Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1950
https://hypersonic-dropshipping.com/

Kjedet meg litt i helga, så jeg laget denne butikken.
Jeg vil anbefale deg å lage kategorier og ikke ha alt i en smørje, da blir det litt mer oversiktelig og lettere å browse i nettbutikken din.
Også er det litt lettere og få en oversikt over hva du faktisk selger.
Jeg ville også skrevet litt på forsiden om hva du faktisk selger i nettbutikken, forskjellige kule ting kan være så mangt

Vil også anbefale deg og ha noen produkter på forsiden din, bestselgende produkter osv.

Det er også å anbefale å opprette en trustpilot konto, sånn at du kan få reviews fra kunder som har handlet hos deg.
Det har mye å si for at kunder faktisk velger å handle i nettopp din nettbutikk, da de ser at andre har hatt gode erfaringer med å handle hos deg.

Jeg vil også anbefale deg å sette deg litt inn i SEO, sånn at nettbutikken og produktene dine blir synlige i søkemotorer.
Også er det alfa omega å sette seg litt inn i digital markedsføring og kjøre litt reklamer på Facebook osv.
Takk for tilbakemeldingen Bhadra, setter pris på det! takk
Bra butikk, minnet meg om en sånn norsk engelsk butikk. Utlansk bare mindre.
Hei! Savner litt kjøpsbetingelser og slik kjedelig informasjon. Jeg liker å vite hvem jeg handler av.
Jeg tror kanskje jeg ville tenkt litt mer på branding og navn. Når jeg umiddelbart vet at jeg kan kjøpe produktene dine billigere hvis jeg kjøper dem direkte, så er det ikke veldig fristende å handle hos deg.

Nå har nok ikke alle et bevist forhold til hva dropshipping er, men av de som handler på nett tipper jeg en ganske stor del vet det...
Lister opp noen punkter du bør se nærmere på.

Dropp en egen knapp for å komme til listen med produkter. Se etter inspirasjon på forsidene til kjente nettbutikker så ser du hva du bør vise på forsiden.

Du må skrive om tittelen/produktnavnene.
Nå ser du at de er direkte oversatt fra aliexpress.

Bruk priser som vanlige butikker har, 99, 199 osv istedenfor runde tall.

Bruk litt tid på å skrive gode tekster på produktsiden. Dette er viktig mtp gratis trafikk fra søkemotorer.
Du bør alltid ha dette i bakhodet når du skriver tekster: "hva vil en potensielle kunde søke etter på Google for å finne dette produktet?".
Det er vannskelig å få trafikk på siden, det som er vannskelig
Ser ut som en bra side, men fokuser litt på rettskriving, det kommer til å øke salg på siden også. Ser jeg en nettbutikk hvor det er mye skrivefeil så trykker jeg meg bort med en gang.