Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4692
Er mye forskjellig man kan søke på NAV om, for å få økonomisk støtte! Hva slags ting har du søkt støtte om, å fått gjennomslag?

Personlig har jeg fått:

1. Penger til ny telefon
2. 200kr som julegratiale ett år
3. Etableringsstønad (hvitevarer osv)

(nei, denne tråden er ikke for å få tips, til å melke NAV mest mulig. Bare av ren nysgjerrighet)
Sist endret av syrebiten; 27. november 2021 kl. 08:48.
Har kun fått gjennomslag på dagpenger, aldri nød eller sosialhjelp. Var en periode for et år siden man kunne få forskudd fra nav selvom man allerede fikk støtte. Trykka på den knappen hver 14 dag fikk masse forskudd, selv etter jeg fikk jobb. Kjempesmart var det ikke for nå skylder jeg dem 40k. Hvertfall rentefritt da
Sist endret av Bluesky_; 27. november 2021 kl. 13:44.
Dagpenger da jeg var delvis permittert under korona, og utvidet barnebidrag (tror jeg det het) på slutten av vgs når jeg var over 18
Støtte/sosial, nødhjelp i yngre dager, fikk et brev.
Avslag
Fikk godkjent AAP i 5 år.
Fikk godkjent uføretrygd.
Aap, og adhd tilskudd på 600kr mnd pga klesslitasje
AAP (Som ble forlenget til 7 år), deretter uføretrygd som 27 åring.
Synst nav er fantastisk på mange måter, går nå selv på Dagpenger siden firma gikk konk i korona.
Synst også nav er forferdelig og prioriterer så ufattelig feil mange steder. Har 2 venner som jobber i nav og vil slutte, ikke fordi de ikke liker jobben i seg selv, men fordi systemene er så bakvendt at 90% av dagene går på og fikse opp kommunikasjonsproblemer.
Sitat av syrebiten Vis innlegg
Er mye forskjellig man kan søke på NAV om, for å få økonomisk støtte! Hva slags ting har du søkt støtte om, å fått gjennomslag?

Personlig har jeg fått:

1. Penger til ny telefon
2. 200kr som julegratiale ett år
3. Etableringsstønad (hvitevarer osv)

(nei, denne tråden er ikke for å få tips, til å melke NAV mest mulig. Bare av ren nysgjerrighet)
Vis hele sitatet...
Jeg skal i begravelse nå snart. Tror dere jeg har sjans til å få støtte til dress og pensko?

edit: søkte om penger til klær, til julaften og til begravelse nå!
Sist endret av Fun-Light; 29. november 2021 kl. 08:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.