Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  691 108381
Sitat av Erlendman Vis innlegg
97 da?...
Vis hele sitatet...
Patience young padawan

2011-1997=14

14+4= 18

Så om du har bursdag litt tidlig og det blir en fest i 2015 så kan du delta
Sitat av murloc Vis innlegg
Patience young padawan

2011-1997=14

14+4= 18

Så om du har bursdag litt tidlig og det blir en fest i 2015 så kan du delta
Vis hele sitatet...
April Håper det blir påå samme tid av året da
Så ut som en sikkelig pølsefest ;O


Jeg joiner lett til neste år, siden man bor i Oslo da =)
Forhåpentligvis flere kwinz der også innen den tid
Jaja, 4 år til jeg kan delta xD 2015 blir et år fylt med win
Hvis dette blir arrangert neste år tar jeg nok turen, men da må jeg være med noen trøndere.
Mistrives i Oslo uten noen som snakker trøndersk, syns det er skummelt :/
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Hvis dette blir arrangert neste år tar jeg nok turen, men da må jeg være med noen trøndere.
Mistrives i Oslo uten noen som snakker trøndersk, syns det er skummelt :/
Vis hele sitatet...
Store mengder trøndere som tok turen til Freakfest, du blir absolutt ikke alene.
Hørtes ut som freaksa hadde en morsom & god fest i går
Får bli med neste gang jeg da.
Sitat av Forconin Vis innlegg
Store mengder trøndere som tok turen til Freakfest, du blir absolutt ikke alene.
Vis hele sitatet...
Ja, tror jeg snakket med minst fem trøndere der! Nesten skummelt

Nei, jeg er virkelig over meg over hvor koselig stemning det var. Syns også det var veldig bra at folk holdt seg i nakkeskinnet og ikke rusa seg på ulovligheter også, selvom det helt sikkert var en og annen som koste seg litt ekstra. Dette setter Freak.no i et godt lys!

Og en ting til. Hva var det som skjedde ved siden av Freakfesten? Var jo en stor fest der også etter hva jeg forstod.
Forresten, håper det ikke blir midt i eksamenstiden neste gang

Turte ikke ordne tur i år mye pga. at jeg hadde eksamen 2 dager før festen, og hvis den ble utsatt kunne jeg ha kastet bort en god del penger.

Og mtp. at det blir eksamener i fem år fremover så ser jeg for meg at det kan bli et gjentakende problem.
Sitat av bendiks Vis innlegg
Og en ting til. Hva var det som skjedde ved siden av Freakfesten? Var jo en stor fest der også etter hva jeg forstod.
Vis hele sitatet...
Hvis du refererer til arrangementet i Cuba-parken, så var det nok øl- og matfestivalen (http://ologmat.no/).
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Så ut som en sikkelig pølsefest ;O
Vis hele sitatet...
Whatever makes you feel better man. Det var faktisk ganske mange søte jenter der

Sitat av bendiks Vis innlegg
Og en ting til. Hva var det som skjedde ved siden av Freakfesten? Var jo en stor fest der også etter hva jeg forstod.
Vis hele sitatet...
Det var en firmafest eller no sånt. En kompis av meg gikk feil, og endte opp der. Han ringte meg senere på kvelden og sa: Jeg fant deg ikke, og festen var helt kjip. Det var bare masse folk som satt på en veranda, så jeg stakk bare hjem igjen."
Sitat av Cappy Vis innlegg
Man veit at man er på nerdefest når folk introduserer seg med nick framfor navn. Det var hvertfall artig å få et ansikt på brukerne, de fleste var helt annerledes enn det jeg hadde forestilt meg. Må ærlig innrømme jeg ble god i formen etter å ha vorsa i Sofienbergparken siden tre på dagen. Det endte opp med intens dansing foran scena mens Binarpilot spilte, der jeg kontinuerlig ropte etter Tokyomatrix 3000. Han spilte den jaggu også!

