Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2192
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ble stoppet av UP i går pga mobilbruk, ventet på grønnt lys og slo opp et nr på tlfen. De stoppet meg og tok spyttprøve.
Den slo ut på amfetamin, noe jeg ga beskjed om før jeg tok prøven, går på aduvanz så er derfor den slo ut.
Viste de inne på min helse Norge ar resepten var aktiv.
Allikevel ville de ha utvidet blodprøve så de kjørte meg til legevakten.
Jeg bruker kun aduvanz og vet jeg er rein for andre stoffer. Men kjørte en liten kur med deca og teste for ca 1,5 måneder siden.
Noen som vet om dette da vil slå ut på utvidet blodprøve??

Setter utrolig stor pris på alle svar
Nei bol slår ikke ut på blodprøven
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Nei bol slår ikke ut på blodprøven
Vis hele sitatet...
Ok var det jeg trodde, men er veldig usikker pga Googlet det, og leste et tidligere lignende spørsmål der noen svarte at utvidet blodprøve skulle kunne påvise steroider.
Mener selv at da må de søke spesielt etter steroider.
Vet ikke om de søker etter dette i slike blodprøver politiet ber om med tanke på kjøring i trafikken.
Bare lurer, når du blir kjørt til legevakt for utvidet blodprøve kjører de deg tilbake til bilen din etterpå?
Bare et tips hvis du ikke har gjort det du burde skrive mindre konkret ellers er det lett for politiet som har saken din å gjenkjenne deg og innrømmelsen. Man vet aldri
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Bare lurer, når du blir kjørt til legevakt for utvidet blodprøve kjører de deg tilbake til bilen din etterpå?
Vis hele sitatet...
Ja ble kjørt tilbake til bilen, ja er sant vet aldri hvor de er på nettet. Men forseint no når tråden er oppe
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Bare lurer, når du blir kjørt til legevakt for utvidet blodprøve kjører de deg tilbake til bilen din etterpå?
Vis hele sitatet...
Det ble ikke jeg. Måtte ta taxi tilbake. nedtur