Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 6979
Alle 9-10 jævla kontoene mine slettet, ingen regelbrudd på så si alle av de unntatt en?????? Så wtf?


Hacket?


De er bannet for alltid. Kontoer jeg ikke har vært aktiv på på 2-3 år?

Nå prøvde jeg å opprette en ny, men har tydeligvis ikke nett? Som jeg FAEN har?

Hva faen?


Har noen hacket telefonen min? Omfg!! Hva bør jeg gjøre?

NOEN SVAR ASAP!
Sist endret av BenzoKnekk; 16. november 2021 kl. 02:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Er vel noen av moderatorene her da som har fått seg jobb hos Snapchat
Vis hele sitatet...
Haha jævla morsomt.


Seriøse svar? Koff faen skjer dette? Smeller mobilen i bakken snart, hva burde jeg gjøre, har PRIVATE greier på ALLE brukerene?

Er jo tydelig at dem er hacket? Men hvorfor?

Nullstille mobilen? Hive den i bakken?

Lagde en ny bruker, måtte slette Snapchat for å gjøre det, men 2-3 min etter, ble den og bannet.

Har heller ikke gjort et eneste regelbrudd på NOEN sv kontoene på flere mnd.

Så dette gir jo ikke mening?
Sist endret av BenzoKnekk; 16. november 2021 kl. 03:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Prøv å lage ny bruker med VPN.
Sitat av StoreFe Vis innlegg
Prøv å lage ny bruker med VPN.
Vis hele sitatet...
Funker ikke

Blir kastet ut, også står det "å nei kontoen din er sperret kontakt…………………….."

Er den hacket?

Om så, hvorfor? Politi? Uvenn?

Hva bør jeg gjøre?
Sist endret av BenzoKnekk; 16. november 2021 kl. 03:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Prøvde du å lage ny konto med VPN? Skal nok mye til for at noen andre enn Snapchat-mods kan utestenge deg. Men høres ut som shady business hvis du har 9-10 kontoer så vet ikke jeg...
Bruker ikke Snapchat så jeg har ingen peiling, men er kontoen knyttet til telefonen eler kan logge inn fra andre enheter
som feks. en pc?
Sist endret av vindaloo; 16. november 2021 kl. 03:25.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Bruker ikke Snapchat så je har ingen peiling, men er kontoen knyttet til telefonen eler kan logge inn fra andre enheter
som feks. en pc?
Vis hele sitatet...
Jo, men passordet er ganske langt, må ta flere år å gjette. Jeg får jo Mail om noen logger inn fra en annen IP.
Jeg mente om du kunne prøve å logge inn fra en enhet.

Hvis det er IP din som er utestengt mente jeg
Sist endret av vindaloo; 16. november 2021 kl. 03:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvilket lovbrudd må man gjøre for at politiet har rett til å spionere/hacke andre sine kontoer?

Har faktisk merker en del rare ting angående snap i den siste tiden, må logge inn flere ganger (noe som jeg leste var tegn på at den er hacket).

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg mente om du kunne prøve å logge inn fra en enhet.

Hvis det er IP din som er utestengt mente jeg
Vis hele sitatet...
Går ikke an fra PC.
Sist endret av BenzoKnekk; 16. november 2021 kl. 03:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har mobilen din vært hos politiet?
Du skriver at du har regelbrudd på en av kontoene. Det kan vel tenkes det er så enkelt som at de har utestengt enheten?
Prøv å smelle telefonen i bakken. Pleier å hjelpe.
De banner vel enheten hvis jeg ikke tar feil, du får sende mail til snap og høre, men som regel så gjør de ingenting
Må nok fikse ny tlf
Er det da MAC adressen de banner? Kanskje det går ann å spoofe den på noen måte?

Men må jo spørre hva du driver med når du har 9 kontoer?
Da må du vel ha 9 forskjellige emails også? Og kanskje samme passord? (Noen nettsteder sammenligner passord for å se om det er samme person). For et styr. Jeg har to, og det er mer enn nok.
Er vel gjerne en ban som blant annet inneholder device id'en din. Kjøp ny telefon og lag en ny bruker (for good measure ære sikkert greit å ha nytt sim og, better safe than sorry). ��x♂️
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Da må du vel ha 9 forskjellige emails også? Og kanskje samme passord? (Noen nettsteder sammenligner passord for å se om det er samme person). For et styr. Jeg har to, og det er mer enn nok.
Vis hele sitatet...
Flere kontoer er flere år gammle.

9-10 var et drøyt tall, jeg har 4-5.
Du sier selv det står at den er sperret. Skjønner ikke hvor du tar hacke teorien fra. Sperring av kontoer er jo typisk enkle tiltak mot salg over appen deres. Du får kontakte ".........." Slik feilmeldingen sier. Noe sier meg at det er en grunn til at det ikke har blitt gjort, men da får ikke freak hjulpet deg i hvert fall.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Du sier selv det står at den er sperret. Skjønner ikke hvor du tar hacke teorien fra. Sperring av kontoer er jo typisk enkle tiltak mot salg over appen deres. Du får kontakte ".........." Slik feilmeldingen sier. Noe sier meg at det er en grunn til at det ikke har blitt gjort, men da får ikke freak hjulpet deg i hvert fall.
Vis hele sitatet...
Joda, skjønner det. Men når dem blir fjernet før, så ble selve kontoen slettet, men kontoen er forsatt oppe, bekjente kan forsatt skrive til den.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Joda, skjønner det. Men når dem blir fjernet før, så ble selve kontoen slettet, men kontoen er forsatt oppe, bekjente kan forsatt skrive til den.
Vis hele sitatet...
Så har de vel endret rutinene sine da. Det er jo åpenbart at det er snapchat som har utestengt deg?

