Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  75 5717
Skal ikke på konserten jeg heller, men møter gjerne opp på treff
Ser jo nå at å møte opp klokken 4 ikke blir mulig for meg som slutter 15:35 på skole og har i underkant av en time med buss. Men regner med at det er flere, som de over også, som møter opp på treff men ikke skal på konsert, så blir ikke treffet så kort ^^
Gleder meg til i morra! Endelig får jeg sett de folka jeg digger å diskutere med, og kanskje de som skriver på rusmiddelforumet. My gods! haha
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Er klokka 16 på gressflekken nevnt tidligere i tråden det offiselle møtetidspunktet?
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Er klokka 16 på gressflekken nevnt tidligere i tråden det offiselle møtetidspunktet?
Vis hele sitatet...
Jeg kommer til å stå der hvertfall. Men hvor er nærmeste togstasjon?
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Jeg kommer til å stå der hvertfall. Men hvor er nærmeste togstasjon?
Vis hele sitatet...
Oslo S, få minutter unna.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Oslo S, få minutter unna.
Vis hele sitatet...
Umkay! Blir fett med treff og konsert
Sitat av echuz Vis innlegg
Jeg er ferdig klokka 3, toget er framme 15:54. De som ikke har noe å gjøre kan vel møte opp i 4 tida?

Noen som vet om de selger alkohol der inne?
Vis hele sitatet...
siden det ikke er ett 18 års arr. så er det nok liten sannsynlighet for at de selger alkohol har ikke gjort det tidligere

Hvis dere beveger dere gir dere lyd her? rekker nok ikke å være der 16:00 og ikke sikkert alle vil stå ute i kulden i 2 timer før vi går inn
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av idioten Vis innlegg
siden det ikke er ett 18 års arr. så er det nok liten sannsynlighet for at de selger alkohol har ikke gjort det tidligere

Hvis dere beveger dere gir dere lyd her? rekker nok ikke å være der 16:00 og ikke sikkert alle vil stå ute i kulden i 2 timer før vi går inn
Vis hele sitatet...
Kan vi sikkert, har ikke telefon til det. Men noen kan sikkert ofre litt mobilnett.

Noen som forresten vet hva en slik oppbevaringsboks på Oslo S koster?
Skulle gjerne vært på In Flames, men skal ikke på konsert før neste uke. Gleder meg dog som en liten unge til Skrillex!
Sitat av echuz Vis innlegg
Kan vi sikkert, har ikke telefon til det. Men noen kan sikkert ofre litt mobilnett.

Noen som forresten vet hva en slik oppbevaringsboks på Oslo S koster?
Vis hele sitatet...
30 spenn Skal vi møtes ved tigerens baller?
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
30 spenn Skal vi møtes ved tigerens baller?
Vis hele sitatet...
Høres ut som en plan. Dog, jeg er ikke der før rundt halv fem så hvis dere går noen steder, gidder en av dere å oppdatere tråden slik at jeg finner fram?
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Evt. kan noen sende meg pm og få nummeret mitt.
Har ikke fancy nok mob til å bruke internett.

Sitat av echuz Vis innlegg
Sier vi at vi møtes ved den gressflekken ved siden av spektrum på etter skole og jobb?
Vis hele sitatet...
Skal vi møtes der eller ved tigeren?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Evt. kan noen sende meg pm og få nummeret mitt.
Har ikke fancy nok mob til å bruke internett.



Skal vi møtes der eller ved tigeren?
Vis hele sitatet...
Med nermere ettertanke så vil jeg nok heller vente på folk inne en ute. Jeg drar nå snart og er i Oslo 6 på 4, så jeg kan vente på de første ved sitteplassene mellom rulletrappene (ved siden av Outland). Vet du ikke hvor det er så gå til tigeren og inn nermeste inngang og bare gå rett fram til du ser det.

Går kledd i lyde jeans med hvis tøyjakke med comfy pels inni, langt ifra kledd for metall konsert med andre ord.

Sender dere nr. på PM.
Kan noen ringe 99462758 asap? Holder på å fryse ihjel
Har dere funnet en plass å møte?
Står ved tigern nå. Send pm for nr om du ikke finner oss.
Var ikke tidenes sykeste oppmøte, men konserten derimot! KONGE!
Måtte Gud forbanne hver og en av dere...
Har enda ikke fått med meg en eneste In Flames-konsert, på tross av de til stadighet besøker Norge!
Damn! Fet konsert. Støl som pokker etter en rekke mosh-pits :-p
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Damn! Fet konsert. Støl som pokker etter en rekke mosh-pits :-p
Vis hele sitatet...
Var med på Wall Of Death under Rise To Remain. Prøvde meg på en mosh pit under trivium, men fant fort ut at pinglete meg ikke har noe å gjøre i en mosh pit med store mannfolk Men stemmen er ikke helt normal enda! Det er et tegn på at det var bra konsert!
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Var med på Wall Of Death under Rise To Remain.
Vis hele sitatet...
Du mener vel Reroute to Remain?
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Du mener vel Reroute to Remain?
Vis hele sitatet...
Sorry, men jeg tok ikke vitsen din.
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Sorry, men jeg tok ikke vitsen din.
Vis hele sitatet...
Det var ingen vits. Jeg vet at In Flames har en sang som heter Reroute to Remain, og tenkte da at Wall Of Death var under den sangen og at du bare tok feil av tittelen.

Skulle gjerne vært med på treffet og konserten selv, men det er et helvete å ikke ha penger. :S
Sist endret av Eplekjekk; 16. november 2011 kl. 04:11.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Det var ingen vits. Jeg vet at In Flames har en sang som heter Reroute to Remain, og tenkte da at Wall Of Death var under den sangen og at du bare tok feil av tittelen.

Skulle gjerne vært med på treffet og konserten selv, men det er et helvete å ikke ha penger. :S
Vis hele sitatet...
Rise to Remain er et band. Sønnen til Bruce Dickinson(vokalisten i Iron Maiden) er vokalist i dette bandet.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Det var ingen vits. Jeg vet at In Flames har en sang som heter Reroute to Remain, og tenkte da at Wall Of Death var under den sangen og at du bare tok feil av tittelen.

Skulle gjerne vært med på treffet og konserten selv, men det er et helvete å ikke ha penger. :S
Vis hele sitatet...
Aaah! Haha

what mangooz said!