Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 5916
Heisann, idag da jeg skulle hente bøker ble jeg møtt av to sprøyter fylt med noe grønt og brunt.

Skapet står ulåst (har ikke skaffet meg lås enda) og hvem som helst kan åpne det opp.

Jeg studerte det nærmere og luktet på det. Den grønne luktet helt klart weed (vet hvordan det luker), og den andre luktet noe lignende tobakk, men ikke helt.

Er det plantet av politi for å sjekke hva jeg gjør med det? Tingen er at det ser jo ganske jallamekk, ut med weed i sprøyte (hasjnarkotikasprøyte), og rester av hvitt tapepapir. Begge sprøytene er mål opp til 1ml.

Tingen er at de ikke lå ved siden av hverandre. Den ene lå i den øverst hyllen, og den andre i den nederste, pen plassert noen få cm fra skapdøren, ikke slengt inn.


Bilder:

http://oi39.tinypic.com/28k2dxd.jpg

http://oi43.tinypic.com/244w294.jpg
Ikke rør dem! Da får politet beviser i form av ditt dna og fingeravtrykk på sprøytene!
Ta dem opp med hansker og hiv dem i nærmeste søppelkasse. Unngå for all del eventuelle overvåkningskameraer på veien.
Sist endret av Bombasa; 5. september 2013 kl. 17:57.
Det ser jo helt føkka ut, kanskje en freaker som kødder med deg ;-)

Tror ikke politiet kan finne på noe så piss
Bare i tilfelle at folk ikke tok sarkasmen i førsteposten min:
Nei, dette er 100% garantert ikke politiet. Trolig en kompis som tror han er jævlig morsom.
Kontakt politiet, og forklar at de ikke er dine og ikke vet hvem som har lagt dem der.
Politiet framprovoserer ikke fram lovbrudd. Hørt noe sånt. Plante en sprøyte med weed i skapet til en skolegutt.

Nei. Det er nok heller AtXbYeA som har kjedet seg noe voldsomt.
Hey,

Jeg går altså ut i fra at du ikke er en rusmisbruker her i mitt svar.

Det jeg ville ha gjort var å først kontakte rektor på skolen og fortalt situasjonen som den var, at du fant to sprøyter med narkotika i ditt skap.
Du burde også holde skap låst, slik at det ikke er andre enn du som har tilgang.
Derreter ville jeg ha ringt til nærmeste politistasjon (02800) og fortalt situasjonen. Du bør da også spørre hva du skal gjøre med dem, for eksempel om du skal komme ned og levere dem for destruksjon~. Dette vil gjøre at du får god "score" i politregistret ville jeg tro :P

Som bombasa sa; IKKE TA PÅ DEM! Da er dine fingeravtrykk på den. Smartere å la politiet se på fingeravtrykk.

Med ønsker om at det går vel for seg,
4Rooted
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Dette er IKKE politiet så det er bare å kaste begge sprøytene.
Sist endret av kosepaa; 5. september 2013 kl. 18:12.
Got root?
Trådstarter
Sitat av stagg Vis innlegg
Politiet framprovoserer ikke fram lovbrudd. Hørt noe sånt. Plante en sprøyte med weed i skapet til en skolegutt.

Nei. Det er nok heller AtXbYeA som har kjedet seg noe voldsomt.
Vis hele sitatet...
Det jeg også tenkte.

Ang. fingeravtrykk er de såpass små at det er 0 problem å gnikke vekk
jeez for noen paranoide løker dere hasjnarkomane blir.
Ta de ut og pelm de i søppla, er vell ikke vits å lage så mye stress og kødd rundt det med rektor og onkel blå..?
Tror dere virkelig at onkel politi har begynt å dele ut hasj?

