Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1539
Jeg har brukt en del rusmidler de siste ti årene. Stort sett kokain, men også noe hasj og amfetamin. Forbruket har aldri vært uforsvarlig høyt, og har aldri hatt negativ innvirkning på livet for øvrig.

Ettersom jeg er(litt for)nysgjerrig av natur, har jeg en, muligens irrasjonell, interesse for å teste heroin. Da selvsagt i form av snorking eller røyking. Skyting er absolutt ikke aktuelt.

Er det betydelig fare forbundet med å teste heroin et fåtall ganger? Er det mulig å gjøre dette, uten at bruken vil eskalere?
Det er selvfølgelig mulig, men det kan også hende du får en skikkelig "aha" opplevelse og herion blir det beste du vet noensinne.
Eksempel på en som bare skulle teste noen ganger: https://www.reddit.com/r/MuseumOfRed...ted_dies_gets/
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av pensl Vis innlegg
Det er selvfølgelig mulig, men det kan også hende du får en skikkelig "aha" opplevelse og herion blir det beste du vet noensinne.
Eksempel på en som bare skulle teste noen ganger: https://www.reddit.com/r/MuseumOfRed...ted_dies_gets/
Vis hele sitatet...
Trenger ikke å forlate Freakforum for eksempler:

https://freak.no/forum/showthread.ph...n+skyte+heroin

En av de mest "kjente" trådene her inne, og nevnes alltid når noen lager en tråd ala din. Den har også blitt omtalt i media i sammenheng med bloodshoteyes' (trådstarters) død.
Sist endret av Mekkern; 8. mars 2021 kl. 20:27.
Det er svært enkelt. Det er stor fare for at du vil prøve igjen, og så igjen, og så hadde du litt igjen fra i går så du gjør det dagen etter og. Så blir det 3 dager på, 4 og så begynner du så smått å føle deg litt shitty, men du vet ikke hvorfor. Det er heroinen. Du fortsetter for du vet ikke at det er heroinen. Kan da ikke være abstinenssymptomer allerede så lite som du har brukt. Joda, du er allerede on a slippery slope. Jeg prøvde fordi jeg gav faen. Ikke prøv fordi du er nysgjerrig. Vær nysgjerrig på noe annet. Heroin lurer deg sakte inn, så veldig fort og så skjønner du ikke hva i alle dager du gjør på Aker sykehus avgiftning. Du skulle jo bare prøve litt. Helt ærlig, bare dropp den tanken med en gang.
Det kommer helt an på. Folk er forskjellige og blir hektet av ulike former for rus. Personlig misliker jeg heroinrusen. Føler at alt blir pakket inn i beskyttende fløyel og at en likeglad eufori filtrerer alle sanseopplevelser, følelser og tanker. For noen er dette himmelen hvor alt faller på plass, men selv synes jeg det er veldig lite givende..
Anbefaler deg å høre episode #1593 med dr Carl Hart på the Joe Rogan experience poadcasten på Spotify. Du vil få alle svarene dine der.
Sitat av Dreadpiratez Vis innlegg
Anbefaler deg å høre episode #1593 med dr Carl Hart på the Joe Rogan experience poadcasten på Spotify. Du vil få alle svarene dine der.
Vis hele sitatet...
Et intervju med ham her: http://m.nautil.us/issue/96/rewired/...a-drug-problem
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I mitt hode høres det ut som du spør om å entre en ny arena av velbehag for systemet. Hvordan er hverdagene? Hva skjer om du åpner denne døren for et rusmiddel som fjerner alt av smerter emosjonelt og fysisk. Du føler ikke på at du kjeder deg. Ting blir gøy. Klarer du glemme denne følelsen? Neppe. Plutselig finner du rusen du føler gjør deg "frisk". ALLE mennesker kan bli grisehektet på dette. Uansett hvilke gruppe du kommer fra.

Ikke gjør det. Vare på deg selv.
Tror det er individuelle faktorer som i stor grad bestemmer hvem som utvikler problematisk avhengighet og hvem som klarer å holde det til helgekos eller en gang i blant.

Det jeg vet derimot, det er at heroin er cirkus 50x sterkere enn morfin.

Om du aldri har ligget på post-operativ og fått litt IV medical-grade morfin, la meg beskrive det kort og godt;
Det er som å få en langvarig, flytende orgasme som varer i en time (eller til du dabber av i verdens mest behaglige søvn) og som omfavner hele kroppen din og hver eneste celle i en varm og cozy følelse av velvære.

Personlig har jeg stort sett alltid vært glad i altered state of minds, men heroin er en av tingene jeg ikke våger å røre.. selv om det frister litt når jeg tenker meg om Kanskje når jeg blir gammel og grå og uansett går mot en sikkert død