Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5089
Dette er min første triprapport, følte for å dele denne opplevelsen med dere. Jeg er en mann på 27 år, har tidligere røyket cannabis, så vidt prøvd LSD uten noe særlig effekt. Jeg er relativt spirituell, lucid drømmer og har erfaring med meditasjon. Er klar over at intensjon og troen på hva som vil skje påvirker inntrykket ditt om det er en drøm eller rus. Jeg har alltid hatt lyst til å virkelig ha en psykdelisk trip og endelig fikk jeg sjansen til det. Jeg var så heldig å få ha hytta alene en ukes tid, og tilfeldigvis fikk jeg takk i 1.75g flein fra en god kompis. Hytta ligger ved sjøen, omkranset av skog med god utsikt. Det var ingen på de andre hyttene, jeg satt på terrassen og hørte kun vinden og fuglekvitter. Et veldig fredlig og rolig miljø hvor jeg føler meg trygg. Jeg gikk på rommet og så på posen, det var en ziplockbag med tørket flein i forskjellige størrelser. Jeg sitter og funderer litt på når jeg bør ta dette, da jeg får vite at familien kommer over om to dager. Jeg ble fortalt at det er best å ta det på dagen når det er lyst og at man får mest synsinntrykk, men siden jeg ikke visste hva jeg kunne forvente, så valgte jeg å ta det på kvelden.

Klokken 21:00 henter jeg posen, jeg bestemmer meg først for å spise omtrent en tredjedel, rundt 0.6 gram. Jeg hadde forøvrig røyket litt grønt og var litt småfjern på dette tidspunktet. Jeg hakker opp soppen og putter det i et yogurt-beger. Det var ikke noe særlig ekkel smak og det gikk lett ned. Klokken 21:15 er det spist og jeg sitter og ser på TV. Omtrent ett kvarter senere merker jeg at jeg begynner å bli varm i brystet, det er noe som skjer, tankene begynte å flyte. Dette øker gradvis, så vidt litt mer persepsjon og smått med fargeendringer, jeg bestemmer meg for å innta resten. Jeg går på kjøkkenet, hakker opp soppen og bare mauler det i meg. Klokken var nå 22:00.

Et kvarter senere merker jeg at det skjer ting, nå skjer det virkelig ting. Rusen kom fort på nå. Det første jeg merker er at lyset i rommet endres, veggen begynner å strekke seg, hele rommet blir annerledes. Jeg sitter på mobilen og det føles ut som tomlene mine beveger seg igjennom tykk luft, de på en måte hoppet litt opp i det jeg tastet. Jeg merker at fokus blir vanskelig, dette er morro. Jeg husker ikke alt som skjedde, sikkert fordi jeg røyket først noe jeg angrer på nå, så jeg vil fortelle bruddstykker av ting som skjedde.

For det første så gikk tiden ekstremt sakte, det var så mange inntrykk på kort tid. Så mye innsikt, jeg fikk veldig mye innsikt, det var som om jeg kom i kontakt med elementene. Jeg kunne føle energiene til alt rundt meg. På TV-en var det en dokumentar om Greta Thunberg der hun stod på en scene og pratet sint som en slags hitler, dette gav veldig dårlige vibber og energi. Jeg surfer gjennom kanalene og innser hvor sykt indoktrinert folk er, og at disse programmene bare er tull i det store bildet. De vil påvirke alle aspekter av livet ditt. Stort sett negative programmer som sender ut dårlig energi. Sex, Religion, Rase, Vold, Skrekk, Religion, Våpen. Jeg slår av tven. Jeg hadde satt opp en slags basestasjon med PC i en krok ved spisebordet. Dette var et veldig kult sted da det var en lysekrone med sterkt hvitt lys over bordet. Det ga en slags hvit auro over denne kroken. På bordet er det en serviettholder med lyseblå servietter, jeg blir helt facinert av disse og sprer de ut i bordet et slags mønster.

