Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3571
Anonym bruker
"God Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkt scenario:
Du har vinkveld sammen med venn/venninne. H*n vet ikke at du har prøvd litt forskjellig og har tilgang til litt forskjellig.

Tror dere de ville ha merket om du hadde tatt deg noen linjer cola (inne på badet feks) i løpet av kvelden? 😁
Skal jo allerede drikke, så blir jo bare i ekstra godt humør tenker jeg, og kanskje ekstra snakkesalig..men det er jeg jo som regel når vi drikker. 🤷x♀️

Kjenner folk som har hatt det med på julebord osv, uten at folk har visst det. Kanskje enklere på en stor fest.
Noen mer erfaringer med å snike til seg noen linjer når du er med andre?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde absolutt merka det om en venn gjorde det.
Blir rimelig sving i humøret på kort tid.
Litt daff så kjapt på do også går kjeften og humøret i 100
Jeg hadde også merka det godt.

Kanskje en nesespray kan brukes
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer helt Ann på hvor mye disse personene du skal på fest med kjenner/vet om div rusmiddler og hvordan de virker på kroppen.

Spør du meg i dag kan jeg se ganske lett hvem som er påvirket, men spør du 10 år yngre meg hadde jeg ikke kunne sett
Anonym bruker
"God Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg er nok en person de fleste hadde fått sjokk om de hadde visst jeg brukte noe, så ser ikke for meg at de skulle mistenkt meg for noe slikt.. men man vet jo aldri. Som dere sier, kommer vel an på hvor mye kunnskap de andre har om stoffer.
Anonym bruker
"Ivrig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det høres ut som noe som kan fungere fint på starten av kvelden, men ettersom promillen stiger og nedturene blir hardere kan det bli vanskeligere.
Spørs hva slags venniner ja. Om det er snakk om venniner som aldri har rørt annet enn alko, så tviler jeg sterkt. Er det rusfolk du er rundt, så vil dem se det på noen sekunder.
Spørs hvor mye erfaring motparten har med ulovlige stoffer, hvor godt de kjenner deg, både edru og i fylla, i tillegg så spørs det på hvor full den andre er. Mange faktorer som spiller inn, jeg ville ikke gjort det, vinkveld er ikke et sted man skal være kongen og tyte hull i hodet på motparten om seg selv.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tja! Spørs litt om vennen din har sett folk på coke før. Dersom de i utgangspunktet er helt blottet for det miljøet tror jeg ikke de merker om du er coked up. Coke er i utgangspunktet en ganske subtil rus - sure man blir mer energisk og prater litt mer - men det kan jo i utgangspunktet skje med alkohol alene om man er i veldig godt humør. Det eneste som er en give-away for meg som gjør at jeg virkelig ser om en person er coked up er at skjeven har en tendens til å gå i 100 og at man gnisser tenner. Så lenge du unngår det skal det mye til for å vite om du er på colaen eller ikke.
Ta det litt rolig så går det nok fint.
Ja kommer an på hvor mye erfaring de andre har med tegn og symptomer. Det går jo fint an å styre seg selv om man er coka herfra til helvete. Du må bare lese rommet og ikke starte lange monologer som bare går og går. Du kan gjerne ta et hint hvis du olutselig ser alle stirre på deg med et rart blikk.
I tillegg til alt andre har sagt vil jeg legge til at det kan være lurt å kjøre bumps istedenfor linjer. Enklere å kontrollere da, særlig ettersom det er vinkveld og ikke full fest
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja de merker det med mindre de er blackoutdritings selv.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NodSquad Vis innlegg
ikke starte lange monologer som bare går og går. Du kan gjerne ta et hint hvis du olutselig ser alle stirre på deg med et rart blikk.
Vis hele sitatet...
Er vel det som er faren xD også tror som regel den på talerstolen på coke at de rare stirrende blikkene er fordi de beundrer deg og syns det du sier gir sååå mye mening og at du er såå smart og ikke fordi de vil du skal holde kjeft, så holder man monologen gående og gående og gående
Næh går fint, gjort det mange ganger. Kommer selvfølgelig ann på deg, kan droppe hvis du vil kjøre ekstra low-key.

