Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3321
Hamburgertallerken
40 0
Da jeg og en kompis skulle sette inn en 500-lapp i en innskuddsautomat så det ut til at innskuddet gikk i orden men så kom 500-lappen ut igjen. I mobilbanken vises inskuddet på 500kr... Vi tok lykkelig tilbake 500-lappen og dro hjem. Dette var en uke siden og innskuddet sitter på konto enda. Hvordan i alle dager kunne dette ha skjedd? Vi fikk tilbake 500-lappen samt 500kr på konto
Jeg ville tatt noen turer til, men da uten å skrive om det på internett.

Er jo tydelig det er noe alvorlig galt med maskinen.

Men du kan nok regne med de trekker pengene fra konto senere.
Sist endret av SkammeligNykter; 27. desember 2021 kl. 21:54.
Hamburgertallerken
Trådstarter
40 0
Brukte automaten nå igjen men funket som vanlig den. Penger er forøverig fortsatt på konto og jeg er ikke oppringt av banken eller noe enda
Banken korrigerer nok ikke en glipp på 500kr. Forøvrig tror jeg ikke de merker det heller.
Jeg skulle gjerne stått der som en idiot og ikke skjønt noen ting ett par tusen ganger til, for så å dra hjem etterpå.
Kunne nok ha bannet på at det hadde blitt lagt merke til hvis jeg hadde gjort det på den måten. Som Discorebel sier, banken har øynene på helt andre beløp enn 500 kr