Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2281
Hei, jeg kjøpte nettopp inn noe luminous teip og lurer litt på hvor lenge det evt. holder. Vurdere å ha litt av det på russebuksa mi og derfor lurer jeg selvsagt på om det kan holde gjennom russetiden med å lades om dagen og funke mesteparten av natten.

Det er av typen militæret bruker og er av militær standard.
Når fikk teip en holdbarhetsdato?
Hvis det er slik som "lades" av lys holder den LENGE, hadde en rull og den varte vært fall par år.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Når fikk teip en holdbarhetsdato?
Vis hele sitatet...
Vet du hva luminous tape er i det hele tatt?

On Topic: Er usikker på hvor lenge selvlysende teip varer, men selvlysende maling pleier å lyse i rundt 12 timer når den er "fulladet" - utsatt for sterkt lys i rundt 30 min.
Sist endret av Huztle; 25. mars 2014 kl. 17:22.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Vet du hva luminous tape er i det hele tatt?

On Topic: Er usikker på hvor lenge selvlysende teip varer, men selvlysende maling pleier å lyse i rundt 12 timer når den er "fulladet" - utsatt for sterkt lys i rundt 30 min.
Vis hele sitatet...


Problemet er at TS ikke klarer å formulerer seg riktig. I tittelen spør han hvor lang holdbarhet teipen har. Skjønner du hva DET betyr? Det betyr IKKE hvor lenge den er selvlysende.
Sitat av Freakaholic Vis innlegg
Problemet er at TS ikke klarer å formulerer seg riktig. I tittelen spør han hvor lang holdbarhet teipen har. Skjønner du hva DET betyr? Det betyr IKKE hvor lenge den er selvlysende.
Vis hele sitatet...
Sitat av FriedBitz Vis innlegg
Og derfor lurer jeg selvsagt på om det kan holde gjennom russetiden med å lades om dagen og funke mesteparten av natten.
Vis hele sitatet...
[COLOR="White"]Faens titegn[/COLOR]