De vil holde ungdommen unna, ikke se hva de gjør med den. Politi skal ta kriminelle, ikke gjøre deg kriminell.
haha, fantastisk!
Dette må jo være tidenes torsdagstroll! Kan garantere deg at det ikke er politiet som har plantet dem der ihvertfall, Røyk det og se om det er goodshit er mitt tips
Got root?
Trådstarter
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Dette må jo være tidenes torsdagstroll! Kan garantere deg at det ikke er politiet som har plantet dem der ihvertfall, Røyk det og se om det er goodshit er mitt tips
Vis hele sitatet...
Luktet sterkt, men lite trichomes
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Kontakt politiet, og forklar at de ikke er dine og ikke vet hvem som har lagt dem der.
Vis hele sitatet...
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Kontakt politiet
Vis hele sitatet...
Ikke gjør dét.
Sitat av morgenstern Vis innlegg
Røyk det og se om det er goodshit er mitt tips
Vis hele sitatet...
Pass på så mamma ikke oppdager hasjnarkotikaen. Da blir det husarrest.

You're So Disrespectful

"U are grounded. - I dont give a shit"
Sist endret av stagg; 5. september 2013 kl. 18:48.
Got root?
Trådstarter
Sitat av stagg Vis innlegg
Pass på så mamma ikke oppdager hasjnarkotikaen. Da blir det husarrest.

You're So Disrespectful

"U are grounded. - I dont give a shit"
Vis hele sitatet...
Shiiiiiet. He's in deep.
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Kontakt politiet, og forklar at de ikke er dine og ikke vet hvem som har lagt dem der.
Vis hele sitatet...
syns heller han bør ta kontakt med psykolog
Sitat av narni Vis innlegg
syns heller han bør ta kontakt med psykolog
Vis hele sitatet...
Fordi han er uvitende?
Det hadde blitt jævlig lange køer hos psykologene hvis det var en god grunn til å oppsøke dem..
Sist endret av Bombasa; 5. september 2013 kl. 19:00.
Ikke rør sprøytene om du ikke vil ha et hasjnarkotikamedlem fra f.eks Hells Angels på nakken. Med et slikt funn som du har gjort, kan jeg ikke tro annet en at dette tilhører et stort kriminelt nettverk.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Fordi han er uvitende?
Det hadde blitt jævlig lange køer hos psykologene hvis det var en god grunn til å oppsøke dem..
Vis hele sitatet...
Når han mistenker at politet har plantet hasjsprøyter i skapet hannes er det vel en "liten" grad av paranoia eller?
Jeg hadde vel heller trodd en kompiss kødda med meg uansett hvor paranoid jeg hadde vært..
Sist endret av narni; 5. september 2013 kl. 19:13.
Tipper du har noen artige kompiser
Dette er helt klart politi ja, ville kvittet meg med dette med en gang!
Sitat av Obster Vis innlegg
Ikke rør sprøytene om du ikke vil ha et hasjnarkotikamedlem fra f.eks Hells Angels på nakken. Med et slikt funn som du har gjort, kan jeg ikke tro annet en at dette tilhører et stort kriminelt nettverk.
Vis hele sitatet...
Risky greier dette her! Sikkert et mislykka forsøk på å smugle hasjnarkotika inn i skolegårdene.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Ser litt ut som et legalize it stunt. Hasj i sprøyter liksom. Komisk
Garantert venner av deg som kødder.
Hvis jeg var deg ville jeg satt lås på skapet. Skaffe masse munch, og røyke det med en gang før noen kommer å gjør "krav" på det.

Men er 100% sikkert at det ikke er onkel blå. De har ikke lov til å lure deg til bryte loven...
Ikke den dummeste måten jeg har sett weed bli lagret på.
Kjempelett å se hvor mye du har igjen, lite lukt, lett å pakke frem/vekk, lett å frakte uten søl.
Slår plastfolie/aluminiumsfolie anyday.

Sikkert en stein kompis som har gitt deg en gave eller forlagt stashet sitt.
Røyk det, gi det bort eller spyl det i dass.