Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 652
Hei.
Jeg skal kjøpe meg en bærebar spill pc. Jeg har sett på 2 forskjellige typer og trenger litt hjelp med hvilken jeg bør velge eller om man har noen bedre forslag så kom med dem.

Den første jeg har valgt å se på var en Alienware M15X med dette innholdet:
Prosessor: Intel core i3 processor 330M(2.13GHZ,3MB cache
operativsystem: Ekte windows 7 home premium 64 bit
Graffikkort: 512 MB NVIDIA GeForce GT240M graphics card
Minne: 3072 MB
Hardisk: 250 gb
batteri: 6 cellers

lander på en pris til: 11 760 kr med standard 1 års service

Den andre pcen jeg har valgt og se på er: Multicom Kunsham W860 med dette innholdet:
Prosessor: Intel core i7 720QM 1,6 GHZ(turbo boost opp til 2,8 GHz) 6 mb smart Cache 45 w.
Minne: 4 gb
Hardisk 320 gb
Skjermkort: ATI Mobility Radeon HD 5870 1 gb

Får da en pris på 14.300 kr.

Har egentlig lyst til å sette en grense på 12.000 men får se.
Trådstarter
2 0
takk, så bra ut den pcen! stor skjerm også. må jo være den beste på markedet til den prisen, og et rått grafikk kort. tror jeg går for den.
▼ ... over en måned senere ... ▼
MacBook Pro?
Sitat av fisk23 Vis innlegg
MacBook Pro?
Vis hele sitatet...
Du kødder, sant?

Han spør spesifikt etter en spill-PC. Ikke en arbeidsstasjon med et labert, underklokket skjermkort med for lite RAM og et OS som krever at du kjøper et nytt for å kunne spille 99% av verdens spill.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Alienware maskiner er som oftest overpriset.

Jeg var og så på en alienware 15 tommer ogsåvidere.

Jeg ende opp med en maskin fra acer 5000 tusen kroner billigere med de samme spesifikasjonene.

så hvis du vil betale 5000 for led lys med farge(har har vanlig farge)så er det ditt valg.