Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 956
Hei godt folk

Lastet omsider ned tinder nå i sommer. Det er sommer og sol, jeg er singel, why not. Er ikke en som typisk swiper høyre på alt, er relativt kresen. Mest fordi jeg ser ikke vits å swipe på alt hvis man ikke skal møtes eller gjøre noe uansett.

Anyways. Møtte ei koselig og søt jente. Første date var helt konge, storkoste meg. Ble fort en andre date dagen etter, og deretter nummer 3, 4 og 5 kort tid etter. Vi har veldig mange like holdninger og verdier, felles interesser og fascinasjoner. Greia er litt at jeg ikke føler en stor attraksjon, hvertfall ikke ennå. Vet ikke om den kan komme senere(?).

Blir litt usikker hva man skal gjøre i en slik situasjon. Personlighetsmessig og det nevnt over så er hun jo perfekt match, men attraksjonen mangler. Får ingen sommerfugler i magen eller lignende.

Noen som har vært i lignende situasjon? Evt hva skjedde?
Ikke legg noe mer i det og gå videre. Om ikke blir det vanskeligere å bryte ut om relasjonen blir for etablert. Dette kan kanskje være et vennskap siden dere har mye til felles, men om den fysiske tiltrekningen ikke er til stede, vil det ikke bli så mye mer. Livet er for kort til å slå seg til ro med noen som ikke gjør deg ør i hodet, gir sommerfugler i magen og spagettifølelse i beina. Det sier også litt at dere har vært på 5 dates og det ikke har skjedd noe enda i form av kyssing, berøring, klemming og lignende (eller har det det?).
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Det høres ut som at du har funnet en god venn. Hvis det hadde vært mulig så hadde jeg fortsatt vennskapet og sett an. Men vær tydelig på at du kun opplever vennskap, ikke la henne tro at det er noe mer fordi du er usikker; heller avslutt forholdet.
Sist endret av Mekkern; 16. august 2021 kl. 20:07.