Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3872
Heihei,

Har lest litt rundt på nettet, og har fått interesse for JWH-XXX, og har bestemt meg for å prøve det. Er interessert i en hasj erstatting siden jeg ikke har noen muligheter til å få tak i det på en stund. Har lest at folk sier dette er veldig potent og kan fort enda opp med å "stirre i veggen". Dette høres ut som noe midt i blinken for meg! Jeg liker best når man blir helt stein, og ikke klarer å gjøre noe nesten, bare dette helt inn i sine egne tanker.

Men har noen spørsmål:
1. Hva er forskjellen mellom de forskjellige produktene?:
JWH-018
JWH-073
JWH-200
JWH-250
Noe som er å foretrekke foran andre? Noen av de som trenger mindre doser av? Noen som er sterkere?

2. Har hørt snakk om at man øker fort toleranse for dette stoffet, stemmer det?

3. Har forstått det sånn at dette er mest vanlig å røyke, men kan det inntas på andre måter, f.eks sniffing?

4. Hvordan er smaken ved røyking?

5. Hvor lenge varer rusen, og hvor fort kommer den etter å ha tatt en hitt på bongen?

Ble litt mange spørsmål, men setter pris på alle svar!
1. Hva er forskjellen mellom de forskjellige produktene?:
JWH-018
JWH-073
JWH-200
JWH-250
Noe som er å foretrekke foran andre? Noen av de som trenger mindre doser av? Noen som er sterkere?


Har bare erfaring med JWH-018, men den er dog ganske god. Som en erstatning for the real deal så er det absolutt et godt alternativ.

2. Har hørt snakk om at man øker fort toleranse for dette stoffet, stemmer det?

Toleransen øker ganske fort ja, det lengste jeg røykte dette i strekk var vel i halvannen uke og da måtte jeg justere dosen hver gang for å få samme effekt. Føler allikevel at med noen ukers pause så kan jeg ta rimelig små doser og få god effekt.

3. Har forstått det sånn at dette er mest vanlig å røyke, men kan det inntas på andre måter, f.eks sniffing?

Har ikke prøvd dette selv, men har lest at dette er mulig ja, det er jo et fint pulver så det burde absolutt gå.

4. Hvordan er smaken ved røyking?

Røyker det fra bong og da blandet ut med en urteblanding så jeg kan ikke si helt sikker hvordan smaken er ettersom jeg er usikker på om det er urteblandingen eller JWH-018 jeg røyker. Det jeg kan si er at det er veldig mildt i forhold til god weed, lite hosting.

5. Hvor lenge varer rusen, og hvor fort kommer den etter å ha tatt en hitt på bongen?

Første gangen som med hasj kan det være vanskelig å merke det. Jeg kjenner det nå nesten sekundet etter jeg har innhalert røyken. Hvor lenge rusen varer kommer helt an på hvor stor dose man tar, men det ligger rundt 1.5 time til 2 timer vanligvis, av og til kortere/lengre.


Håper du fikk svar på noe av det du lurte på. Kan nevne at rusen er veldig lik weed, ihvertfall for min del, som ivrig bruker av begge deler syns jeg det noen ganger kan være litt vanskelig å skille mellom det, men jeg foretrekker allikevel the real deal. Dersom du liker å stirre på stjernene og høre på musikk så er dette perfekt for deg, det blir ofte slik jeg tilbringer kvelden dersom jeg har røykt JWH-018.
Takk for flotte svar!

Tror jeg begynner med å prøve JWH-018, med mindre det er noen andre som har noen erfaring? Men har tre spørsmål til siden det ser ut som du hadde litt peiling på dette:

1. Går utifra det vil funke fint å ta litt tobakk oppi bongen, for også ta noen få mg med JWH-018 oppå tobakken igjen?
2. Siden det så små doseringer det er snakk om, så vil jeg tro det er bare normalt å ta et hitt på bongen så har man den rusen man er utetter? (Vel og merke om dosen er stor nok) Eller røyker dere det på samme måte som med weed/hasj, altså tar ganske ofte nye trekk?
3. Når rusen er på vei ned, vil det da funke like fint å ta et nytt trekk med noen mg for å komme tilbake til der man var?

