fungere like bra med bong, men som noen nevnte tidligere kan småstein fungere veldig bra. Har selv brukt det som en type rist i glasspipe, bare fant meg noen småstein, vasket dem og steriliserte dem med ild.
Klipp i en slik en, så får du rist i massevis
Gjør som før i tiden, brenn en piperenser og rull den sammen.
Problem solved..
Pleier å være en del rister i vasker. Har tydd til det før. Eneste som er litt kjipt er at det fort kan sprute når du skrur på vasken. Ihvertfall hvis du fjerner alle ristene.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det om aluminiumsfolie (sølvpapir) er pisspreik, vi har hatt noen poster om det på forumet, og her er en jeg skrev du bør lese.
Ta bare litt sammenpresset tobbak i bunnen.
rull sammen høtaler kabel eller annen form for lednig, å husk å brenn den ren først
Ristene som sitter i vasken fungerer helt greit.
Du kan bruke gitteret som er i hodetelfoner, de som man putter i øret
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det om aluminiumsfolie (sølvpapir) er pisspreik, vi har hatt noen poster om det på forumet, og her er en jeg skrev du bør lese.
Vis hele sitatet...
Jeg veit at det i teorien ikke skal være noe farlig..Men ett eller annet er det,vær gang jeg tydd til sølvfolie eller klippt rister utav tomme telys-så blir jeg helt ødelagt i halsen/lungene etter noen dager.Er som det skjærer i halsen når jeg trekker.

Sitat av High-on-life Vis innlegg
Jeg veit at det i teorien ikke skal være noe farlig..Men ett eller annet er det,vær gang jeg tydd til sølvfolie eller klippt rister utav tomme telys-så blir jeg helt ødelagt i halsen/lungene etter noen dager.Er som det skjærer i halsen når jeg trekker.
Vis hele sitatet...
Edit,når jeg tenker meg om så har det mest skjedd med tomme telys,både jeg å venner som har trekkt av bongen har opplevd ubehag etter en stund.
Sist endret av JayHova; 4. april 2014 kl. 20:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.