Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1564
Hei!

Jeg har da en Xperia Z1, problemet er at på tastaturet så er "space" tasten så bitteliten at jeg alltid skriver "." istedenfor " ".. Mener å huske at jeg forandret dett på den gamle telefonen min, som var en S2, men jeg klarer ikke å finne ut av det.

Kikka litt på googleplay etter andre tastaturer, men finner bare samme som jeg har i andre farger og annet unødvendig tullball..

Er det noen som vet om det finnes en app med et helt annet tastatur eller om jeg kan forandre en innstilling på telefonen ?
Last ned SwiftKey, du kommer ikke til å angre!
12!? knappen -> instillinger -> tastaturinstillinger -> symboler og smilefjes -> huk bort "punktum og kommataster"

Har irritert meg også!

låner forumet litt nå om det er greit:
Det som irriterer meg mest er at når jeg er på spesialsymboler og trykker space, så hopper den tilbake til standardknappene... noen som har fix til dette?
Medlem
Trådstarter
Sitat av dvs Vis innlegg
Last ned SwiftKey, du kommer ikke til å angre!
Vis hele sitatet...
Swift blei løsningen, takk
Vet ingenting
Haha - trodde jeg var den eneste som irriterte meg over dette. Gikk fra Samsung til Sony, å det eneste som har gått meg på nervene er at space-tasten er så himla liten så jeg trykker "." hver gang jeg skal ha mellomrom.
Legger igjen et spor i tråden.

Bestilte meg en Xperia Z selv i går. Går fra Samsung til Sony. Lettere finne igjen tråden ved en senere anledning.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette.irriterte.buksene.av.meg.også før jeg fikk swiftkey