Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 686
heisann. jeg er ikke så god med data dere menmen
jeg har en bærbar pc med veldig lite harddisk, og de er windows 7 cd jeg skal ha på,når formateringa er ferdig så går jeg in på min datamaskin og da er den like full.. så er de ei mappe som hetter windows old.. kossen i all verden kan eg få sletta allt i formateringa??
ty for svar
Du kan f.eks. slette mappen Windows.old.
Trådstarter
20 1
Sletter jeg ikke windowsen da?
eller betyr de ingenting siden den windowsen er gammel?
Jepp. Det er bare en kopi av den gamle Windowsmappen.
Du har innstallert oppå den forrige installasjonen, slik at alle innstillinger o.l. er blitt tatt vare på, så du må nok ta en ryddings for å fjerne det som tar plass. (http://alternativeto.net/desktop/spacemonger/ )
Du har åpenbart ikke reformatert noe som helst. Du har installert en ny windows-versjon oppå en gammel en.

Under installasjonsprosessen, når du får opp valg om hvor du vil ha windows-installasjonen, trykk "diskalternativer" (eller noe i den duren), slett den gamle windows-partisjonen, og opprett en ny. Vips, så har du en ren installasjon på en tom harddisk.