Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 745
Hei! Første gangen jeg poster noe her i skryteplassen, men vil ha feedback fra folk som ikke er redd for å si hva de virkelig mener!


Link.

Dette er første gangen jeg bruker steadycammet mitt, og min andre gang på et longboard.


Har flere edits ute på vimeo-brukeren min, og om dere vil, kan dere sjekke ut de også


Håper på ærlig og konstruktiv kritikk!
Jeg synes det var litt kjedelig kjøring. Gutta kunne ikke slide ordentlig og ikke kjørte de særlig raskt heller. Det er jo ikke din feil, men du klipte det sånn at det ble lite variasjon. Noen fler oversiktsbilder og nærbilder av skaterne hadde gjort mye for variasjonen.

Filmen starta bra, men virker som du ble litt lei halvveis og bare slang resten sammen etter det imho. Ellers var filmen helt grei. Jeg vil gjerne seg deg prøve igjen!
Sist endret av Daybreak; 10. juli 2012 kl. 13:50.
*insert tittel her*
Content var ikke aller værst, klipping var heller ikke forferdelig imo, godt jobba!

Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg synes det var litt kjedelig kjøring. Gutta kunne ikke slide ordentlig og ikke kjørte de særlig raskt heller. Det er jo ikke din feil, men du klipte det sånn at det ble lite variasjon. Noen fler oversiktsbilder og nærbilder av skaterne hadde gjort mye for variasjonen.

Filmen starta bra, men virker som du ble litt lei halvveis og bare slang resten sammen etter det imho.
Vis hele sitatet...
Skate, det stod jo at det var trening, TS er tross alt ikke spess dreven enda..
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Skate, det stod jo at det var trening, TS er tross alt ikke spess dreven enda..
Vis hele sitatet...
Han spør også etter ærlige tilbakemeldinger. Jeg synes ikke det var dårlig og forventet ikke at hverken skaterne eller klippene var på profesjonelt nivå.
Du må beise sjarken!
Jeg synes det var bra, men noen ganger når det gikk i slowmotion så ristet kameraet.
Trådstarter
9 1
Sitat av Skateward Vis innlegg
Jeg synes det var litt kjedelig kjøring. Gutta kunne ikke slide ordentlig og ikke kjørte de særlig raskt heller. Det er jo ikke din feil, men du klipte det sånn at det ble lite variasjon. Noen fler oversiktsbilder og nærbilder av skaterne hadde gjort mye for variasjonen.

Filmen starta bra, men virker som du ble litt lei halvveis og bare slang resten sammen etter det imho. Ellers var filmen helt grei. Jeg vil gjerne seg deg prøve igjen!
Vis hele sitatet...
Takk!

Ja, jeg slet litt med klippingen. Tidligere har jeg kun trengt å holde meg til èn person, men nå var det en del fler. Følte jeg måtte "få med alle" og da kan det hende det ble litt unødvendige klipp osv.




Som sagt var jeg etter ærlige tilbakemeldinger, og om dere har noen konkrete punkter eller steder i filmen hvor ting kunne blitt gjort annerledes/bedre, hadde jeg satt stor pris om dere kunne utdype litt.




EDIT:

Sitat av BMWe39 Vis innlegg
Jeg synes det var bra, men noen ganger når det gikk i slowmotion så ristet kameraet.
Vis hele sitatet...
Ja, det var min første gang med glidecammet mitt, så det trenger og stilles litt inn osv. Må også bli vandt med å bruke det.

Takk!
Sist endret av natrax; 10. juli 2012 kl. 14:07.
Jeg syntes dere burde bli bedre på longboard før dere faktisk lager en film rundt det, var veldig mye amatørtegn her..
Syntes også det var noe ustabil filming, men fine vinkler og god klipping!

Jeg kan verken longboard eller videoredigeren, men dette er ihvertfall meg som "seer" sitt inntrykk :P
Skal nedover til hytta i Kragerø iløpet av dagen, vurderer å ta med longboardet, er det vært det? Hvor står dere som regel ?
Trådstarter
9 1
Sitat av CookieDude Vis innlegg
Skal nedover til hytta i Kragerø iløpet av dagen, vurderer å ta med longboardet, er det vært det? Hvor står dere som regel ?
Vis hele sitatet...
Nå er ikke jeg lommekjent nedi området, men hver torsdag så møtes de som regel ved Top-Tubes butikken i sentrum. (Eieren Rufus er "leder" for gjengen)


Til torsdag er det litt annerledes, her er et innlegg fra Top-Tubes sin facebook side:

nå til torsdag er det nattåpent i Kragerø, vi kjører på med noen gode tilbud, og, legendarisk og tradisjonell PENNY SKATEBOARD SLALOM! Når? kl.18-ish, Premie: minst én Penny og annet stæsj!
Vis hele sitatet...
Så det blir noen konk'er og lignende