Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2177
heisann folkens, first post! har no spørsmål om no hasj jeg fikk her om dagen som jeg ikke helt skjønner meg på.. den fenga ganske bra og bobblet når jeg varmet den, men det jeg la merke til var at den bobblet nesten alt for mye og ble fort hard igjen. lukter bra og smaker ikke annerledes enn hasj jeg har fått fra mer politelige kilder, men den måten den bobblet på fikk meg til å stusse..
Har du mulighet for å legge ved noen bilder?
Høres ut som beste sort!

Du sier den lukter godt og fenger bra, så da vil jeg velge å ikke tro noe annet.
Dårlig hasj kan gjerne boble da den er blandet inn med noe som gjør at den bobler. Slik hasj vil ikke lukte bra og heller ikke gi noe særlig funk.

Potente typer har en tendens til å boble mye og trenger gjerne litt ekstra varme, stivner fort og klumper seg opp..
Er den mørk i fargen er den gjerne kanskje klemt litt på før du fikk den og vil boble ekstra mye. Åpner du klumpen og brenner og den bobler nesten like mye på innsiden som utsiden er det en god indikator på at det er meget bra saker du har.

Har du slik hasj trenger du bare 0,1-0,3 pr joint (kommer ann på om du er alene eller ikke, 0,3 kan fint deles på 3-4 stykker) for har du mer så blir blandingen med tobakken fort for seig slik at den ikke tar så bra fyr.

Pass på å mekk ut alle klumpene til så og si pulver for å få best effekt, det kan ta litt tid. (ikke knus tobakken for mye, legg litt til side)
Sist endret av chrox; 18. august 2014 kl. 17:31.
ArbeidsledigProletar
Ta en liten klump, legg den i bong og røyk den alene, rent. Er askeklumpen du sitter igjen med hvit/grå sitter du med gode varer. Lysere er bedre.

Dette er som de fleste andre metoder ikke definitive, men sammen med lukt, konsistens og litt erfaring den beste måten å bestemme ca. kvalitet.
God boblings du har! Mjuk og god også regner jeg med?
Hvis du gidder legge ut bilde, så kanskje jeg gjør av bobleprosessen på de to siste egga jeg mottok.-) Spørsmålet er, hvordan skeiv blir du, pangskeiv med puff, helst rett ved sofaen (?) eller kriblende, filosofisk og "fan jeg tar resten av oppvasken, siden jeg alikevel steiker pizza" skeiv?
Er den lys og myk? Var borti noe pollen som bobla litt vel mýe her en dag. Funka greit.
Bare varm den gjevnt på begge sider, helt til den eser lit og vær lett på hånda da du gnur den ut
Om den boblet bra OG funket bra så hva er egentlig problemet(?). Finst mye søppelhasj som bobler mye for det er pensla på matolje og andre ting, men de fungerer ikke bra, så skjønner ikke helt spørsmålet ditt igrunn..