Kan du tenke deg at de skulle ha noen grunn til å utestenge deg? Har du f.eks. brutt noen av snapchats retningslinjer?
Har du roota/jailbreaka mobilen din?
Sitat av Tias Vis innlegg
Så har de vel endret rutinene sine da. Det er jo åpenbart at det er snapchat som har utestengt deg?

Kan du tenke deg at de skulle ha noen grunn til å utestenge deg? Har du f.eks. brutt noen av snapchats retningslinjer?
Vis hele sitatet...
Har en selgebruker, ikke lagt ut noe i den på tja 5mnd.

Har snakket med dealere på min vanlige bruker, men dem vil vell ikke rapportere. Så kan Snapchat se hva du skriver? Følger dem med på chats?
Snapchat er ikke kryptert, bildene lagres hos de selv om de forsvinner fra telefonen, snap inc ønsker ikke å ha forbindelse med salg og kjøp av narkotika, og de har et tett samarbeid med politiet

De følger med på hva de vil når de vil. For det er deres database og du har godtatt dette da snap ble lastet ned og installert.

https://snap.com/nb-NO/terms#terms-row

3. Rettigheter du gir oss
Mange av våre Tjenester lar deg skape, laste opp, publisere, sende, motta og lagre innhold. Når du gjør det, beholder du all eierskapsrettigheter i det innholdet som du hadde i utgangspunktet. Men du gir oss tillatelse til å bruke innholdet. Omfanget av lisensen avhenger av hvilke tjenester du bruker og innstillingene du har valgt
Vis hele sitatet...
Selv om vi ikke er pålagt å gjøre det, forbeholder vi oss retten til å få tilgang til, gjennomgå, sjekke og slette ethvert innhold (i) som vi mener bryter med disse Vilkårene, inkludert eventuelle tilleggsvilkår som refereres til i avsnitt 4, eller våre retningslinjer, slik som våre Samfunnsretningslinjer eller (ii) om nødvendig for å overholde våre juridiske forpliktelser. Det er likevel du, ene og alene, som er ansvarlig for innholdet du lager, laster opp, publiserer, sender eller lagrer via Tjenestene.
Vis hele sitatet...
Fin måte å gi politiet full oversikt over nettverk(av kaliberet lavthengende frukt) i hvert fall.

Det finnes jo så jævlig mange bedre alternativer der ute(jeg sier ikke vanntett) så hvorfor bruker folk snap til sånt lurer nå jeg på...
Sist endret av knert1; 16. november 2021 kl. 18:05.
Omg, viste seg at Snapchat har problemer de holder på å fikse, fant ut om dette nå, når kompis sa "sliter med det samme", "Snapchat har problemer"
Sitat av knert1 Vis innlegg
" beholder du all eierskapsrettigheter i det innholdet som du hadde i utgangspunktet. Men du gir oss tillatelse til å bruke innholdet. Omfanget av lisensen avhenger av hvilke tjenester du bruker og innstillingene du har valgt"
https://snap.com/nb-NO/terms#terms-row
Vis hele sitatet...
Må bare spørre for jeg trodde det her gjaldt når man legger ut på offentlig story #happynewyear for eksempel. Men kan snapchat gjenbruke og spre bilder man har sendt privat også? Trodde bilder forsvant fra servern dems etter 30 dager?
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Må bare spørre for jeg trodde det her gjaldt når man legger ut på offentlig story #happynewyear for eksempel. Men kan snapchat gjenbruke og spre bilder man har sendt privat også? Trodde bilder forsvant fra servern dems etter 30 dager?
Vis hele sitatet...
Informasjon om hvor lenge snaps, chat, story og minner lagres finner du her.

Tjenestevilkår med informasjon om blandt annet bruk av innhold og eierskapsrettigheter finner du her. PS: du må trykke på Snap Group Limited tjenestevilkår, den øverste gjelder USA.

Men uavhengig av rettigheter de har til å bruke bildet, og innenfor de gitte rammene for lagring og sletting av forskjellige typer innhold gjelder fortsatt dette:
Selv om vi ikke er pålagt å gjøre det, forbeholder vi oss retten til å få tilgang til, gjennomgå, sjekke og slette ethvert innhold som vi mener bryter med disse vilkårene
Vis hele sitatet...
Det er jo en app som sitter på en del personinformasjon. Fullt navn, e-post, telefonnummer osv osv. Ikke minst GPS informasjon. Samme app som har et tett samarbeid med politiet. Samme app som folk tror egner seg veldig til å sende bilder av narkotika. For det er jo ikke lov å tenke litt utenfor boksen...