Takker så mye igjen for svar! (Er kanskje noen av spørsmålene som jeg kunne har funnet ut selv med prøve, men greit å vite mest mulig før jeg hopper i det selv)
Tobakk går veldig fint ja, har brukt det mange ganger når jeg bruker bongen. Et hit bør holde ja, og når du merker at du er på vei ned så kommer du deg rett tilbake ditt du vil med et nytt hit. Men husk å være forsiktig når du doserer, med for stor dose blir det bare tull den første gangen :P

Lykke til Og bruk det med måte
Bør vel utheve at faren for overdose er høy. Overdose er ikke dødelig, men det er en veldig kjip opplevelse. Du bør ha milligrams, kanskje mikrograms, vekt for å måle opp. Doseringene ligger i de små milligrammene.
Meget interessant...
Hvor problematisk er det og handle dette på nett?
Sitat av nZaal Vis innlegg
Meget interessant...
Hvor problematisk er det og handle dette på nett?
Vis hele sitatet...
og hvor mange av sidene som dukket opp på side 1. på google kan jeg regne med at er scam? Ble veldig skeptisk, men veldig, LYSten
Hehe, bør nok være veldig kresen på hvor man bestiller fra ja..
Jepp, er nok mange av sidene som selger buff, om du i det hele tatt vil mota varen. Så å søke litt rundt på brukererfaringer før kjøp er lurt å gjøre! Hadde det vært lov så skulle jeg gjerne linket til en sikker side, men nå bryter det dessverre med reglene.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Bør vel utheve at faren for overdose er høy. Overdose er ikke dødelig, men det er en veldig kjip opplevelse. Du bør ha milligrams, kanskje mikrograms, vekt for å måle opp. Doseringene ligger i de små milligrammene.
Vis hele sitatet...
Som Stratops sier, være nøye når du måler, prøv å finn bilder på internett av pulver i slike mengder og vei det dersom det er mulig, for mye av dette blir fort heftig.

Til dere som lurer på netthandel så kan jeg bare dele mine erfaringer. Jeg kjøpte det rett før jul da det enda var lovlig i england og bestilte da fra en ganske seriøs side for ting som dette. Fikk dette etter noen dager uten problemer og stoffet som ble levert var riktig. Nå er det altså blitt ulovlig i england, ble det 23. desember om jeg ikke tar helt feil, så hvordan det er å bestille nå kan jeg ikke si for sikkert. Jeg ville ihvertfall gjort veldig mye research om en leverandør før jeg testa noe, man vet ikke hva man får så vær veldig veldig forsiktig.
På Flashback.org finner du linker til en haug av steder som selger dette, om sida er '' grønn '' er det bare å bestille.
I like turtles
Alfonzor's Avatar
Jeg bare lurer paa; er jwh-stoffene loeselige i alkohol? Kan man spise dem og faa samme effekten? Ville det funket aa loest det i alkohol og bruke pipett, som man saa drypper paa tobakk(mye lettere aa maale slik) og ryker?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har en link til en redelig nettbutikk?
Sitat av Slapshox Vis innlegg
Noen som har en link til en redelig nettbutikk?
Vis hele sitatet...
Det er ikke tillatt å linke til slike nettbutikker her på forumet.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Husker godt første erfaring med JWH.
Dette var JWH-073 vell og merke, han jeg fikk det av, ga meg tips om hvordan jeg skulle bruke det.
Første gangen stakk jeg tuppen på siggen i pulveret og røyka en god dose aner kke hvor stor den var, men syntest dette var merkelig.
For kjennte en mild ting komme, så jeg mekka opp en joint i stedet med kun tobakk og en feit stripe ned til filter.
Bad idea merka jeg, jeg ble helt borte og ante hverken opp eller ned på meg selv, men det FUNKA bare ikke med for mye.
Etter den gang har jeg hatt kun positive erfaringer med JWH når det har vært tørke og jeg ville bli høy på gøy