Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 849
har tatt en del amf i noen dager og opplever kramper eller rykninger i venstre side av brystet. Er ikke vondt bare svært ubehagelig. Er dette normalt?
Sist endret av kriw; 17. januar 2022 kl. 02:32.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av kriw Vis innlegg
har tatt en del amf i noen dager og opplever kramper eller rykninger i venstre side av brystet. Er ikke vondt bare svært ubehagelig. Er dette normalt?
Vis hele sitatet...
Det samme har jeg merket mange ganger men jeg lever
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv å ta noe magnesium.Eller enda bedre,noe benzo om du har.
Vanlig med litt makkatiks som jeg kaller det. Kan være veldig falig om det er hjerte da.