Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2288
jeg lurer litt på en ting

En gang jeg var fri får sigarettpapir, så brukte jeg lange post-it lapper Rullet 2 store røyk av dette, Og en stund etterpå så blei jeg helt fjern. Alt jeg så gikk i bølger, pulsen økte og jeg hørte ingen ting Dette varte bare i ca 1 min

Det jeg lurer på er hvorfor dette skjedde ?
Sist endret av idkhoe; 28. oktober 2011 kl. 07:32.
Sikkert virkestoffer/limet du innhalerte?

Kanskje du også trodde du kom til å merke noe rus av dette, og skapte en type placebo?
Helt ærlig tror jeg ikke det er mange her som kan svare på om du får en rus av å røyke post-it lapper...
Du hadde vel bra hasj / weed, så du blei på tryne.
Blir ikke fjernere av og røyke post ip lapper ^^

Er ikke noe bra for lungene men!
Både limet og den økte mengden av karbonmonoksid pga. det tykke celluloseholdige papiret kan ha gjort utslag på hvordan du følte deg i ettertid.

Helseeffekter som følge av karbonmonoksid kan forekomme ved innånding av CO. CO binder seg 300 ganger lettere enn oksygen til hemoglobinet i de røde blodlegemene.
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Karbonmonoksid


Edit: Karbonmonoksid er forøvrig livsfarlig å inhalere som du sikkert skjønner ved å lese teksten ovenfor.
Sist endret av Knask; 28. oktober 2011 kl. 07:51.
Hvis du eller noen andre skulle være like desperate etter rullepapir ved en annen anledning ville jeg anbefalt bibelpapir. Ca. like tynt som Rizla.
Trådstarter
51 8
vet du hva en bibel koster' ?
Sist endret av idkhoe; 28. oktober 2011 kl. 08:47.
Trøttjævel
Sitat av idkhoe Vis innlegg
vet du hva en bibel koster' ?
Vis hele sitatet...
Det lurer faktisk jeg på, siden jeg skal være nonne på halloween-greier i morgen
Dette tror jeg er den mest idiotiske tråden jeg noen gang har sett!
Hva med å bare kjøpe seg NOKK rizla?????
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av t33zr Vis innlegg
Dette tror jeg er den mest idiotiske tråden jeg noen gang har sett!
Hva med å bare kjøpe seg NOKK rizla?????
Vis hele sitatet...
Spiller ingen rolle, før eller seinere GÅR man tom for rizzla... UANSETT!(!!!!)
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av idkhoe Vis innlegg
jeg lurer litt på en ting

En gang jeg var fri får sigarettpapir, så brukte jeg lange post-it lapper Rullet 2 store røyk av dette, Og en stund etterpå så blei jeg helt fjern. Alt jeg så gikk i bølger, pulsen økte og jeg hørte ingen ting Dette varte bare i ca 1 min

Det jeg lurer på er hvorfor dette skjedde ?
Vis hele sitatet...
Du kan ta kontakt med en lege for å høre hva dette skyldes, da ingen på nFF har kompetanse for å avgjøre hva det var som skjedde med deg. Det blir synsing og meninger i alle retninger når et slikt spørsmål kommer. De fleste er vel enige om at du ikke burde gjøre det pga. limet som er på de og hvordan de er laget.
Siden de fleste synser her, så setter jeg litt småpenger på at du fikk et lite nikotinsjokk. De "symptomene" du beskriver kan jeg relatere til når det er en stund siden sist jeg tok meg en sigg.
Sitat av Magisk Vis innlegg
Du kan ta kontakt med en lege for å høre hva dette skyldes, da ingen på nFF har kompetanse for å avgjøre hva det var som skjedde med deg. Det blir synsing og meninger i alle retninger når et slikt spørsmål kommer. De fleste er vel enige om at du ikke burde gjøre det pga. limet som er på de og hvordan de er laget.
Siden de fleste synser her, så setter jeg litt småpenger på at du fikk et lite nikotinsjokk. De "symptomene" du beskriver kan jeg relatere til når det er en stund siden sist jeg tok meg en sigg.
Vis hele sitatet...
Om Ts er en våken fyr selv om det er tidlig,så skjønte han sikkert at knask ga han svaret han bør forholde seg til. Trenger ikke være lege for å skjønne at post-it lapper og det innholdet gjør noe rart med knotten/formen.
Sist endret av Skade-skutt; 28. oktober 2011 kl. 09:22.
Sitat av idkhoe Vis innlegg
vet du hva en bibel koster' ?
Vis hele sitatet...
Disse er gratis om man tar en titt i nattbordskuffen på hoteller rundt om kring. Viktig å hanke med seg disse, da man aldri vet når man trenger noen tynne, fine papirark.

Det er jo også greit å kunne bidra til å fjerne disse bøkene fra det offentlige rom, da dette ikke er egnet lesestoff for alle, spesielt med tanke på små barn eller personer med et lettpåvirkelig sinn.

Samtidig er det å bruke sidene til rullepapir en fin gjenbruksmetode, med tanke på at disse bøkene bør brennes uansett.
Trådstarter
51 8
Sitat av t33zr Vis innlegg
Dette tror jeg er den mest idiotiske tråden jeg noen gang har sett!
Hva med å bare kjøpe seg NOKK rizla?????
Vis hele sitatet...
Jeg var 14 år da dette skjedde var desperat og hadde ingen som kunne kjøpe får meg der og da
Lag heller en bong av en flaske