Greit å være obs på at man ikke snufser eller blir for intens, men for min del er det null stress. Cola er oppskrytt IMHO
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Helt klar over at dette ikke var en del av spørsmålet ditt, men om du ikke visste det så kan alkohol potensere effekten av cola da blandingen dannes til Kokaetylen i kroppen.
Uansett, jeg har ikke mye erfaring med å snorte cola på fest. En diskre måte jeg erfaring med er å bruke nesespray, men har bare prøvd dette med amf. Bør ikke være stort problem å dra på dass å snike en cola bump i nesa uten at andre får med seg hva du gjorde, lurt å rask sjekke i speilet at du ikke har noe pulver som vises i fjeset. Tenker det er større sjanse for at noen kan merke det om du kommer tilbake snufsete eller endret humør og energi. Om du skal gjøre det er det ikke vits å styre med knivblad og snorterør eller andre ting som gjør at du bruker mere tid på toalettet mens andre venter i kø haha.
Eventuelt forsøke å ta det før du drar på festen?
Det er veldig merkbart for en edru person om du er i samme rom med hjertebank og livsglede til de hundre.

Spør du meg
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om de er veldig straight’e folk som ikke vet hvordan en person på Kokain oppfører seg skal det gå fint om du klarer å holde igjen på energien.
Nei, man merker det ikke om man ikke er kjent med personen eller stoffet.

Tatt cola på dates osv mange ganger, om jeg ikke kan gå på badet hele tida går jo de ofte på badet hjemme hos seg, da kan man jo feks dyppe snusen i brusen og ha den under leppa
Anonym bruker
"Tjukk Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De som har holdt på med cola selv vil nok fort legge merke til det, men for dem som ikke selv har så mye kunnskap rundt det, så tror jeg du kan lett playe det off som at du bare "får mye energi når du drikker".
Snort på badet, så kommer det an på deg selv om du fremstår påvirket eller ikke. Det går an å oppføre seg normalt og se normal ut nesten uansett hvilket dop man tar, men det kommer ofte an på om du vet sånn høvelig hvordan det fungerer og toleransen din mot stoffer generelt.
Sist endret av Lommeløkt; 12. januar 2022 kl. 21:45.
Om du snorter 0,2 i en omgang hver gang du tar deg en tur på toalettet vil det fort merkes. Husker en kompis som lett dro 150mg i hvert nesebor for så å prate non-stop i 200 km/t med helt blå lepper og vilt blikk.
Det var mektig irriterende selv i en setting der alle sniffet Kokain og var oppe og nikke.

Om du snorter små striper på 25-50-75mg er det mye lettere å "holde maska" og undertrykke trangen til å alltid ha ordet, skryte og være skikkelig oppå og arrogant. Trangen til disse tingene kommer jo for det meste etter feite striper når man allerede har promille. Er man ganske full i tillegg til å snorte store mengder på en gang avslører man seg selv 8/10 ganger rimelig fort. Man har det jævlig kult, men andre synes nok ikke du er like kul som du føler deg.

Beskjedne striper med forholdsvis lange og gode mellomrom mellom redosering etterfulgt av nøye inspeksjon av neseborene før man går tilbake til festen så man ikke sitter der med hvite buser og pulver rundt neseborene bør holde til at man ikke blir mistenkt for inntak av andre ting i tillegg til Alkoholen

Med Kokain er det i nesten alle tilfeller faktisk mye mer givende og moro å ta det forholdsvis rolig og nyte det lille, men ekstremt deilige kicket man får av å feste med Kokain.

Det å skulle avslutte kvelden, sove og ikke minst dagen derpå blir også jævlig mye lettere og mer behagelig da enn om man kjører drithardt på!
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta det heller i et miljø eller setting der det er sosialt akseptert. Så slipper du å drite deg ut på vinkvelden :P
Vinsnobber kan lukte det meste, bare et lite hint...
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uansett så er det bare egoistisk å ta stoff bak ryggen på folk du kanskje bryr deg om