Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1599
Hei har noen gamle innlegg jeg ikke vil skal bli assosiert med navnet mitt.

Har slettet navnet mitt og innlegg fra sidene det gjelder.

Men lurer på hvor lang tid det tar før google oppdaterer seg og de gamle søkeresultatene blir borte?

Er det eventuelt noe man kan gjøre for å få dette til å gå raskere.

Holder på å søke jobb å vil ikke vente månedsvis før søkeresultatene om navnet mitt forsvinner.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Så du dokumentaren som var på tv igår eller forgårs?
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Så du dokumentaren som var på tv igår eller forgårs?
Vis hele sitatet...
Åja, den ja!
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Som altså var relevant til temaet. Altså å fjerne uønskede treff av deg selv på Google...
Han typen på tv sa at man ikke får fjerna det, men det går an å gjøre så det ikke kommer opp blant de første treffene. Skriv mye , har du blogg så skriv, og vær aktiv på nette. Så skal du se at de negative treffene legger seg bak i "leksa".
Trådstarter
Nei.

Burde jeg ha sett den?

Har forøvrig søkt litt på emnet, noe fornuftig informasjon mye dum informasjon, av mennesker som tror de har peil men, virker som de har like mye eller mindre it kunnskaper en meg.

Derfor jeg spør dere på forumet, for å høre med folk som har litt peil, ikke en bedrevitende inkompetent gammel pekefinger.

Kan man fremskynde oppdateringen google gjør av de indekserte søkeresultatene.
Eller hvordan foregår denne oppdateringen?

Hvor lang tid tar det før informasjonen om meg på nettet blir oppdatert igjen?
Eiere av nettsider kan be Google oppdatere en gitt side, du som bruker har ikke noe makt. har du sørget for at innholdet er endret, vil det ta minutter til måneder før siden er oppdatert. Det finnes ingen fast regel for hvor gammel en side hos Google blir før den oppdateres.
Noen med link til denne dokumentaren?
Hvor lang tid det tar kommer an på hvor ofte google crawler den, som igjen kommer an på hvor stor nettsiden er og hvor ofte den oppdateres. Er det snakk om forsiden til vg.no burde resultatet være fjernet innen noen minutter, men hvis navnet ditt sto på en veldig statisk side som ikke får så mange hits heller kan det ta flere uker før google oppdaterer sine databaser.
Sist endret av Grix; 10. april 2014 kl. 23:36.