Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1948
Hva tror dere om denne kombinasjonen?

Har begge stoffene tilgjengelig og tenkte det kunne være en interessant kombinasjon.

Hadde en tripp på 25c for ca 2 uker siden på omtrent 1600µg oralt. Det var en ekstremt visuell opplevelse med intense farger og mønstre. Det var veldig intenst visuelt, men samtidig var det en veldig rolig og "samlet" opplevelse. Følte meg nesten edru i hodet til tross for dype og filosoferende tanker. Det var 0 mindfuck og ingen følelse av at jeg "trippet", selv om fantasien fløyt greit.

En veldig interessant opplevelse, men jeg følte til en viss grad at noe manglet. Den edrue følelsen i hodet gjorde at musikk hørtes helt normal ut, og å se på film var nesten helt normalt bortsett fra at ble litt distrahert av det syke fraktallysshowet i rommet rundt tven. Følte kanskje at 25c manglet litt "magi" og "wow"-følelse.

Tenkte kanskje MDMA kunne legge til litt av den manglende "magien", og snu det om til et crazy ass mind blowing empatisk fraktallyshow av episke proposjoner, der man har lyst til å bli venner og gi klem til fraktalene/mayamønstrene?

I såfall, i hvilken dosering og i hvilken rekkefølge?

Hva tenker dere?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nå har ikke jeg prøvd 25C, og vet ikke hvordan/hva forskjellen er i forhold til 25i.
Selv har jeg opplevd mer intense opplevelser med større doser 25i (opp i 8000ug) som har tilsvart nesten en LSD-trip.
Likevel tenker jeg at MDMA og 25i havner i litt av den samme gruppen narkotisk sett, og de bør kanskje klare å utfylle hverandre. Ville uansett prøvd MDMA alene først, om du ikke har gjort det enda.
Test ut med 100mg og se det an. Vent en uke eller så før du kombinerer, også kan du skrive en rapport om det her på forumet. Har selv noen heftige piller jeg sparer til en fin anledning og om din trip blir fin kan jeg selv vurdere å kombinere med noen lapper 25i. ^^

Tror forøvrig selv det kan bli en veldig interessant trip, lykke til!
Sist endret av kn^tte; 15. juli 2013 kl. 18:20.
Trådstarter
Takk for svar

Jeg og kompisen min testet dette allerede forrige helg. Det var ikke helt den store successen jeg hadde håpet det skulle bli, men det var likevel en interessant opplevelse. Følte at MDMA'en førte til mer mindfuck og hyperaktivitet enn behag. Mistenker vi doserte litt for høyt på begge stoffene.

Tenkte jeg skulle skrive en rapport ja, kanskje jeg får gjort det i kveld hvis jeg ikke er for lat.
Høres ut som en intressant blanding dette her, en rapport hadde uten tvil vært kult!
Hvordan er det egentlig å bruke slike droger å se en film som bærer preg av å være av typen mindfuck?
Tenker da på filmer som Fight Club og Shutter Island.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av verified Vis innlegg
Hvordan er det egentlig å bruke slike droger å se en film som bærer preg av å være av typen mindfuck?
Tenker da på filmer som Fight Club og Shutter Island.
Vis hele sitatet...
Tror du ikke klarer å følge med på filmen
Sitat av DildoJames Vis innlegg
Tror du ikke klarer å følge med på filmen
Vis hele sitatet...
Mine erfaringer med det meste av psykadelica er at jeg blir totalt uinteressert i det meste av skjermer, medmindre det er noe trippy kaleidoskop-aktige greier som f.eks windows media player sin visualizer. Da kan jeg bli ganske fascinert av det.
W00t!
Se på greier på skjerm. Hvem gjør egentlig dette? Misbrusk av stimuli!
Hele poenget er vel å distansere seg fra det virtuelle og tre inn i det selve.
Det interessante starter jo når man ser og er til stede i alt rundt seg. Boksen er ikke en del av det eller deg, du er din egen boks med dine egne koder og programeringer. Verden er en symfoni.

Btw. til det over jeg skrev.
Sitat av verified Vis innlegg
Hvordan er det egentlig å bruke slike droger å se en film som bærer preg av å være av typen mindfuck?
Tenker da på filmer som Fight Club og Shutter Island.
Vis hele sitatet...
For øvrig.
Fight Club? Shutter Island?
Hadde skjønt det litt bedre hadde du nevnt filmer som Enter the Void, A Scanner Darkly og Bompibjørnene...
Sist endret av kn^tte; 24. juli 2013 kl. 01:05.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
W00t!
Se på greier på skjerm. Hvem gjør egentlig dette? Misbrusk av stimuli!
Vis hele sitatet...
Har du aldri sett på en film/tv/pc mens du har
vært på tur?
Isåfall vil jeg anbefale det..kan egentlig være hva som helst.

Mine topp to tv/film opplevelser på tur er
Wedding crashers(av alle filmer) og Baraka.
Har også hatt på DVD menyen til filmen Click i 5 timer på tur,
gjett om den lyden som går i repeat er stuck i hjernen a.
Sitat av Saviorself Vis innlegg
Har også hatt på DVD menyen til filmen Click i 5 timer på tur,
gjett om den lyden som går i repeat er stuck i hjernen a.
Vis hele sitatet...
Høres ut som et godt grunnlag til en badtrip
Så Archer mens jeg var på 2c-e/i kombo har aldri hadd d så artig på lenge.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Lysskyen Vis innlegg
Har du aldri sett på en film/tv/pc mens du har
vært på tur?
Isåfall vil jeg anbefale det..kan egentlig være hva som helst.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig har jeg det, Reaper var ikke helt det samme i normaltilstand.
Det blir da en nødløsning når man er for fjern/tiltaksløs til å gjøre noe annet enn å loke. Foretrekker å gjøre noe produktivt eller ha noen fine opplevelser/samtaler med mine sammensvorne når det trippes. Also, I like to go inside the brain.
Sist endret av kn^tte; 7. august 2013 kl. 22:52.
25c/25i - emma er drit fett. kjør på men ta nBome først hest en time eller så. for og få en bra tur for da slipper du opptur på begge samtidig. og du vil få en mer visuel og oppadgående tur