Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4790
Har en musikkvideo innspilling til helgen (1.7) og regissør + produsent ønsker et forlatt hus i Oslo området som endel av kulissene. Helst med litt natur rundt.

Kult om noen har noe tips her. Heder og ære kommer i retning de som har gode tips!
Kan du gi litt informasjon om innspillngen? Hvilken forbindelse, er det et skoleprosjekt?
Kan du referere til noe annet dere har produsert?
Trådstarter
4 1
Tidligere ting som er laget er

https://www.youtube.com/watch?v=ZbR-YBotbLk
https://www.youtube.com/watch?v=GUFpODJEtWQ

Produsent ønsker et forlatt hus som ikke er helt i oppløsning, forfallent men med "stil", ekstra pluss om det er en innsjø el inærheten(utsiktsmessig). Er et par dansere som skal danse på lokasjon.

Selv er jeg skuespiller for en annen musikkvideo de spiller inn på søndagen, og har spilt i to tidligere musikkvideoer pluss en kortfilm med samme produsent og regisør. Er relativt høy hobby/R'n'R over prosjektet og mesteparten av funding går til reise og Kameraleie. Er derfor det blir en ekstra video innspilling denne helgen.


Håper det var oppklarende.
Litt usikker på hvordan det ser ut der nå, og det er litt utenfor oslo, men sjekk ut Såner ungdomsskole. Vet grunneier har tillat folk å gå inn der for å ta bilder før.
Såner er helt avstengt etter at det relativt nylig ble solgt. Stedet skal pusses opp og brukes til kontorer eller noe sånt - for noen år tilbake var det fritt frem, men er ikke mulig nå lengere etter hva jeg har hørt.. Har ikke vært der selv på 2 år nå, men ville sett etter noe annet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det hadde vært hyggelig å kunne dele slik informasjon. Men etter utallige "ekspedisjoner" har jeg erfart at mye av søpla som blir liggende igjen på locations er fra fotografer og diverse hobby"kunst"prosjekter. Og med fotografer mener jeg personer som liker det estetiske ved gamle bygg, men som driter i historien og sine medfotografer som kanskje ønsker å benytte stedet som motiv på et senere tidspunkt.

Sier ikke at dette gjelder alle, men det er en grunn til at folk holder slik informasjon tilbake. Uansett hvor god intensjonen til mottaker virker. Take nothing but pictures leave nothing but footprints and waste nothing but time.