Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 795
Jeg har hørt litt på hennes mer bortgjemte tracks, ikke de som sendes på radio hver dag og slikt.
Jeg tror hennes egentlige beste verker er undervurdert.
Slik som

Robyn - Dancehall Queen (prod. Diplo, Red Foxx & Pomp&Clout)

Robyn - None of dem

Gode tracks her ihverfall! hva synes dere?
Jeg syns hvertfall : Robyn - We dance to the beat
Er ganske så bra! Og jeg har vel aldri undervudert henne. =)
Tenkte mer på diverse Radiokanaler, som undervurderer hennes musikk
Nå er jo faktisk ingen av sangene dere linker til bare hennes, vi snakker Røyksopp også, som jeg mener fortsatt har fått litt lite cred i Norge (sett bort ifra noen sanger som var veldig populære for en del år tilbake).

P3 er IKKE stedet å høre på musikk (sett bort ifra National Rapshow og DJ Friendly). Norsk radio generelt spiller dritt, folk hører på det og har ikke så mye tid til å utforske selv, folk gidder ikke, kjøper dritten de hører på radio og da er vi igang. Den onde sirkelen, den grusomme VG lista top 20...

Det er ingenting som er like digg som det å finne musikk andre sjeldent eller aldri hører på. Det er evig mye perler der ute.
Sist endret av tafsern; 18. november 2011 kl. 10:17.
Robyn - Do You Really Want Me
En godt bortgjemt en

Be Mine
Digger denne, musikkvideoen er også ganske snål

Men hun har vel fått en del annerkjennelse i de siste åra, tror ikke hun er så undervurdert lengre.
Sist endret av Bothrops; 18. november 2011 kl. 10:24.
Enig Tafsern, har vært fan av Röyksopp siden jeg var knøtt liten, og har aldri forstått hvorfor de aldri blir spilt på radio :/
Også enig med det om National Rap show og DJ Friendly
Hører på begge showene hver uke fuck resten med dritt musikk og sexprat -.-

Jeg vet Röyksopp får for lite creds på Non of dem, men jeg skrev Robyn for å UTDYPE henne ;P
Ja, nei jeg er enig i at Robyn også får for lite oppmerksomhet. Ho startet jo når jeg gikk på barneskolen/ungdomsskolen, husker ikke helt, men alle gutta digga Robyn :P Det er litt sånn typisk nordisk virker det som, vanskelig å slå til i utlandet, og gjør de det så er det lite av oppmerksomhet rundt dette her hjemme. Mange norske og svenske artister tråler jo diverse steder i utlandet og fyller lokalene til randen, men alt man hører om her er kjendispiss, hvem som gjør hva osv osv.
Skjønner ikke hva dere mener med at Robyn får lite oppmerksomhet. Hun er regnes vel som en av nordens aller største artister for øyeblikket, hvis ikke den største. 'Alle' store artister og produsenter vil jo jobbe med henne. Hun har jo hatt drøssevis med radiohits de siste årene også, så hun har vel klart noe de færreste klarer; treffe det store publikumet og samtidig få masse kred i bransjen.
Sist endret av apocalypse; 18. november 2011 kl. 12:17.
Helt enig med apocalypse, Robyn blir jo hyllet i hue og rævva, vinner massevis av priser og får generelt masse kred. Det er klart, hvis man ikke anerkjenner p3 så blir det vanskelig å si noe om hvordan det står til i popp-verden. P3 og NRK er fortsatt en veldig viktig, for ikke å si den viktigste, aktøren for å sette dagsorden for populær-musikk til massene.
Sist endret av Mith; 18. november 2011 kl. 12:29.