Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  61 5739
Dere kommer til å røyk-legge halve bygget, så kommer brannalarmen / greiene som spruter vann når brannalarmen går til å utløses.
Vassgrilla pølse i våt lompe... Nam.. HAVE FUN

Tviler på at Plantasjen vil like det. Om sprinklene går vil alt som står fram bli vått, og plantene blir nok litt for mye vannet.
+ Alle kundene blir klissvåte, dårlig for Plantasjen :P
Sist endret av WriteXRiot; 12. juni 2011 kl. 01:19.
Jeg jobber på plantasjen selv, som ansvarlig grill/hagemøbel avdelingen på mine vakter. Det er stor sannsynlighet at brannalarmen går og da starter sprinkleranlegget for fullt, og brannvesenet uttrykker automatisk. har vært med på det en gang før, og det skal ikke så mye til.

jeg hadde forøvrig kjeftet dere huden full, notert navn og nummer og ringt butikksjef umiddelbart. Om dere er heldig får dere bare erstatningskrav for grillen. Vi selger faktisk utstillingsmodeller på sen-sensommer.

Du kan gjerne spørre om lov på forhånd, men aldri i verden om vi sier ja. Du må forresten gjerne prøve, helst på mine vakter. gleder meg
Fy faen... Dummeste tråden ever!
spør butikksjefen om dere får lov!
Kjøp deg en grill på plantasjen så kan du dra hjem til foreldrene dine og grille.
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Dere bruker jo produktet, og da må dere nok kjøpe det... Samme som å sette seg på Kiwi og starte å drikke brus fra hylla.
Vis hele sitatet...
Nei, det er jo ikke det samme. Man kan selge en brukt grill, men å selge "brukt" brus er vel ikke akkurat akseptabelt.

Så om noen hadde drukket brus fra hylla på kiwi å stukket av så hadde butikken tapt 100% av salgsprisen, mens om noen hadde brukt en grill som var til salgs å stukket av så hadde butikken tapt 20-30 % av salgsprisen.
Ganske enkelt barnslig og håpløst. Bruk fantasien til noe kreativt i steden..
Jeg tenker litt i samme gate som han som nevnte det rundt å være oppmerksomhetskåt. Denne idéen er litt sånn som gutta på 16 tenker "dritgod ide!" om, mens etter 5 år tenker de kanskje "Ikke så veldig god ide...".
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Trådstarter
Okei, jeg ser hvordan det ikke er noen særlig god ide, hvis brannalarmen går og alt blir dynka i vann + erstatningskrav and shit. Kan jo selvfølgelig grille hjemme, men det er ikke like morsomt..
Men dere må ihvertfall være enige i at det hadde vært morsomt å sett/deltatt?
nei,personlig hadde det vært flaut å delta på noe sånt.
og jeg hadde ikke likt å se det heller. hadde blitt drit sur som sagt.

men ja, kjedelig å grille hjemme, ingen som ser deg lissom... ikke noe oppmerksomhet å hente..
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av sugerøret Vis innlegg
det tar jeg som et kompliment,gamle menn ruler.

min toleranse for barn er en annen sak derimot.

barn = uvitene og uskyldige = null problem.
ungdommer = naive og korttenkte = problem.

bor ved en skole og hører dagen lang ting som "kårner er mål, kårner er mål!"
plager meg 0.

det skjer trossalt i en skolegård og ikke inne i plantasjen..
handler om å gjøre ting på rett sted.
Vis hele sitatet...
Sant nok, jeg hadde oga reagert som du hadde gjort om 4 fjortisser hadde slatt seg ned og laget et rabalder inni plantasjen. Men om 4 litt mer voksne karer hadde gjort det, og itillegg tilbudt meg grillmat, sa hadde jeg smilt som ei sol.
Sist endret av Bombasa; 12. juni 2011 kl. 15:48.
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av hallooghei Vis innlegg
Siden dere er bare 16 år så kan dere gjøre akkurat hva dere vil.Slipper å bekymre dere for noe som helst.Savner å være 16 igjen..............alt det man kunne gjøre uten å tenke på konsekvensene...
Vis hele sitatet...
Vokste du opp under vann?