Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2136
Hei!

Jeg ble tatt for røyking for 1 år siden i september. I november 2015 skrev jeg under på en ungdomskontrakt som varer i 2 år fra underskriften kom.

Jeg har fortsatt ikke hørt noe fra politiet eller fått vite noe mer om når jeg skal begynne med urinprøvene. Det har heller ikke de jeg var med. Vi har alle sammen bare en kontrakt som ligger og trekker støv og angst i hjertet.

Hvor lang tid tok det for dere før dere måtte gi urinprøver? Har noen av dere måttet vente i over 13 måneder?
Her hørres det ut som de rett å slett har glemt deg ut. Vanlig prosedyre når man skriver under slik ungdoms kontrakt som du beskriver er at oppfølgingen starter (mer eller mindre) umiddelbart. Dersom du er clean og ikke har noe imot å avgi urinprøver kan du jo ta kontakt å høre med de hva som skjer.
Dersom du ønsker å ruse deg vil jeg tro det er ganske fritt frem og risiko fritt for å gjøre det nå, men det må selvsagt bli en vurdering sak for din egen del.