Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2804
for ca 1 time siden tok jeg ca 15 stk 10mg piller med ritalin som legen ga meg, og jeg har ikke sovet på 2 døgn(med vanlige doser, pluss bittelitt)
nå har jeg halliser
er det farlig
har noen opplevd hallis på ritalin uten søvn før?

jeg ser forskjellige skapninger
alt er bølgete og umulig å fokusere synet

ikke kom med moral preken.

hjelp
Hjelpe
HJELP BLIR GAL!

er ikke kødde-tråd btw
Sist endret av Ustabil Faen; 12. februar 2014 kl. 03:31. Grunn: jaja slutt å mas
Kjør fingrene i halsen, få i deg noe mat å drikke, eventuelt en dusj å prøv å få deg noe søvn du..
Utover det kan du nok ta det med ro, det går nok over snart.
Sist endret av A-haja; 12. februar 2014 kl. 03:36.
glemte å si at tunga mi føles raspa opp og er ganske hoven
og ca 40 minutter etter jeg tok det fikk jeg sviende tårer i øya
Jeg har ingen førstehåndserfaring med rusmidler, men psykologi og psyke. Ta det med ro, du blir ikke gal. Beste du kan gjøre er å slappe av, å flyte med det tenker jeg.

Ville anbefalt deg å få opp mest mulig av faenskapet, samme hvor ekkelt det måtte være. Deretter å drikke mye.

Å skulle du bli ufattelig mye dårligere, legevakta. Men får du opp mye, samtidig som du får i deg mye væske, gjerne mat, vil jeg nok tro du skal stå'han over. Hold deg til dagsdosene dine framover du
Sist endret av A-haja; 12. februar 2014 kl. 03:41.
Kjør fingrene i halsen, helst asap om du ikke er interessert i å være våken et døgn til. For og ikke glemme en satans nedtur.

Når du har gått 2 døgn våken er dette nok til å hallusinere. Hallisene kan være at du ser ting i øyekroken, får tunellsyn osv.. Brukte og få dette når jeg var yngre og lanet over en lang periode i strekk.
Sist endret av nattenssønner; 12. februar 2014 kl. 03:49.
greier ikke å spy her, prøvd lenge

og får ikke dusja heller siden er i en fattig liten hytte med en kamerat, og han har blitt borte siden jeg tok dosen
tror jeg hva er det som skjer
uten vann og, munn min er så så tørr
har bare hjemmebrent men tørr ikke ta det på den oppsvulma raspa ogallerede sviende tunga

har 15 prosent strøm på pcen og alt som er her er en ødelagt sofa og en bord med levende lys


og det verste av alt er at de sterke syns-bedragene får meg hele tiden til å han i vinduet har sjakka ut døra sikkert 10 ganger på en time
Sist endret av Ustabil Faen; 12. februar 2014 kl. 04:13.
Det blir å gå helt helt fint med deg, ingen grunn til bekymring. Anbefaler ikke å drikke alkohol etter inntak av ritalin. Dette er fordi ritalin og alkohol ilag blir gjort om til et annet stoff som er veldig tungt for hjertet. Spar heller hjemmebrenten til nedturen Kjipt at du ikke har tilgang til vann..
Sist endret av nattenssønner; 12. februar 2014 kl. 04:20.
haha takk du er venn lig
men tror jeg må gå til en dam å vette munnen litt i et lite stykke bortefor, frykter at hals og munn sprekker opp inni det er det verste problemet nå, det er som hasj cotton-mouth bare mye mye tørrer enn det fra hasj det klør i halsen av tørra eller skal jeg ta sprit i stedet da?
Du må gjøre det du kan for å forholde deg rolig, da du ikke har fått i deg noe spesielt livstruende dose. (Vil jeg mene, da svaret under gjelder for 400mg som KAN være farlig, i motsetning til TS sine 150mg)

Hentet fra Ung.no:
Hei


En engangsdose på 400mg Ritalin kan være farlig, fordi

vanlig dose Ritalin for en voksen person er 20-30 mg fordelt på 2-3 ganger daglig. For enkelte pasienter kan doser opptil 40-60 mg være nødvendig, mens andre pasienter har tilstrekkelig effekt av 10-15 mg daglig.

