Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1034
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ikke prøvd Heroi... Eller såklart har jeg testa et par ganger. Røyka på folie. Overraskende lite euforisk, kanskje jeg bare er dårlig på selve røykingen.

Har mange ganger gått tilbud om metadon, saft. Nå har kompis 10mg tabletter.

Hva er diggest?
Jage drage og få det til eller metadon?
Dragen, lett. Trengs ikke så my øving heller
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gikk for 80-90mg heroin på den gode folien fra bua.

Behagelig, følte røykingen gikk mye bedre på tykk folie. Traff definitivt, men trenger litt mer for å treffe den formen jeg virkelig vil ha

Ikke gi råd eller link til Tøffetoms tråd. Opiater har aldri vært noe problem å moderere seg med for min del.

BenzoDASSepiner er mitt kryptonitt.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Forresten, hvordan er det å knaske 5-10mg Metadon oppå heroinrusen?

Bortkastet?
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fint om noen kan svare på spørsmålet over Da vanker det KP!

Snakker med meg selv jeg nå, hehe Har røyka 0,2g og føler meg veldig bra, men er fortsatt ute og går. Blir ikke slått ut liksom, men føler en rolig, men kraftig eufori i hele meg.
Det som slår meg er at Subutex, som jeg har tøyset en del rundt med, gjør meg mye sløvere. Sub kan slå meg ut slik at jeg bare MÅ legge meg, men heroin er mer som Tramadol i den forstand at jeg blir gladvåken.
Vet at Heroinen sikkert vinner på knockout hvis jeg røyker nok da
Ja klart, bli nåke heilt anna med skikkelig folie. Om eg tar kvarting ca, føler eg meg normal og kan gå rundt smertefri, kanskje litt mer energi. Må selv opp i doser på 0,5-1g for å bli sånn passe sofasløv. Da med imovane/stilnoct og øl.
Metadon på minus har eg aldri tenkt på, trur ikkje eg ville prøvd heller. Heller ta mer og nyte minusen
Sist endret av hacksaz; 30. desember 2019 kl. 21:19.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Opiater har aldri vært noe problem å moderere seg med for min del.

BenzoDASSepiner er mitt kryptonitt.
Vis hele sitatet...
Famous last words.