Takk for et knallparty!
Vis hele sitatet...
haha, dette fikk jeg ikke med meg! vi leita etter deg flere ganger, tenkte liksom aldri på å se etter propelldans på første rad

fett opplegg! kommer gjerne på flere arrangementer som dette
Stedet ved siden av, der det var "fest", heter forøvrig Bar Vulkan og er relativt nyåpnet. Virket litt klientellet virket noget stivt og gammelt, men jeg tror faktisk jeg skal på fest der neste helg eller noe sånt, så jeg håper det var i anledning festen som var der sist og at de kanskje virket litt ekstra stive i forhold til oss
Sitat av Cappy Vis innlegg
Man veit at man er på nerdefest når folk introduserer seg med nick framfor navn.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg husker nick ikke navn. Nick er noenlunde unikt, mens navn er ikke så mye det, så det er det jeg husker. Jeg har navnet August godt innbrent, men utover det er det ikke mange navn som sitter igjen...

Neste gang, navneskilt med nick og avatar samt sitteplasser ute så skulle alt være perfekt.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Ja, har noen tips til forbedringer neste gang. (Noe er kanskje nogle kontroversielt, så det bør stemmes over).

Synes det var synd at det ikke var mulighet til å sitte ute med drikke mens man nyter tobakk. Bør ikke være noe problem å få til en endring før neste gang. Lokalene var ok, men veldig dårlig utvalg i drikke, som bringer meg over på neste punkt.

Spritservering:
Jeg vet jeg tråkker mange på tærne med å si dette, men spritservering hadde vært veldig, veldig kjekt. Ja, det ville betydd at det måtte vært 20 års-grense, ihvertfall deler av lokalet, men helt ok det. Var der sammen med en kompis, og vi ble begge litt overrasket over hvor mye "Russ 2011" det var der. I frykt for å høres ut som en sur gammel gubbe, må jeg legge til at jeg var overrasket over hvor lav snittalderen virket å være.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Vel, jeg husker nick ikke navn. Nick er noenlunde unikt, mens navn er ikke så mye det, så det er det jeg husker. Jeg har navnet August godt innbrent, men utover det er det ikke mange navn som sitter igjen...
Vis hele sitatet...
Enig, det er helt umulig å huske navn, nick, tryne og avatar :P Jeg stiller med navneskilt neste gang
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Ja, har noen tips til forbedringer neste gang.
Vis hele sitatet...
Det kommer en egen tråd for dette
Stiller med t-skjorte med bilde av avataren min jeg

http://img708.imageshack.us/img708/2466/img0322o.jpg

Noen bilder fra festen

http://img508.imageshack.us/img508/4627/img0323t.jpg

http://img841.imageshack.us/img841/1271/img0324s.jpg

http://img215.imageshack.us/img215/3006/img0325y.jpg

Jeg slet med å legge inn bilder gett. Dere får bare bruke linkene.
Sist endret av nso; 6. juni 2011 kl. 16:13. Grunn: fikset lenkene
Vill bare si at jeg har godt rundt å hatt angst i en måneds tid nå får å dra på denne festen, men det viste seg faen meg å være noe av det beste opplevelsene jeg har opplevd, å det var absolut ingenting å være redd for. Følte meg som en del av en familie.

Synes det var bra at flere og flere begynte å danse, i starten følte jeg meg litt ensom på gulvet :P. Musikken var utrolig bra, oppmøte var bra, så utrolig mange søte jenter der. Det at vi må vente et år til neste gang for meg nesten til å gråte :P.

Alt i alt var det en profound freak-changing spiritual experience

Tror jeg dro sånn ca 10 min før det stengte, hørte ikke om noe men ble det noe nachspiel?

Til Meitemark: Jeg er August
Takk for fet fest folkens! Kjempehyggelig å få hilst på folk!
Dette må vi jo bare få til flere ganger!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
twisted shroom: Du skal ha for at du var, såvidt jeg vet, den første som begynte å danse

Hyggelig fest, fikk hilsa på endel nye folk, fikk ikke med meg alle nicka pga volumet som musikken endte opp på etterhvert men alle var hyggelige folk!

