Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1138
Ser at frukttobakk er ulovelig i norge. Skjønner ikke hvorfår når vanelig tobakk er lovelig men anyway... Jeg tenkte jeg skulle bestille fra siden http://www.hookah-shisha.com/ Men hvordan vil dette bli med toll og slikt og hva vil skje om de finner pakken?
Har en kompis som bestilte både vannpipe og forskjellig type frukt tobakk fra egypt. Gikk fint det merker de pakka med innholda verdi er det 25% toll over 200kr.
Stikk innom en "pakkisbutikk"" eller "jallasjappe" I nermeste by og kjøp der. I trondheim får jeg 250g epletobakk for 160kr. Ikke så værst
Jeg bor i Ålesund og det er langt til nermeste jallasjappe, er det noen som har erfaring med å kjøpe fra utenlandske sider?
Har ikke erfaring med å kjøpe fra nett, men er du sikker på at det ikke finnes noen slags butikker som "asia mat" osv?
Hadde en opplevelse her for ikke så lenge siden da jeg kjøpte både vannpipe og noe frukttobakk i Tyrkia, og ble selvfølgelig stoppet i tolla på Gardemoen. Heldighvis er det en "fordel" å være blond i håret når man skal spille dum, og de slapp meg gjennom med både vannpipa og frukttobakken. Selvfølgelig måtte jeg love at dette aldri gjentok seg

Men det jeg skal frem til, det virker ikke som om tollere osv er SÅ ekstremt strenge på akkurat den frukttobakken?
hookah-shisha har en support chat hvor du kan snakke med folka som jobber der, snakk med dem.
Jeg har til sammens bestilt over 1250g al fakher tobakk (anbefaler grape), vannpipa mi, masse kull og en nammor slange fra den sida, sykt bra service.
Alt kom gjennom tollen.