Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3356
Etter et morfinjag noen år la jeg meg inn på Rusmottaket for å få stopp på kjøret.

Ble så koblet inn i LAR (det dummeste jeg noen gang har gjort i hele mitt liv).

Gikk på Rivotril sammen men morfin, og siden de ikke tillatter B-preparater i LAR nekter de meg å gi Rivotril.

Rivotril hadde jeg fått av fastlegen i 10 år mot depresjon, men det tar ikke LAR hensyn til.

Så nå har jeg byttet fastlege. Han skrev ut 100 x 2 mg reit 3 til meg. Så endelig svetter jeg ikke så jeg hopper i taket bare mobilen vibrerer, og ikke minst; jeg har sluttet å isolere meg, noe jeg gjorde i over 1 år på grunn av nerveproblemene.

MEN... da jeg snakket med LAR tidligere i dag da den nye fastlegen min må ha en bekreftelse fra LAR på at jeg får Subuxone av dem så sa de at de skulle ta en alvorsprat med han om at han ikke skulle gi meg det mer.

For LAR er det tydligvis viktigere at man kun spiser paracet enn fortsetter en behandling jeg har hatt mot depresjon i 10 år. Nazi-LAR.

De gikk også plutselig fra at jeg skal hente daglig på apoteket fremfor ukentilig. Så nå har jeg fått nok. Jeg må slutte med Subuxone NU!

Har fått 3x8 mg hver uke, men tar kun 2x8mg. Så hjemme har jeg nå 38x8mg. De skal jeg bruke til nedtrapping.

Noen som har erfaring med å gå av Subuxone eller Subutex?

Om så; hvordan bør jeg forvalte det jeg har igjen, og tar Paralgin Forte noe av abstinensene?

Jeg må ut av LAR. De har mer eller mindre ødelagt de 2 siste årene av liet mitt, samtidig som at jeg ikke får førerkortet mitt igjen.

Så til dere som sliter; hold dere langt unna LAR. Få til et opplegg med fastlegen istedenfor.
Okay, et informativt innlegg.

Jeg har ikke erfaringer med å trappe ned på opiater selv, men sjekk ut Kratom.
Sitat av Odonkor Vis innlegg
Okay, et informativt innlegg.

Jeg har ikke erfaringer med å trappe ned på opiater selv, men sjekk ut Kratom.
Vis hele sitatet...
Kjenner veldig lite til Kratom. Når jeg googler det kommer det blant annet opp som et narkotisk stoff.

Er det noe som stopper abstinensene?
Sitat av Subuxonorge Vis innlegg
Kjenner veldig lite til Kratom. Når jeg googler det kommer det blant annet opp som et narkotisk stoff.

Er det noe som stopper abstinensene?
Vis hele sitatet...
Det hjelper visst, men du blir avhengig av det og.
Sitat av Susanna Vis innlegg
Det hjelper visst, men du blir avhengig av det og.
Vis hele sitatet...
Hva slags rus gir det, og vil det evt slå ut på urinprøver til LAR?
Det er effektivt for å behandle opiatavhengighet og kroniske smerter. Det smaker høgg.

http://kratomsources.com/2011/01/01/...or-urine-test/

Dopesickjoel hadde noen videoblogger om nedtrapping på kratom. Men altså.. fyren er på kjøret fremdeles (eller var ihvertfall sist jeg sjekket).
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Mener Drug Inc, dokumentar serien fra national geographic har en episode som omhandler Ibogain....

Heeeely syke tura greier du drar på en lang reise i ditt indre univers.... mener å huske det er ganske farlig og desutten vanskelig å finne. Søk opp på youtube så kanakje du finner episoden, det brukes mot opiat etx avhengihet da du skal miste suget helt i flere måneder etter rennselsen.
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Mener Drug Inc, dokumentar serien fra national geographic har en episode som omhandler Ibogain....

