Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2638
Hei Jeg syntes det er spenstig av Magnus (sønnen til Jonas Gahr Støre) å gå ut i media og snakke åpent om sin opplevelse med sopp, og annen plantemedisin.

Derfor måtte jeg bare prate med han på podcasten, slik at han kunne dele en dypere og lengre historie om hvorfor han tok sopp og hva det førte til. Hør her (eller her) på historien til Magnus.

Håper han klarer å påvirke faren sin rundt middagsbordet om å ta en litt mer åpen stilling til dette.

Hva syntes dere om historien til Magnus?
Sist endret av Veggen; 21. oktober 2021 kl. 16:35. Grunn: Rettet opp lenke
Først 25 år etter klarer Gro Harlem Brundtland å snakke om det uten å bryte sammen. Sønnen hennes, Jørgen, tok sitt eget liv.
Det var ikke vanlig å snakke om psykisk helse på den tiden, ikke en gang når moren din er lege.
Vi har har kommet langt. Heldigvis.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Først 25 år etter klarer Gro Harlem Brundtland å snakke om det uten å bryte sammen. Sønnen hennes, Jørgen, tok sitt eget liv.
Det var ikke vanlig å snakke om psykisk helse på den tiden, ikke en gang når moren din er lege.
Vi har har kommet langt. Heldigvis.
Vis hele sitatet...
Et veldig godt poeng! Det må føles fint for Magnus å kunne prate åpent om dette her, både på NRK og på podcast uten å bli dømt av hele samfunnet og alle rundt han.

Vi har kommet langt, og forhåpentligvis snart lenger
.. var ikke meningen å spore av, men dette er også en intersant historie og som kan bety noe for mange.
Gleder meg til å høre
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Et veldig godt poeng! Det må føles fint for Magnus å kunne prate åpent om dette her, både på NRK og på podcast uten å bli dømt av hele samfunnet og alle rundt han.

Vi har kommet langt, og forhåpentligvis snart lenger
Vis hele sitatet...
Desto mer åpenhet, desto lettere å få gjennom et lovforslag, vil nå jeg påstå
Finnes Skavlan sendingen noe sted der ute?
Sitat av Gloss Vis innlegg
Finnes Skavlan sendingen noe sted der ute?
Vis hele sitatet...
Ett helt ellevilt forslag vil være på tv2.no
Ah, så Skavlan går på tv2.no, ja når du sier det husker jeg det var no snakk om det
Og uten å betale for det?
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Gloss Vis innlegg
Finnes Skavlan sendingen noe sted der ute?
Vis hele sitatet...
https://www.tv2.no/v/1688648/