Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2472
Albert.Stein.Stein.
36 1
Halla. Lurer på om jeg kan ta 2mg ksalol på fredag for også være clean på en urinprøve som blir sendt til lab på mandag?
Takk for alle svar
Sitat av supersoda Vis innlegg
Nope
Vis hele sitatet...
Asså hva skjer med sånne svar?

Ingen her kan si om OP får ren urinprøve eller ikke, alt står på metabolismen hans.

Jeg har selv fått negativ 3-4 dager etter inntak på xanor, ble negativ.

Eneste jeg noen gang har hatt i urinen lenge, er valium, for mange måneder siden, fikk valium før operasjon, det var i urinen min 6 UKER, men xanor? Er ute av urinen lynkjapt på meg.
Sist endret av BenzoKnekk; 18. november 2021 kl. 04:38.
https://rusinfo.no/2019/09/lurer-pa-...teste-deg-fra/

"Alprazolam (virkestoffet i Xanax/Xanor) kan vanligvis vises med blod- og spyttprøver i ca. 1-2 dager, og på urinprøver i omtrent en uke etter siste inntak. Merk at dette riktignok kan variere litt fra person til person."

Jeg hadde ikke tatt sjansen.
Albert.Stein.Stein.
Trådstarter
36 1
Vil det gå om jeg tar 1mg da?
@Bolebenny
Sitat av Jens Vis innlegg
Vil det gå om jeg tar 1mg da?
@Bolebenny
Vis hele sitatet...
Kan du ikke vente til etter prøven?
Albert.Stein.Stein.
Trådstarter
36 1
Tok 1��, får se hvordan det går, håper det funker. Gir dere oppdatering��kompisen min ligger stuka på speed hasj masse sovepiller ghb cola og dop, får se hvordan det går, holder dere oppdatert))
Sitat av Jens Vis innlegg
Tok 1��, får se hvordan det går, håper det funker. Gir dere oppdatering��kompisen min ligger stuka på speed hasj masse sovepiller ghb cola og dop, får se hvordan det går, holder dere oppdatert))
Vis hele sitatet...
Inntar benzo med GHB, sovepiller (imovane?), speed, Coke, heroin, tilgjengelig? Håper du har toleranse, husk at benzo demper impulskontrollen, og IKKE tenk på å innta GHB mens du er på benzo!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brukt et par ksalol (xanor 1mg) på kvelden i et par døyn nå. Har urinprøve på fredagen. Jeg trener en del og drikker mye vann. Vises det da? Gått på prøver 2 ganger i uken i 3 mnd. En mandag tok jeg 4 ksalol, pisset fredagen. Helt rent! Hørt alprazolam går ut etter 2-3 døyn etter engangsbruk. Noen som tror prøven viser alprazolam fredag, nå er det natt til mandag?
Individuelt. Kanskje, kanskje ikke.

7 dager må gå før jeg hadde følt meg trygg ifht. Xanax.

Egen urinprøvetråd?
▼ ... over et år senere ... ▼
Altså nå om dagen ser de etter omdanningsstoffet eller avfallsstoffet etter rus inntaket. Alprazolam kan sitte i opp til 2 uker. Har pissa postivt utallige ganger på forskjellige ting så vet hva jeg prater om.