Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1053
Lurer på om det er mange her som har erfaring med Noise muiskk! Band som Next Life fks er et godt utgangspunkt! Og vet noen om et program for og kunne lage slike type synth effekter som slike type band bruker? Håper at noen har litt bedre peiling på den sjangeren enn meg! :P

-T
Jeg kan nesten love deg at google vil gi jævlige gode resultater.
OT: Next Life er en av de råeste bandene jeg har sett live i hele mitt liv, fyfaen de har så sinnsykt rå energi at det er sinnsykt.

Hvis du mente de her altså; http://www.youtube.com/watch?v=McV9gYJPHvA
Sist endret av Dongerino; 16. september 2011 kl. 12:39.
Men hva skal jeg egentlig søke etter? Søker jeg etter "Synth effects" eller noe slikt får jeg jo opp en million sider! Lurte på om noen viste om noe mer konkret som jeg kunne gå etter!

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
OT: Next Life er en av de råeste bandene jeg har sett live i hele mitt liv, fyfaen de har så sinnsykt rå energi at det er sinnsykt.

Hvis du mente de her altså; http://www.youtube.com/watch?v=McV9gYJPHvA
Vis hele sitatet...
Fikk ikke opp linken men fra det du sier virker det som akkurat samme band! Commodore 64 metalpunk! Dette er selvsagt ikke musikk for alle men det er fantastisk nydelig og aggressivt!
Next Life er helt fantastisk. Beste undergrunnsbandet som har kommet ut av Oslo på en stund.

Kan forøvrig ikke hjelpe deg, ville bare si +1 til Next Life.
Sist endret av Hardtliv2013bwoi; 16. september 2011 kl. 13:01.
Sitat av Kvelertak4957 Vis innlegg
Fikk ikke opp linken men fra det du sier virker det som akkurat samme band! Commodore 64 metalpunk! Dette er selvsagt ikke musikk for alle men det er fantastisk nydelig og aggressivt!
Vis hele sitatet...
Yes, det er nok de!

Tror nok en oscillator er det du trenger. Fås vel med i de fleste DAWs man kjøper også, feks i FL studio får du med 3xOsc, som jeg tror hadde passet perfekt til "formålet" ditt.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Yes, det er nok de!

Tror nok en oscillator er det du trenger. Fås vel med i de fleste DAWs man kjøper også, feks i FL studio får du med 3xOsc, som jeg tror hadde passet perfekt til "formålet" ditt.
Vis hele sitatet...
Nydelig! Takk skal du ha!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Når jeg så tittelnavnet tenkte jeg Sonic Youth med en gang...