Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2751
Hei, freaks!

Jeg forhåndsbestillte, og har hentet Call of Duty: Black Ops 2 Carepackage Edition hos GameStop. Det sto at jeg kom til å få med Nuketown 2025. Jeg åpnet boksen og fant blant annen en mynt der det sto en kode på, hvordan aktiverer jeg den? Jeg har prøvd hos www.gamestop.com/gs/ravecode, men det fungerte ikke, jeg har også prøvd hos XBox Live.

Er det noen som vet hva jeg skal gjøre?
Koden på mynten er ikke 25-karakterer lang, så den kan du bare se bort fra.
Koden til Nuketown står bak på et av arkene i spillcoveret.
nuketown er med på alle platene...
Uhm, jeg kjøpte standard Xbox BO2, på Elkjøp, jeg har ingen kode til Nuketown.
Trenger jeg Collector's edition eller noe sånt?
Kun de som kjøpte BO2 fra Gamestop har fått Nuketown ser det ut som, kjenner folk som har kjøpt fra lefdal, spaceworld og elkjøp. Ingen av de har fått det. Husk at de også har lovet double XP denne helgen for de som har tastet det inn
Sitat av Exonize Vis innlegg
Kun de som kjøpte BO2 fra Gamestop har fått Nuketown ser det ut som, kjenner folk som har kjøpt fra lefdal, spaceworld og elkjøp. Ingen av de har fått det. Husk at de også har lovet double XP denne helgen for de som har tastet det inn
Vis hele sitatet...
Faen da, det sugde, vet du om man kan kjøpe Nuketown 2025 på Xbox marketplace?.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Faen da, det sugde, vet du om man kan kjøpe Nuketown 2025 på Xbox marketplace?.
Vis hele sitatet...
Ikke nå, men Activison vil GARANTERT gjøre det senere.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Ikke nå, men Activison vil GARANTERT gjøre det senere.
Vis hele sitatet...
Ja renger med det jeg også, Activision liker penger .
Såvidt jeg forsto så er det Treyarch som har lagd BO2, ikke activison.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Uhm, jeg kjøpte standard Xbox BO2, på Elkjøp, jeg har ingen kode til Nuketown.
Trenger jeg Collector's edition eller noe sånt?
Vis hele sitatet...
nuketown er med på den vanlige ps3 plata
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
nuketown er med på den vanlige ps3 plata
Vis hele sitatet...
Ya serious, hvor kjøpte du den?.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Såvidt jeg forsto så er det Treyarch som har lagd BO2, ikke activison.
Vis hele sitatet...
Treyarch = Utvikler.
Activision = Utgiver.
To veldig forskjellige ting det der.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Treyarch = Utvikler.
Activision = Utgiver.
To veldig forskjellige ting det der.
Vis hele sitatet...
og infinity ward utvikler for mw serien.
(Xbox)For dere som har forhåndsbestillt eller kjøpt hardened/prestige edition: I coveret ligger det et ark hvor det står redeem codes for å laste ned banene.

Trykk på xboxtasten på kontrollen din, og gå ned til redeem code, og tast koden der.
Fikk også med på vanlig ps3 versjon, kjøpte på Game
Eventuelt, kjøp en kode på ebay
Sitat av Exonize Vis innlegg
Kun de som kjøpte BO2 fra Gamestop har fått Nuketown ser det ut som, kjenner folk som har kjøpt fra lefdal, spaceworld og elkjøp. Ingen av de har fått det. Husk at de også har lovet double XP denne helgen for de som har tastet det inn
Vis hele sitatet...
Jeg vet at Spaceworld hadde Nuketown inne. De var forbeholdt folk som hadde forhåndsbestilt før en viss dato. Kompisen min var for sent ute, men heldigvis hadde de to ekstra eksemplarer til PS3.
For de som ikke fikk med Nuketown i spillet så kommer den i Desember som DLC, ihvertfall på Xbox.
Sitat av møkk Vis innlegg
Jeg vet at Spaceworld hadde Nuketown inne. De var forbeholdt folk som hadde forhåndsbestilt før en viss dato. Kompisen min var for sent ute, men heldigvis hadde de to ekstra eksemplarer til PS3.
Vis hele sitatet...
merkelig får på elkjop, lefdal, obs osv er nuke med i vanlig spillet...
Om det står Nuketown bakpå coveret er ikke dette det "vanlige spillet". Det kan jo være Elkjøp har skaffet seg en stor nok mengde til å selge dem ut som om de var vanlige. Men de vil nok gå tom etterhvert, for jeg fikk samme historien fra de på Spaceworld og på Gamestop.
Sist endret av møkk; 16. november 2012 kl. 00:01.
Sitat av møkk Vis innlegg
Om det står Nuketown bakpå coveret er ikke dette det "vanlige spillet". Det kan jo være Elkjøp har skaffet seg en stor nok mengde til å selge dem ut som om de var vanlige. Men de vil nok gå tom etterhvert, for jeg fikk samme historien fra de på Spaceworld og på Gamestop.
Vis hele sitatet...
Ja, dette stemmer. Nuketown 2025 skal kun være med i forhåndsbestilte utgaver av spillet.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
merkelig får på elkjop, lefdal, obs osv er nuke med i vanlig spillet...
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte via Elkjøp, ingen kode der nei ;/.
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Jeg kjøpte via Elkjøp, ingen kode der nei ;/.
Vis hele sitatet...
Da har det skjedd en feil. Fra Elkjøp sine nettsider:

"Om du har forhåndsbestilt på nett, sendes denne per e-post. Sjekk eventuelt spam-filteret i din e-postkasse.

Har du forhåndsbestilt i butikk og ikke fått med kode, send en e-post med hvilken butikk du har kjøpt spillet i, når og til hvilket format - til e-postadressen "
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Faen, svarte i feil tråd jeg.
Innleget kan slettes!
Sist endret av Ignifer; 16. november 2012 kl. 13:45.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ChipsyDipsy Vis innlegg
Faen da, det sugde, vet du om man kan kjøpe Nuketown 2025 på Xbox marketplace?.
Vis hele sitatet...
Du kan kjøpe season pass.