Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1875
Hei

Jeg trenger nye t-skjorter, ønsker gjerne å kjøpe et sett med mange like t-skjorter i ulike farger.

Har noen anbefalinger? Kjøpte 2 forskjellige fra Zalando, men ene var veldig brei i halsen og andre var 100% bomull så den 'klistrer' seg til kroppen på trening så ikke er helt optimal

Takk på forhånd
Sist endret av perulv291; 12. januar 2022 kl. 08:19.
BRAND ∞ STRONG
H&M har 5 og 10 pakninger av av mye basic ting som t-skjorter, underbukser, sokker etc. Billigst hvis du kjøper på nett,
f.eks 299kr for 5 t-skjorter.
Hvis du vil ha kvalitet, kjøp carhartt workwear sine fra billige arbeidsklær dot enno. De er dyre men jævlig gode t skjorter. Ta en størrelse mindre enn du pleier, størrelsen går ut ifra feite amerikanere.
Sist endret av UncleSam; 12. januar 2022 kl. 09:48.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Hvis du vil ha kvalitet, kjøp carhartt workwear sine fra billige arbeidsklær dot enno. De er dyre men jævlig gode t skjorter. Ta en størrelse mindre enn du pleier, størrelsen går ut ifra feite amerikanere.
Vis hele sitatet...
Takk! Bra anbefaling

Sitat av vindaloo Vis innlegg
H&M har 5 og 10 pakninger av av mye basic ting som t-skjorter, underbukser, sokker etc. Billigst hvis du kjøper på nett,
f.eks 299kr for 5 t-skjorter.
Vis hele sitatet...
Har dårlig erfaring med H&M så styrer unna
Sist endret av perulv291; 12. januar 2022 kl. 11:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av perulv291 Vis innlegg
Har dårlig erfaring med H&M så styrer unna
Vis hele sitatet...
Hva har vært dårlig?
Mulig jeg har hatt flaks, men de t-skjortene jeg har kjøpt der (i segmentet 79kr- 99kr) har stort sett alltid holdt godt på farge og passform.
Man kan selvsagt få bedre å dyrere, men av de mellom prisete syns jeg H&M holder jevn kvalitet.
Du finner et godt utvalg her:

https://www.boozt.com/no/no/menn/t-s...72,13675,13981

Jeg pleier å handle herfra selv. Her får du god kvalitet til gode priser.
Sist endret av Bhadra; 12. januar 2022 kl. 12:45. Grunn: Link fungerte ikke
comfyballs.no
Boxerne er behagelige! T-skjortene har jeg ikke fått prøvd fysisk enda, de ligger enda på postkontoret i påvente av at jeg plukker opp pakken.
Anbefaler timarco.com - der får du kjøpt det gode gamle Fruit of the loom-merket. Anbefaler den som er litt tykkere, premium-skjorta. Koster 129 kr stk, får den i mange forskjellige farger. Sendes fra Sverige.
støtter charhartt, beste kvaliteten
https://www.lager157.com/no-no/artikler/herre/t-shirts/

Premium t-skjortene er nice. De har sakte men sikkert tatt over klesskapet mitt.
Sist endret av i_et_nøtteskall; 13. januar 2022 kl. 19:47.
Anbefaler Selected sine plain t-skjorter. De er stretchy og er litt stramme rundt bicepsen så funker utmerket som treningsskjorte på push-day, da ser man pumpen sånn skikkelig 250,- tror jeg de koster.
Jack & Jones har super kvalitet på sine t-skjorter. Både V-hals og Crew neck

Forholdsvis billige og holder kjempelenge. De mørke fargene varer selvsagt lengst.
Sist endret av krystallkongen; 13. januar 2022 kl. 21:46.