Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2208
Kanskje man kan høste litt feedback også her

Tegnet på A3 med blyant 6B og 8B

http://i47.tinypic.com/34nfgk1.jpg






http://i47.tinypic.com/357k57s.jpg
Jeg likte det veldig godt! KP
Sist endret av Spirituell; 6. juli 2012 kl. 22:23.
Dette er kunst! Good work!
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
minner meg litt om black rock shooter, av uvist grunn.
uansett ser bildet VELDIG bra ut
Sjukt bra! Kreativt, bra perspektiv, fin skyggelegging. Kommet på ideén selv?
Sykeste! Du har et utrolig talent
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Det var jævlig tøft! De bygningene skulle kanskje vært tegna litt annerledes?

Da mener jeg de helt bakerst.. Var liksom ikke tegna like realistiske som det andre?
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Liker hvordan du tegner. Utrolig bra jobbet. Skulle gjerne gitt deg flere KP, men det går dessverre ikke. Håper du fortsetter å poste slike tegninger på forumet!
Not a real gamer
retovio's Avatar
du er jo en kunstner helt sjukt bra
skulle ønske jeg hadde ditt talent
jeg er et tog. tøff.
9 0
nesten like tøft som jeg er.
men ikke helt.
for jeg er like tøff som en rosa pappeske, og de står imot atombomber og den byen der er bomba.
derfor liker jeg amnesia:the dark descent.
WOW. Utrolig bra tegnet. Liker stilen din
Kult motiv, digger stilen
Oiisann.... Dette var bra, KP!
Sist endret av Vod0; 7. juli 2012 kl. 02:19.
Happy Buddha
Syykt bra lagd, hvor lang tid brukte du på kunstverket?
Er det bare jeg som ser to ansikter på den fremste bygningen? Det andre litt opp til venstre.. Skjulte bilder.. I like it! KP
Hobby Filosof
Det ser vanvittig bra ut .. hvordan ungår du og dra utover det du har tegna med håndflaten etc. når du tegner??
Sliter altid med det på større tegninger ..
Dæven, dette var bra!
Kul tegning. Det eneste jeg ville rettet på er dybden. Det er klart at du vil ha den raserte bygningen foran i fokus, og derfor har lagt de hardeste kontrastene der. Men at bakken rundt da er så uklar, henger ikke helt på greip. Gå over og definer forgrunnen litt bedre (Kanskje tilgmed la noe av røyken velte seg fremover) Så har dy fremdeles ett fett bilde, men nå med dybde.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Jeg skriver sjelden kritikk på sånne tråder, men dette var utrolig bra!!
Likte dette godt!!
Sitat av e6665 Vis innlegg
nesten like tøft som jeg er.
men ikke helt.
for jeg er like tøff som en rosa pappeske, og de står imot atombomber og den byen der er bomba.
derfor liker jeg amnesia:the dark descent.
Vis hele sitatet...
Årets mest random kommentar!

----------------------------------
Fantastisk tegnet, du har virkelig et talent!
Bra jobba, sykt nice!

Hvis jeg skulle satt fingeren på noe måtte det vært at det første bilde av tegningen ser litt bedre ut fordi proposjonene ble riktigere i mine øyne (bygningen med ansiktet ble litt mindre). På det siste bildet synes jeg bygningen med ansiktet er trøkket litt for langt frem og tar akkurat litt for mye plass.
wow! Dette var utrolig bra! Hadde lett kunne hatt sen slik tegning hengende på veggen
Sykt heftig bilde, minner meg om apokalypse og ødeleggelse, noe jeg liker
Du burde legge det ut på deviantArt
Kommer ikke med noen god kritikk. Men må bare få sagt at det er så utrolig gøy å se så talentfulle folk. Hvis jeg noen gang skulle finne på å tatovere meg så kommer jeg til å mase på TS.
Kan TS eller noen andre freaks få dette her til å bli et bilde? Sånn med masse megapiksler? Kunne lett printet denne og hatt den på soverommet what up
Sitat av Istra Vis innlegg
Kan TS eller noen andre freaks få dette her til å bli et bilde? Sånn med masse megapiksler? Kunne lett printet denne og hatt den på soverommet what up
Vis hele sitatet...
Det er vel strengt talt kunstneren selv som sitter på rettighetene. Om du vil printe ut bildet hans for å ha på veggen din, er det åpenbart trådstarter du bør ta kontakt med.
Utrolig bra! Dette er noe jeg ville betalt for innrammet!
Har du flere tegninger på lager? Du kunne lett ha fått solgt slike tegninger!
Takker for tilbakemeldinger.. Alltid allright med feedback
Sist endret av piGGtraadX; 10. juli 2012 kl. 01:31.
Hvor kan jeg kjøpe dette?