Jeg merker jeg må på toalettet, og dette hadde jeg gruet meg til. For å komme dit må jeg ut i gamlehytta, en laftet gang med et langt teppe, ganske mørkt der, også var det speilet da. Hva venter der? Jeg åpner døren, ikke så verst dette. Jeg merker at teppet føles merkelig å gå på, det var vevd og hadde noen slags øyne, det var som å gå på en løper full av øyne. Fikk et inntrykk av at teppet var konservativt, helt greit og funksjonabelt. Alle ting hadde en utstråling og en energi, jeg fikk kontakt med alle elementene rundt meg. Jeg kommer på toalettet og ser meg i speilet. Ansiktet mitt morpher seg rundt, jeg går nærmere og ser på øynene mine. Det var som om det var et lite glitrende univers i de. Jeg ser på pupillene som utvider seg og trekker seg inn. Dette var interessant. Jeg fikk en slags følelse av jeg kunne være hvem jeg valgte å være, at jeg hadde levd hundrevis av liv før og at sjelen fikk virkelig utrykk for hvem jeg var ved å se meg selv i speilet. Forskjellige trekk og personligheter kom frem, Vanskelig å forklare. Man kan på en måte gå i seg selv og trekke ut den personligheten man vil ha.. på dette tidspunktet var jeg ganske spacet. Tar av meg t-skjorten og merker at jeg kan endre kroppen min basert på hva jeg "tror" og føler at jeg er og vil bli. Musklene ble større, jeg ble en kriger.

Jeg går ut på stuen igjen. Gardinene hadde jeg trukket for, utenfor var det en terrasse og en mørk skog. Jeg var litt redd for å gå ut dit, men til slutt så mannet jeg meg opp. Jeg lager en kopp kaffe og surrer et pledd rundt meg, dette beskyttet meg. Jeg ble en trygg energi med dette tykke pleddet rundt meg som en kappe. Jeg åpner døren og setter meg i en stol, og det første jeg merker er at det er veldig stjerneklart. Det var helt sinnsykt fint å se på alle stjernene, som om verdensrommet virkelig levde. Hver stjerne og planet hadde sin egen personlighet og energi, nå forstår jeg hvorfor forfedrene våre tilba stjernehimmelen, de har virkelig en spesiell utstråling. Jeg ville se et stjerneskudd og bare visste hvor det var, så på et punkt og der var det. Om dette var en hallsinuasjon eller virkelig vet jeg ikke. Det var som om jeg kunne kommunisere med planetene telepatisk. Jeg så en planet jeg tror var Saturn, den var veldig autoritær og streng, den stod bak toppen av et tre og bare observerte meg "husk din plass", eller noe sånt. En streng energi. Når jeg ser på planetene var det som om jeg forstod sammenhengen deres til hverandre, et slags mønster der alle er forbundet med hverandre. Jaja, nå trippet jeg.

Samtidig som jeg sitter der merker jeg skogen rundt meg, gresshopper og insekter hadde sitt eget liv der de kommuniserte med hverandre, Jeg fikk en følelse av de så og observerte meg. Du vet den følelsen når man føler noen ser på deg, den fikk jeg. Lengre ut i skogen følte jeg andre energier, som om det var et rådyr, en jerv eller andre dyr der som gikk rundt. Forskjellige deler av skogen hadde sin egen energi, men akkurat rundt plassen og tomten min var det forholdsvis rolig, lengre inn i skogen var det en vill og mer mystisk energi. Plutselig får jeg en følelse av at jeg bør gå inn, jeg går rolig inn og hører på Planetene av Gustav Holst. Musikken endret humøret mitt og var helt magisk. Jeg velger å gå på soverommet og høre på mer musikk, og plutselig var det som om rusen hadde dabbet av. Det varte vel omtrent tre timer, men jeg hadde fortsatt hallsinuasjoner og var veldig introspektiv helt til kl 06 på morningen.

Det var en veldig kul opplevelse, man kan helt forklare og gjenfortelle hva som foregår i hodet. Tiden går veldig sakte, ti minutter føles ut som en time. Jeg skulle ikke ha røyket først og neste gang vil jeg nok gjøre det på dagen i et mer variert miljø. Var interessant. Husker at jeg lå på sofaen og at jeg bare strakk kroppen og den ble lengre og lengre, det var gøy, det var trist, jeg hadde et oppgjør med gamle tanker. Personligheten og karakteren ble satt på prøve, jeg hadde på en måte en slags egodød der jeg observerte fra et annet perspektiv enn mitt eget. Lærte mye om meg selv. Nå som jeg vet hva det er kan jeg være bedre forberedt til neste gang.
Godt skrevet, takk for rapport
Herlig lesing
▼ ... noen uker senere ... ▼
Utrolig bra skrevet! Skal prøve det ut i tilnærma like omstendigheter neste helg, og nå gleder jeg meg enda mer!