Det blir garantert flere slike fester i fremtiden
Er veeldig interessert i å se bilder og videoer fra festen, så om noen har - del gjerne!
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Er veeldig interessert i å se bilder og videoer fra festen, så om noen har - del gjerne!
Vis hele sitatet...
Skal ikke si noe sikkert, men jeg så ingen på festen som filmet eller tokk bilder. Kanskje jeg bare ikke la merke til det.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Skal ikke si noe sikkert, men jeg så ingen på festen som filmet eller tokk bilder. Kanskje jeg bare ikke la merke til det.
Vis hele sitatet...
Det ble knipset noe
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Vill bare si at jeg har godt rundt å hatt angst i en måneds tid nå får å dra på denne festen, men det viste seg faen meg å være noe av det beste opplevelsene jeg har opplevd, å det var absolut ingenting å være redd for. Følte meg som en del av en familie.
Vis hele sitatet...
Bra du koste deg!


Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det ble knipset noe
Vis hele sitatet...
Uheldig ordvalg!
Sist endret av nso; 6. juni 2011 kl. 17:40.
Morsom fest, med en sjelden bra kombinasjon mennesker! Neste gang skal jeg komme tidligere sånn at jeg rekker å hilse på alle. Plutselig var jo klokken stengetid! Jeg fikk heldigvis dratt med meg et fint knippe med freaks på nachspeil, men vi mistet de fleste på veien dit. Nå er det bare å glede seg til neste fest!

Jeg tok forresten noen bilder, men jeg aner ikke hvem sitt kamera det var.
Sitat av Powerpuff Vis innlegg
Morsom fest, med en sjelden bra kombinasjon mennesker! Neste gang skal jeg komme tidligere sånn at jeg rekker å hilse på alle. Plutselig var jo klokken stengetid! Jeg fikk heldigvis dratt med meg et fint knippe med freaks på nachspeil, men vi mistet de fleste på veien dit. Nå er det bare å glede seg til neste fest!

Jeg tok forresten noen bilder, men jeg aner ikke hvem sitt kamera det var.
Vis hele sitatet...
Oppdater Nache`e a, hvor lenge holdt dere på? med hvem?

Prøvde å finne noe nach selv før jeg dro men fant ingen ting.
Sitat av nso Vis innlegg
Uheldig ordvalg!
Vis hele sitatet...
Haha, så ikke den før nå! Lol!
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Oppdater Nache`e a, hvor lenge holdt dere på? med hvem?

Prøvde å finne noe nach selv før jeg dro men fant ingen ting.
Vis hele sitatet...
Øhm. Det burde egentlig noen som ikke hadde drukket siden klokken to få svare på. Jeg husker at vi gikk en god del bortover, men plutselig var det bare jeg, lkjhgfd, Jonta, og to andre freaks jeg ikke aner brukernavnet til. Jeg tror vi satt til rundt 6 om morgenen! Koselig var det!

Jeg er forresten litt nysjerrig på hvem det var jeg brukte en god stund på å diskutere hva en meter var med! Noen som melder seg?
Sist endret av Powerpuff; 6. juni 2011 kl. 18:19.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Hvis dette blir arrangert neste år tar jeg nok turen, men da må jeg være med noen trøndere.
Mistrives i Oslo uten noen som snakker trøndersk, syns det er skummelt :/
Vis hele sitatet...
Kanj møt dæ æ, men æ e itj 18 enda da... Men skjønne godt kosn de e i Oslo når du e forever alone trønder

*Ja, det var trøndersk*
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Det at vi må vente et år til neste gang for meg nesten til å gråte :P.
Vis hele sitatet...
Hvorfor må vi vente et år til neste gang? Fins utallige mange andre unnskyldninger for å feste enn freakforum"jubileum"
Sitat av tRNAcloverleaf Vis innlegg
Hvorfor må vi vente et år til neste gang? Fins utallige mange andre unnskyldninger for å feste enn freakforum"jubileum"
Vis hele sitatet...
Norsk Freakforum Statistikk:
År: 10, Tråder: 126.055, Innlegg: 1.617.022, Medlemmer: 56.935...

Vi kan lage jubileum for:
År: 11, Tråder: 150.000, Innlegg: 2.000.000, Medlemmer: 60.000...

Det er 4 mulige fester!
Kommer sikkert neste år,men med en alder på 52 så er jeg vel en av de eldste..
Men det er vel ikke no heft.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
tl;dr: Woo! Graet suxesses! <3 på alle dere jeg møtte!

