Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 573
Hellu, alle sammen!
En kompis og jeg har sitti en liten stund nå og laget en sang på FL. Vi har blandet litt av hvert av sjangere. Men det meste er vel hip-hop og dubstep-inspirert. Håper dere liker det!

http://soundcloud.com/bloody-snort/faka

Feedback taes i mot med smil!
Bassen tar fullstendig overhånd. Dere må virkelig kutte litt et sted rundt 60-70hz. "Lead" klokkepsillet i starten er kjedelig og tynn, samt tørr. Smell på en komressor og kjør den hardt for å beefe opp. Hadde også sent den til en aux med en reverb og EQ med boost i 450-500hz regionen. Synthen dere har brukt er så stygg at jeg ikke klarte å høre på hele sangen. Sorry!
Sist endret av SveinKB; 3. juli 2012 kl. 02:55.
Kunne valgt kicks som peaker mer da! ?
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Sitat av SveinKB Vis innlegg
Bassen tar fullstendig overhånd. Dere må virkelig kutte litt et sted rundt 60-70hz. "Lead" klokkepsillet i starten er kjedelig og tynn, samt tørr. Smell på en komressor og kjør den hardt for å beefe opp. Hadde også sent den til en aux med en reverb og EQ med boost i 450-500hz regionen. Synthen dere har brukt er så stygg at jeg ikke klarte å høre på hele sangen. Sorry!
Vis hele sitatet...
ja, bassen tar vel overhånd. Men takk for feedbacken. Kan endre jo endre på det, så det kanskje er til å høre på!

Sitat av Kjuu5H Vis innlegg
Kunne valgt kicks som peaker mer da! ?
Vis hele sitatet...
peaker? Seriøst, eller?