Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1678
Er det noen som vet om en habbo blackmarket side som folk selger habbo.no møbler/accounts?
Jeg har ikke spilt det på flere år, men en kompis fortalte meg at tingene jeg har er visst verd rundt 10 000kr, pokaler, drager og lignende fra 04-07.
Er jo utrolig mange småkids som spiller det, men vet ikke hvor jeg skal få tak i noen interesserte. Prøvde meg på noen googlesøk, men fant bare blackmarkets for .com
Kleint at kompisen din spiller Habbo sier bare jeg ;D
Jeg drev med slik for en del år siden.
Solgte alt jeg hadde på habbo for andre internet ting som penger på Nordic Mafia.

Tror ikke det er så vanskelig å finne unger som er villig til å gi penger for tingene dine, men det er litt mer tricky å få unger med et bankkort..
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Jeg drev med slik for en del år siden.
Solgte alt jeg hadde på habbo for andre internet ting som penger på Nordic Mafia.

Tror ikke det er så vanskelig å finne unger som er villig til å gi penger for tingene dine, men det er litt mer tricky å få unger med et bankkort..
Vis hele sitatet...
Det er jo sjelden et problem. Foreldre kaster jo penger i trynet på unger som spiller spill som Habbo. Så det er bare å kjøre på.
send meg pm! får til tidenes deal med den mest retarde 15 åringene i norge som har brukt 200k kr på habbo