Først av alt er det noen, foruten arrangørene såklart (takk og <3 til dere), jeg må få takket:
  • Knask, som dessverre ikke kunne komme, men ærbødigst sendte meg billetten sin.
  • moret, for eksepsjonell gjestfrihet på kort varsel. God bedring til deg (uææ! Alle jeg kommer i kontakt med blir syke!)
  • Alle de jeg hadde gode samtaler med på de fire anledningene (fortreff i Frognerparken med The Rebel og kamerat, Sofienbergparken lørdag, festen selv, Sofienbergparken søndag)

Hele arrangementet minte meg på at det er folk vi har å gjøre med her på bruket. Ikke abstrakte karakterer vi forherliger til halvguder, eller fordømmer til kjellernerder. Om du leser dette og er i tvil på om du bør være med på noe slikt: Svaret er «JA!» Å møte menneskene bak nick og avatar er meget givende.

Sitat av BomberMan Vis innlegg
Ja, forresten - noen som savner en stor, grå-ish sixpence etter kalaset? Den ble med hjem til Thoryllo, oppå hodet mitt.
Vis hele sitatet...
Hah! Visste jo den ikke var din! Nå spørs det om snegler er villig til å få den tilbake.
Sitat av luni Vis innlegg
Mine favorittøyeblikk var nok "Du ser jo ikke ut som noen sosialistkjerring" og han som utbasunerte at kompisens mål i livet var å hilse på meg. Jeg håper det var kødd.
Vis hele sitatet...
Mm, hadde en lignende opplevelse. Du er snillere IRL enn jeg trodde. Skuffa!
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Jeg stemmer for at neste gang stiller alle som ønsker med navnskilt med nick.
Vis hele sitatet...
Sitat av meitemark Vis innlegg
Neste gang, navneskilt med nick og avatar samt sitteplasser ute så skulle alt være perfekt.
Vis hele sitatet...
RadioSlaves løsning - lite klistremerke med avatar på brystet - falt hvertfall i smak hos meg. Kan gjøres ganske enkelt også.
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Jeg kjenner i alle fall igjen en VIF i filmen.
Vis hele sitatet...
Jeg høyner med fire, til totalt fem stykker. De får identifisere seg om de skulle ha lyst.
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Hvis dette blir arrangert neste år tar jeg nok turen, men da må jeg være med noen trøndere.
Mistrives i Oslo uten noen som snakker trøndersk, syns det er skummelt :/
Vis hele sitatet...
BomberMan, Dodecha, helk, Powerpuff, Lkjhgfdsa, Jonta. Disse kommer jeg på sånn i farten. Alle var der. Alle trøndere.
Sitat av McIvar Vis innlegg
Kommer sikkert neste år,men med en alder på 52 så er jeg vel en av de eldste..
Men det er vel ikke no heft.
Vis hele sitatet...
Nope. Kudos til eldre fyr med ~to poster som dukket opp sjøl om. Håper dette setter ting litt i perspektiv for folk med 300 poster som har vært her i over to år og er skeptiske til å komme på treff
Sitat av Powerpuff Vis innlegg
Jeg er forresten litt nysjerrig på hvem det var jeg brukte en god stund på å diskutere hva en meter var med! Noen som melder seg?
Vis hele sitatet...
Haha, jeg var plutselig med i denne diskusjonen om hva en meter er, og om man skaper sin egen virkelighet Vi var vel tre stykker, jeg var han litt yngre fyren i hettegenser. Sprø diskusjon, eller vent litt, det var det ikke. Ingenting er sprøtt på fest med Freakforum! Derfor er det så bra.
Var onkel blå på besøk hos dere med narkohunder og narko dings?:P
jamen yolo da.
luni's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Du er snillere IRL enn jeg trodde. Skuffa!
Vis hele sitatet...
Jeg skal jobbe hardt med saken til neste fest. Din... jypling!
Bortsett fra deg så var alle andre skikkelig hyggelige da. (Selv om jeg også er forferdelig dårlig med navn/nick/ansikt. Håper ikke de jeg hilste på tre ganger ble veldig støtt.)
Sitat av Tokis Vis innlegg
Var onkel blå på besøk hos dere med narkohunder og narko dings?:P
Vis hele sitatet...
Jeg tror faktisk at politiet, til tross for sin inngrodde ignoranse på enkelte områder, var smarte nok til å skjønne at de ikke hadde noe på festen vår å gjøre.
Sist endret av mentalmelt; 6. juni 2011 kl. 20:24.
Ble freak festen representert i media?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Powerpuff Vis innlegg
Jeg er forresten litt nysjerrig på hvem det var jeg brukte en god stund på å diskutere hva en meter var med! Noen som melder seg?
Vis hele sitatet...
Det var seini.
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Ble freak festen representert i media?
Vis hele sitatet...
tja. Fikk første plass i dagbladets "To do" liste
Har en mistanke om at jeg var lett og kjenne igjen da oppimot 20 mennesker totalt kom rett bort til meg og sa hvem jeg var irl nerder en min favorittype nerd
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Ble freak festen representert i media?
Vis hele sitatet...
Det var ingen journalister eller lignende der som jeg kunne se, så det ser dårlig ut.

