Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2068
Anonym bruker
"Ekstravagant Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hater denne dagen men er visst viktig for damer derfor spør jeg dere hva som forventes. Holder det med blomster og at jeg lager en god middag?
Har tenkt å bruke en 50 lapp på sjokolade.

Men ikke store planene ut over det.
Ugh, fuck Valentines day! Det er en kommersiell drittdag full av press og forventninger, ingenting annet!

Det er umåtelig tåpelig at vi skal ha en utpekt dag for å uttrykke følelser. Er det for at dummies ikke skal glemme å si "jeg elsker deg" til den dyrebare skatten sin?

Hvis du virkelig hater denne dagen så gjør det helt klart for dama. Hvis hun faktisk respekterer deg vil hun gå med på å la møkkadagen skli stille forbi. Selv har jeg ikke foretatt meg en dritt på valentinesdagen på over 10 år og aldri fått noe pepper for det.
Anonym bruker
"Ekstravagant Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ser den, og hvist vi hadde vært sammen i 10 år så kunne jeg sikkert latt være. Vi har bare vært sammen i rundt 1 år og jeg setter pris på henne og vil gjøre henne glad. Hun vet at jeg hater denne dagen men jeg tror det er enklere for meg å gi blomster el noe fremfor å diskutere dette mer. Er jo glad i henne og det er greit å vise det.
jeg lar være å spille spill hele dagen, så fruen skal få mer oppmerksomhet enn vanlig. det er Valentines day, bursdag og julaften.
Anonym bruker
"Ekstravagant Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg vil at hun skal respektere at jeg ikke liker det men så må jeg også respektere at det er viktig for henne så det blir vanskelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vil at hun skal respektere at jeg ikke liker det men så må jeg også respektere at det er viktig for henne så det blir vanskelig.
Vis hele sitatet...
Si at du tar henne med på en resturant imorgen. å gå ut på valentines day er håpløst. hvis valentines day er så viktig burde du prøve å gi henne en gave utenom at det er press fra handelstanden og omverden. det er ekte omtanke. å kjøpe gave fordi det er kommersielt riktig er jo ikke spesielt romantisk er det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vil at hun skal respektere at jeg ikke liker det men så må jeg også respektere at det er viktig for henne så det blir vanskelig.
Vis hele sitatet...
Du ser ut til å inneha en vanlig misforståelse når det kommer til respekt. Respekt handler ikke om å finne seg i ting, men at man tar hverandre seriøst; i så måte foreslår Sondre en fin løsning som jeg selv har brukt. Hun ville gjøre noe ut av Valentines, og jeg sa at jeg heller ville overraske henne og gjøre noe spesielt utenom. Hun fikk sitt ønske om romantikk, jeg fikk mitt om at jeg uttrykker kjærlighet når jeg ønsker, ikke når andre forteller meg at jeg skal gjøre det. Hvem vet - kanskje hun setter mer pris på å få noe ut av det blå, og ikke når det er et "krav"?
jamen yolo da.
luni's Avatar
Hvorfor skal bare du gjøre/gi noe? Går det ikke an å gjøre noe hyggelig begge har lyst til? Blomster står bare der og visner, hjerteformet sjokolade smaker som regel crap, og at bare én part skal gi den andre noe gir uansett ikke noen mening (med mindre man har noe å gjøre opp for). Kan bare snakke for meg selv, men tror virkelig de færreste hunkjønn vil kreve noen «gave». (Var nettopp jul ffs.)
Se en film begge vil se, gå på konsert til helga, lag pizza sammen, opprett en konto for sparing til ferie og start planleggingen, eller finn på noe helt annet.
Hele resonnementet ditt er åpenbart feil, luni.

Hjerteformet sjokolade finnes i mange smaksvarianter og utførelser, man trenger ikke se lenger enn til Freias Melkehjerter for å finne høyst akseptabel sjokoladesmak.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Hele resonnementet ditt er åpenbart feil, luni.

Hjerteformet sjokolade finnes i mange smaksvarianter og utførelser, man trenger ikke se lenger enn til Freias Melkehjerter for å finne høyst akseptabel sjokoladesmak.
Vis hele sitatet...
Sant, akkurat de er et unntak, men de er til gjengjeld svært tynne, altfor få og temmelig overpriset. Kan du komme på flere? Og vil du virkelig påstå du foretrekker disse fremfor en ordentlig sjokolade som Stratos, Bounty eller Krokanrull? Eller en pose bamsemums? Ta deg en eske Sfinx as.
Jeg sa "happy valentines day" til henne. Utover det ikke så mye.