Heeeely syke tura greier du drar på en lang reise i ditt indre univers.... mener å huske det er ganske farlig og desutten vanskelig å finne. Søk opp på youtube så kanakje du finner episoden, det brukes mot opiat etx avhengihet da du skal miste suget helt i flere måneder etter rennselsen.
Vis hele sitatet...
Det finnes avrusingsklinikker som bruker dette i østeuropa.tror det koster 1500 euro eller noe sånt
Jeg brukte Rivotril til å avruse meg fra Subutex.
Starta med stor dose på 10mg første uka som ga meg ei fin tåke, så gikk jeg gradvis nedover på 4mg, nå ligger jeg på ca. 4mg annenhver dag. (2mg om dagen i snitt)

Har vært uten Subutex i snart 4 uker selv med masse Sub liggende på bordet, frister ikke engang.
Jeg har trappet ned på Subutex ikke Suboxone, men det blir det samme.
Det gikk helt fint for meg, hadde kun minimale abstinenser dagen etter siste dose.
Jeg syns selv jeg trappet ned relativt fort dvs. over 12 dager.
Anbefaler deg å lage en nedtrappingsplan og holder deg til den, start med den dosen du vanligvis tar og gå sakte nedover til du er på null.
Du trenger ikke nødvendigvis å gå ned for hver dag, det kan være lurt og holde seg på samme dose noen(selvfølgelig ikke for mange) dager iløpet av nedtrappingsplanen.

Ønsker deg lykke til!
Sist endret av Lysskyen; 10. mars 2013 kl. 01:12. Grunn: Edit: Vil også anbefale deg å dosere flere ganger om dagen, f.eks morgen, lunsj/middag og kveld.
Sitat av Subuxonorge Vis innlegg
Etter et morfinjag noen år la jeg meg inn på Rusmottaket for å få stopp på kjøret.

Ble så koblet inn i LAR (det dummeste jeg noen gang har gjort i hele mitt liv).

Gikk på Rivotril sammen men morfin, og siden de ikke tillatter B-preparater i LAR nekter de meg å gi Rivotril.

Rivotril hadde jeg fått av fastlegen i 10 år mot depresjon, men det tar ikke LAR hensyn til.

Så nå har jeg byttet fastlege. Han skrev ut 100 x 2 mg reit 3 til meg. Så endelig svetter jeg ikke så jeg hopper i taket bare mobilen vibrerer, og ikke minst; jeg har sluttet å isolere meg, noe jeg gjorde i over 1 år på grunn av nerveproblemene.

MEN... da jeg snakket med LAR tidligere i dag da den nye fastlegen min må ha en bekreftelse fra LAR på at jeg får Subuxone av dem så sa de at de skulle ta en alvorsprat med han om at han ikke skulle gi meg det mer.

For LAR er det tydligvis viktigere at man kun spiser paracet enn fortsetter en behandling jeg har hatt mot depresjon i 10 år. Nazi-LAR.

De gikk også plutselig fra at jeg skal hente daglig på apoteket fremfor ukentilig. Så nå har jeg fått nok. Jeg må slutte med Subuxone NU!

Har fått 3x8 mg hver uke, men tar kun 2x8mg. Så hjemme har jeg nå 38x8mg. De skal jeg bruke til nedtrapping.

Noen som har erfaring med å gå av Subuxone eller Subutex?

Om så; hvordan bør jeg forvalte det jeg har igjen, og tar Paralgin Forte noe av abstinensene?

Jeg må ut av LAR. De har mer eller mindre ødelagt de 2 siste årene av liet mitt, samtidig som at jeg ikke får førerkortet mitt igjen.

Så til dere som sliter; hold dere langt unna LAR. Få til et opplegg med fastlegen istedenfor.
Vis hele sitatet...






Hei,jeg er i omtrent samme situasjon bare det at jeg har ett opplegg med fastlegen min og får 4stk 0,4mg temgesic utlevert daglig + mogadon for søvnproblemer.Jeg har brukt subutex 16mg og trappet ned til temgesic 1,6mg pr.dag. MEN jeg klarer ikke å komme meg ned til 0,det nærmeste er 0,8mg daglig og da sover jeg ikke om nettene,dårlig matlyst ,svettetokter og er i psykisk dårlig forfatning.Min erfaring er at det tar veldig lang tid før plagene forsvinner spesiellt de psykiske(trivsel/velvære),og dersom man har brukt subutex regelmessig i ett år eller mer så er det ikke lett