Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4181
Anonym bruker
"Oppblåst Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og hvis de gjør det hva vil straffen være?

Takker for på forhånd :)
Anonym bruker
"Oppblåst Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar på forhånd*
Jeg opplevde det ikke. De tok blodprøve men det vat vel for å sjekke blodtype.
Tok også urinprøve for å sjekke drugs. Ser ikke testonivå på urinprøve meg bekjent.
Sist endret av random119432; 30. november 2021 kl. 20:18.
Sitat av supersoda Vis innlegg
Ser ikke testonivå på urinprøve meg bekjent.
Vis hele sitatet...
... Det er mange steroider som gir utslag på urinprøve. Men de sjekker ikke om det ikke er mistanke.
Nei det blir ikke sjekket, med mindre du snakker for mye med «kompissene» dine, og de sladrer til befal/MP.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ett militær med hissige ungdommer på sterioder..yey!.. :/ høres fornuftig ut
hipp,hipp,hurra!
Ta deg heller en joner mann! Det syntes de er bra der !(helt sant) får sikkert en kosete klapp på skuldrene å en skinnende fin medalje.
(spis heller sundt å tren som en mann.)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ett militær med hissige ungdommer på sterioder..yey!.. :/ høres fornuftig ut
hipp,hipp,hurra!
Ta deg heller en joner mann! Det syntes de er bra der !(helt sant) får sikkert en kosete klapp på skuldrene å en skinnende fin medalje.
(spis heller sundt å tren som en mann.)
Vis hele sitatet...
Tar du en joner så blir du garantert kastet ut, og anmeldt.

Når det gjelder testo/steroider, så blir det brukt, mye, og det er en grunn til at de ikke tester det mere, ikke bare kostnader.
Mange av de proffe soldatene bruker det, spesielt innenfor telemarks bataljonen.
Skal du prøve deg i mjk, kjk osv så er det nesten ikke vits, du trenger mentaliteten 100% på plass for å ha sjans der.

Hvorfor er det ikke vits i mjk, kjk osv? Fordi absolutt alle personlige eiendeler blir tatt ifra deg når du går inn på opptak, 100% av det du får bruke er militært. Er kun sokker og boxere du får beholde. Det vil si, at du om du bruker testo/steroider aktivt, og går inn i opptak, så vil du gå rett i hormon ubalanse, og du kan bare glemme å bestå opptak med det.
Sist endret av Overgrow; 1. desember 2021 kl. 15:34. Grunn: La til om cold turkey på opptak
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vell,det var en spøk! Det med joner..ja man blir "kastet" ut! (regna med alle vet det) å det vet jeg godt hvertfall,da det ble løsningen min på å korte oppholdet mitt ned til en dag! ;p
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ett militær med hissige ungdommer på sterioder..yey!.. :/ høres fornuftig ut
hipp,hipp,hurra!
Ta deg heller en joner mann! Det syntes de er bra der !(helt sant) får sikkert en kosete klapp på skuldrene å en skinnende fin medalje.
(spis heller sundt å tren som en mann.)
Vis hele sitatet...
Jeg synes det er rart at narkomane og bolere er såpass polariserte folkeslag, når begge dela går under kategorien "drugs"
Sitat av Gharial Vis innlegg
... Det er mange steroider som gir utslag på urinprøve. Men de sjekker ikke om det ikke er mistanke.
Vis hele sitatet...
Jeg sikta til testo via injeksjoner.
Sitat av supersoda Vis innlegg
Jeg sikta til testo via injeksjoner.
Vis hele sitatet...
Jeg kan svare.

Man finner spor av testosteron på urinprøver, men om det sjekkes for i forsvaret vites ei av oss.

Hvordan man intar testosteronen (oralt, IM) er irrelevant her
Sist endret av Superspurv; 3. desember 2021 kl. 12:28.
Det var nytt for meg

"Vi har snakket med Fürst, som ofte analyserer prøver tatt i Østlandsområdet. De sier at hvis det er snakk om en vanlig narkotikascreening/ruspanel, testes det ikke for anabole og androgene steroider (AAS). Ser de etter AAS, vil de finne det, men da må de vite på forhånd at de skal se etter det. Det er Hormonlaben på Aker som vanligvis analyserer AAS."