Tegn til overdose kan være: oppkast, opphisselse, risting, økning i ukontrollerte bevegelser, muskelrykninger, anfall (kan følges av koma), sterk glede, forvirring, se, føle eller høre ting.
Vis hele sitatet...
Etter å ha lest hos felleskatalogen, står det at den som har fått i seg for mye ritalin, må holdes vekk fra andre stoffer dem ønsker å ta for å prøve å få det bedre.
Sikkert pga det kan gjøre det enda værre. Så det beste du kan gjøre er å prøve å få det opp igjen, ellers må du nok desverre vente ut..
Sist endret av MrCryptical; 12. februar 2014 kl. 04:39.
Sprit? Det høres ut som en god idé! Da får du hydtert deg skikkelig!
ok da går jeg til vann dammen da men leter litt etter snø først da tilfelle vann pytten er giftig eller lignende
men jeg er litt mer redd nå siden jeg merker at virkeligheten aldri kommer tilbake og tanke galskapen min virker mye verre nå enn i stad. og syns bedragene stopper aldri og virker mere som halliser nå.kan se rett på et sted se hvordan mange former blir lagd ansikter og ser litt farger og.. har tatt dop med hallis effekt før men kjemep lenge siden..
takk

han som var med meg istad hadde med seg syre og mistenker ganske mye nå, vi tok noen shot istad men det var rundt 1 time før jeg tok for mye medisin.. hater han nå..
Sist endret av Ustabil Faen; 12. februar 2014 kl. 05:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av Ustabil Faen Vis innlegg
ok da går jeg til vann dammen da men leter litt etter snø først da tilfelle vann pytten er giftig eller lignende
men jeg er litt mer redd nå siden jeg merker at virkeligheten aldri kommer tilbake og tanke galskapen min virker mye verre nå enn i stad. og syns bedragene stopper aldri og virker mere som halliser nå.kan se rett på et sted se hvordan mange former blir lagd ansikter og ser litt farger og.. har tatt dop med hallis effekt før men kjemep lenge siden..
takk

han som var med meg istad hadde med seg syre og mistenker ganske mye nå, vi tok noen shot istad men det var rundt 1 time før jeg tok for mye medisin.. hater han nå..
Vis hele sitatet...
Høres ikke ut som noe jeg noengang har opplevd på våkenetter. Hvis kompisen din har gitt deg syre uten din tillatelse (det finner du ut, veldig rar tankegang, mønster og stuff), så prøv å hold ut til det gir seg, også knuser du trynet på han når du er nede igjen. Syre (egentlig all slags rusmidler, men spesielt psykadelika) er ikke noe man gir til noen uten å si ifra. Dårlig kompis.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Choobe Vis innlegg
Høres ikke ut som noe jeg noengang har opplevd på våkenetter. Hvis kompisen din har gitt deg syre uten din tillatelse (det finner du ut, veldig rar tankegang, mønster og stuff), så prøv å hold ut til det gir seg, også knuser du trynet på han når du er nede igjen. Syre (egentlig all slags rusmidler, men spesielt psykadelika) er ikke noe man gir til noen uten å si ifra. Dårlig kompis.
Vis hele sitatet...
Er med det som står over her!

Jeg har hatt sånne opplevelser ved søvnmangel og dehydrering, men det har vært mange dager og mange gram amfetamin i den coctailen. Om du har muligheten til og koke vann så kan du hente vann fra en dam eller smelte snø. Få i deg vann er viktigst, så tvinge i deg mat (uansett om du blir kvalm av tanken) Har du muligheten til og legge deg i ett mørkt rom med headsett på etter du har fått i deg vann og mat så kommer nok nervene ned litt.
Hvis du er på en hytte er det vel stor sjangs for at det er snø rett utafor? spis/smelt snø. Har hørt av rimelig sikre kilder at det blir til vann...

EDIT: Ser nå at du har gått for å lete etter snø. Kudos! Lykke til.
Sist endret av bacongull; 22. februar 2014 kl. 14:47.
Vet ikke om det er nevnt eller om det kan være farlig i din situasjon, men salt fungere dersom jeg må true ut noe.
Unnskyld meg, men du kan skylde deg selv for at ting går galt om du tar 15 ritalin på en gang. Jeg vil anbefale deg å sette fingeren i halsen å spy opp alt du har i magen, for å så få i deg noe mat, og drikke.
Bare sånn til informasjon så er dette 10 dager siden, hehe.
Sitat av Ustabil Faen Vis innlegg
ok da går jeg til vann dammen da men leter litt etter snø først da tilfelle vann pytten er giftig eller lignende
men jeg er litt mer redd nå siden jeg merker at virkeligheten aldri kommer tilbake og tanke galskapen min virker mye verre nå enn i stad. og syns bedragene stopper aldri og virker mere som halliser nå.kan se rett på et sted se hvordan mange former blir lagd ansikter og ser litt farger og.. har tatt dop med hallis effekt før men kjemep lenge siden..
takk

han som var med meg istad hadde med seg syre og mistenker ganske mye nå, vi tok noen shot istad men det var rundt 1 time før jeg tok for mye medisin.. hater han nå..
Vis hele sitatet...
Å? Du kan ta masse medikamenter. Men å drikke skittent vann er du får fin til?
Sitat av Joakim__ Vis innlegg
Sprit? Det høres ut som en god idé! Da får du hydtert deg skikkelig!
Vis hele sitatet...
Er du sarkastisk nå?