Som allerede sagt og vist i denne tråden, så kom FreakFest på toppen hos Dagbladets "15 ting du kan gjøre i helgen" og jeg mistenker at en eller annen med Dagbladet-kontakter ordnet dette
Sist endret av Grimdoc; 6. juni 2011 kl. 22:27.
Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte billett i siste liten!
Bare dumt at jeg måtte dra så tidlig.

Kudos til de som arrangerte opplegget.
Håper ikke dere gikk for mye i minus!
Sist endret av harald25; 6. juni 2011 kl. 22:36.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av luni Vis innlegg
Jeg skal jobbe hardt med saken til neste fest. Din... jypling!
Bortsett fra deg så var alle andre skikkelig hyggelige da.
Vis hele sitatet...
^^
Sitat av harald25 Vis innlegg
Kudos til de som arrangerte opplegget.
Håper ikke dere gikk for mye i minus!
Vis hele sitatet...
Gikk visst ganske nær i null.
Vi gikk et par tusen i minus, men det er en liten pris å betale for å få dette til å skje =)
Dere får sette opp en donateknapp i hjørnet så skal vi takknemlige nerder spytte inn litt
Sitat av The Rebel Vis innlegg
Dere får sette opp en donateknapp i hjørnet så skal vi takknemlige nerder spytte inn litt
Vis hele sitatet...
Ja, har 30 kroner på mitt spendon card som nFF gjerne kan få
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Vel, jeg husker nick ikke navn. Nick er noenlunde unikt, mens navn er ikke så mye det, så det er det jeg husker. Jeg har navnet August godt innbrent, men utover det er det ikke mange navn som sitter igjen...

Neste gang, navneskilt med nick og avatar samt sitteplasser ute så skulle alt være perfekt.
Vis hele sitatet...
Neste år kan dem dele ut blanke buttons og en spritusj i døra. Eventuelt få en superfreaker til å lage en maskin som printer ut trøyer med avatar og nick rett fra forumet.

Tror jeg hilste på rundt tjuefem folk, kjente igjen minst tjue av nickene. Cluet er å spørre om de har noen kjente tråder, hvis det er tilfelle løsner det seg som regel.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Jeg får gjøre som Jonta og takke de som bør takkes:

Glykol, som ga meg billetten sin!
Thoryllo, som diska opp med seng i to netter og fikk meg hekta på UE i samme slengen.
helk, som jeg kræsja hos i går og ble bedre kjent med!
Alle som spilte opp til dans, spesielt Binärpilot som stilte opp på kort varsel selv om han ikke planla shows i år.
Og festkomiteen, som har lagt ned utrolig mye arbeid for å gjøre dette til en realitet!
Og ikke minst alle som kom og gjorde dette til en minneverdig aften!

Skulle ønska jeg hilste på flere, og huska de jeg hilste på - jeg er av den typen som glemmer navnet ditt i det du sier det. Det at jeg var overstadig "salongberuset" hjalp sikkert ikke, heller.
Som mentalmelt skriver gikk vi kun i minus med et par tusenlapper, og det er ingen sum når man tenker på hva vi fikk igjen for pengene

Hvis folk imidlertid ønsker å donere, så er det mulig. Et eventuelt overskudd fra donasjoner vil gå i festkassa, og brukes ved neste Freakfest.

Donasjoner mottas direkte til festkontoen. Send meg en PM hvis du ønsker å donere, så får du info!